קורס חדש במשרד הביטחון.
בס"ד
משרד הביטחון עומד לפתוח קורס חדש לסוכנים חשאיים. הקורס שסיסמתו : "רוצה להיות שושואיסט? מקומך איתנו!!!" יערך במשך שנה שלמה ובהלכה ילמדו החניכים את רזיי המקצוע מפי מיטב הסוכנים החשאיים. במסגרת הקורס יעברו התלמידים את סדנת "גם אני שונא את בן לאדן", בנוסף לסדנת חוץ בשם : "ג'ימס בונד, מי סופר אותו בכלל…" . עוד נמסר ממשרד הביטחון כי תנאיי הקבלה לקורס הינם בין המחמירים בעולם, ועל המתאימים להיות בין השאר בעליי תעודת בגרות מלאה, שליטה בארבע שפות לפחות, וכמובן להיות בוגרי יחידות קרביות למיניהן. במהלך הקורס יוכשרו החניכים במגוון נושאים שונים, כמו : 101 דרכים לחסל אויב עם גרב/ 85 דרכים לחסל אויב עם נעל/ איך לא להשאיר עקבות שמחסלים בכיר חמאס/ בניית זהות בדויה / "השאלת" דרכון תייר/. בין האטרקציות שמציע הקורס יעברו התלמידים מפגש של שלוש שעות עם פוקס מאלדר ודנה סקאלי, וחודשיים של שיתוף פעולה עם חניכים של ה-FBI- שיגיעו במיוחד מארצות הברית. על אימוניי הנשק בקורס יהיה אחראי האיש והאגדה קלינט איסטווד (יותר נכון מדובר בפליקס גרשובסקי מומחה נשק ממוצא רוסי, הוא רק דומה לקלינט), והוא ייאמן את החניכים בירי בנשק אוטומטי, בירי באקדחים גדולים, קטנים, ובינוניים, ברובה טוטו, במכונת ירייה, בכפית, במזלג, ובמסרק כינים. עוד נמסר ממשרד הביטחון כי בסיום הקורס יוכלו החניכים לבחור לעצמם אות אחת מתוך עשרים ושתיים אותיות הא-ב ואות זו תלווה אותם למשך כל השירות. הקורס יתחיל בסיום הקיץ, לפרטים נא לפנות לפקידה –מ- שתעביר אתכם לפקיד –ש- שיעביר אתכם לעוד פקידה אחת בשם –ע-. ואז תגיעו למדור הרשמה.
תגובות (0)