פאדיחה. -_-"
הקדמה: זה קרה באמת, ואני לא הייתי בטוחה אם להעלאות או לא כי זה די חושפני ואני רוצה לשמור על אנונימיות אז אני מקווה שהאנשים בסיפור לא יגיעו לכאןXD אחרת באמת אדפק.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ישלי שתי חברות תאומות רוסיות שאני תמיד מתמסטלת איתם, שתי הזויות כאלה חח נקרא להן צילי וגילי.
אז היה טיול שנתי, וישבתי עם גילי בחוץ ושאלתי אותה איך אומרים מילים ברוסית,
היה נחמד וחביב והיא לימדה אותי לשיר שיר ברוסית ואני גאה בעצמי ~טפיחה על השכם~
אז לקראת הסוף אמרתי לה:"תלמדי אותי לקלל כדי שאוכל לומר את הדברים לצילי והיא תהיה בהלם שאני יודעת את זה…"
אז…היא בתור אחות טובה לא באמת אמרה לי את הקללות והמשמעות האמיתית שלהן… היא אמרה לי שקרסביצה זה אומר כלבה- כשבעצם- זה אומר יפה…
ואני במשך שנה חייתי בידיעה שקרסביצה זה כלבה………….. אז כשהייתי עצבנית על מישהו הייתי קוראת לו "יפה" בנימה עצבנית. מסתבר.
לפני כמה ימים, דיברתי בסמסים עם מישהו רוסי, והוא סתם זרק:"לילה טוב, קרסביצה :-)" ואזזזזזזז…..
חטפתי קריזת חיייייייים , וצרחתי עליו בפלאפון (דרך סמסים כמובן):"למי אתה קורא כלבה?!?!?!?!!!! "
ושטויות כאלה….
והוא צחק עליי שאני מדברת שטויות, ושקרסביצה זה אומר "יפה" בכלל…
הפאדיחה לא נגמרה כאן. NO…
אז שלחתי סמס לגילי: "את לא מבינה מה עשית לי…חחח איזו עוגמת נפש!:O
יום יבוא, ואני ארצח אותך, אבתר את הגופה שלך, ואמכור את החלקים ברחבי מקסיקו לרשתות "טאקו בל", ואז כשאנשים יאכלו אותך הם יאמרו :"אל טאקו טייסטס לייק סניוריטה" או וואטאברררררר!~"
והתברר. ש. בדיוק באותו זמן, הטלפון שלה ושל אמא שלה התחלפו… ואמא שלה שלחה לי:"מי זה?" כי היה לי כינוי אצל גילי בפלאפון…
טוב. אז אחרי זה היא ואמא שלה חזרו לטלפונים אחת של השנייה, וצילי וגילי צוחקות עליי עד עצם היום הזה.
תגובות (7)
חחחחחחח באמת ערגת אותי עם את צריחה עזרה במילים ברוסית אז תיבקשי מימני כי אני יודעת רוסית ואני יעזור לך
חחחחחחחחחחח מסכנה XD "ואמכור את החלקים שלך ברחבי מקסיקו לרשתות "טאקו בל" חחח איזו הזויה את XDD
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח זה שיחה נורמטיבית בינינו שתבינו! XD
ממש מאפייה אנחנו :P הק-ג-ב קטן עלינו.
ואני כבר לא סומכת על אנשים שילמדו אותי רוסייית, ישלי את פרופ' גוגל תרגם אני אעזר בו , עדיף! XD זה הלקח של הסיפור.
חחחחחח צודקת איזה מיסקנה מרחמת עליך
חחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגת אותיXDD
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שיואו… הרגת אותי במיוחד בקטע של האיום XD
הלוואי עליי לדעת לאיים ככה חח
חחחחחח, השעה 12 בלילה ואני מתפוצצת מצחוק!!! אמא שלי שולחת מבטים והמצב קשה!! מה עשית לי.!?!