Shush
מה קורה פיפול?:}

so what? – ידע,שכל,והעתק הדבק…

Shush 22/07/2013 724 צפיות 3 תגובות
מה קורה פיפול?:}

אני- הידעתם שפו הדוב הוא ספר ילדים שחיבר הסופר הבריטי אלן אלכסנדר מילן….
אנוכי- לאאאא,למה שנדע?למ שנרצה לדעת?
עצמי- מה יש לך?
אני- בית, אוכל, תמונות, משפחה, חברים, לב, לבלב, כליה, ריאה, גפיים, לסת, מוח, שכל…
עצמי- לגבי השכל אני לא בטוחה…
אני- יש לי הרבה שכל הנה תראי:
הוותיקן היא המדינה העצמאית הקטנה בעולם מבחינת שטחה – פחות ממחצית קמ״ר בתוך העיר רומא שבאיטליה.
אנוכי- לא נכון,את פשוט עשית העתק הדבק מוויקיפדיה…
אני- מזה העתק הדבק?
עצמי- עזבי
אנוכי- פשוט עזבי
אני- למה אתן כול הזמן אומרות לי לעזוב,אני לא מחזיקה שום דבר אז אין לי מה לעזוב…
עצמי- תעזבי אותנו!!!
אני- אבל אני לא מחזיקה אותכן…
אנוכי- פשוט סתמי
אני- סתמי את!!!
אנוכי- לכי לעזאזל
אני- אז זהו,עשיתי מחקר…
עצמי- יותר נכון עשית העתק הדבק…
אני- עזאזל הוא שם סתום במקרא, המופיע בספר ויקרא בלבד בהקשר למצוות שילוח השעיר לעזאזל ביום הכיפורים שם זה מתפרש ככינוי גאוגרפי, ככינוי לשעיר המשולח או כשם של שד. עזאזל נזכר גם בספרים החיצונים, שבהם הוא מתחלף עם שמות השדים רמיאל וגדריאל.
אנוכי- ו…
אני- ולא הבנתי כלום
עצמי- כי עשית העתק הדבק…
אני- כן,עשיתי את זה,מה שזה לא היה…
אנוכי- טוב הלכתי לישון…
אני- ידעת ששינה היא מצב פיזיולוגי, הפיך ומחזורי, המאופיין בפעילות ותגובה לגירויים בעוצמה הנמוכה מעוצמת התגובה בזמן ערות. השינה תופסת קרוב לשליש מחייו של האדם, אך למרות זאת ידוע עליה מעט יחסית.
אנוכי- לא לא ידעתי וגם לא אכפת לי תני לישון…
עצמי- טוב הלכתי לקחת משהו לאכול בינתיים תנסי לא להחריב את העולם…
אני- אחרית הימים הוא שם כולל לנבואות אודות סוף ימי האנושות בדתות השונות. בין נבואות אחרית הימים ניתן למצוא את האפוקליפסה בבחזון הנביא ישעיהו, בפסוקי התנ"ך על מלחמת גוג ומגוג, בדברי חז"לעל ביאת המשיח ובתאולוגיה הנוצרית, וכן בדומה משתמע ראגנארוק בתרבות הנורדית.
עצמי- פשוט סתמי,פשוט סתמי…


תגובות (3)

יא הבלות

23/07/2013 00:37

חחחחחחחח הכל מאהבה

23/07/2013 00:37

אהבלות לא כותבים עם אלף?
וגם אני אוהבת אותך שירה….
;}

23/07/2013 00:38
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך