WTF?! – ארוחת שישי
אימא ( מהמטבח ) : " מותק , בואי תעזרי לי עם הארוחת שישי , דודים שלך באים לפה היום והם יהיו פה עוד חצי שעה , הכול צריך להיות מוכן כשהם יגיעו … "
אני ( בסלון, רובצת על הספה ורואה טלוויזיה ) : "אז תכיני הכול בעצמך , אני עסוקה !! … "
אבא : " הדרי , תעזרי לאימא בבקשה , היא לא תעשה הכול לבד … "
אני : " באמת ? כי הייתי בטוחה שכן … "
דן ( אח שלי הקטן ) : " נו הדר מה יש לך מה את כזאת עצלנית אפילו אני עזרתי לה … "
אני : "כל הכבוד לך !! ( ציניות ) "
~ דפיקה בדלת ~
אימא : " אוי לא , אורן וטלי הגיעו ועדיין אין שום דבר מוכן !! "
אבא : " מעניין למה הם הקדימו כל כך … "
אני : " ( שורקת כדי להוכיח את חפותי ) לא יודעת … אבל אולי , רק במקרה , און התקשר אליהם ואמר שהם צריכים לבוא חצי שעה יותר מוקדם ?! " אמרתי והחלפתי ערוץ בטלוויזיה כי התכנית שראיתי נגמרה .
עמרי ( אח שלי הגדול ) : " אולי כי הם מביאים לנו מתנות ?! " אמר ורץ לפתוח את הדלת לדוד אורן ודודה טלי , שהוא היה הילד החביב עליהם והם לא פחדו להגיד את זה …
אני : " לא , לא , אל תפתח !! "
עמרי : " למה לא ? … "
אני : " התכנית שאני רואה עכשיו ממש לא לגילם … השתגעת , לתת לתינוקות האלה לצפות בסדרות פורנו בלי השגחה ?! פשוט בושה וחרפה !! " החלפתי שוב ערוץ לאמטיוי והיה שיר של וואנדי …
אני : " אעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעאעאעאעאע אומייפאקינגאאאאאאאאדדדדדדד בסט סונג אבר ווווהוווווווווווווו !!!! " אמרתי והתחלתי לשיר את השיר .
אני : " מייבי איטס דה ווי שי וואקט
סטרייט אינטו מיי הארט אנד סטול איט
ת'רו דה דורס אנד פאסט דה גאדרס
ג'סט לייק שי אול רדי און איט … "
דודה טלי ( מבחוץ ) : " איילת , אתם פותחים לנו ?! קפוא בחוץ !! "
אני : "תישארו לקפוא בחוץ , אינמצב שאתם מפריעים לי עכשיו !! "
אבא : " הדר !! תרגיעי את עצמך מיד !! "
אימא : " נתן … אל תדבר אליה ככה … "
דן : " חחחחח הדר באמת תרגיעי את עצמך !! :) "
אני : " לכו תתבעו בתוך הקערת פירה … "
עמרי : " סליחה , מה אמרת ? "
אני : " לך תבדוק את הטעם של הפירה … "
אבא : " הוא דווקא די טעים ( מלקק את האצבע בתענוג ) "
אימא : " נתן !! גנבת לי מהפירה ?! "
אבא : " כן , למה , מה תעשי לי ?! "
דן : " תחטיפי לו מכות !! "
עמרי : " תגרשי אותו מהבית לשבוע !! "
אני : " תני לו לסבול שירים של וואנדי וג'סטין במשך שעה שלמה !! " ( איזה זדונית אני נכון ?! )
אימא : " כולכם צודקים !! ( בוקס ) הרעיונות שלכם מעולים !! (עוד בוקס ) . הינה , הוא קיבלת מכות . ( זורקת אליו שק שינה צבאי ואת האם פי החלופי שלי שכל מה שיש בו זה שירים של וואנדי וג'סטין ) "עכשיו המשימה שלך זה לישון שבוע בחוץ ולא להיכנס לבית , וכל יום לשמוע לפחות שעה של השירים האלה . כל הכבוד מותק שלי ( מדברת אליי ) .
אבא: " אוקיי … "
לאחר שלושה ימים …
אבא: " אח , איזה כיף לנצל את אישתי , ולחשוב על כך שהיא בטוחה שאני ישן עכשיו בשק שינה ברחוב , כשבעצם אני מתארח אצל ההורים שלי, ישן במיטה מפוארת שומע מה שבא לי …
החיים טובים !!! "
תגובות (11)
אני מתה פה…. נועם הורן ז"ל. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח דיי אלוהיםםם!! הרגתת! LOL
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני מתה על בסט סונג אבר ועל ג'סטין והכי על וואן דייי
נועם הורן ז"ל בואי בבקשה לצ'אט.
שמחה שאהבתן.
חחחחחחחחחח דיי אני לא יכולה להפסיק לצחוק אני נחנקת
אני בצ'אט חח אבל אין שם אף אחד!! חח או שהוא פשוט נדפק אצלי -,-
חחחחחחח בנות קרעתן אותי לעשות עוד אחד?
מאוהבת בכן 3>
ברווור עכשיו תעשיי
כןכןכן!!
חחחחח סבבה אני יכתוב עוד אחד בשבילכן !!
חחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מתתי