עלילות ורודות השיער,דמויות + הקדמה (סיפור משותף עם אורין-flandre)

ĐɘȿpərɑɳdƱʍ 23/08/2013 862 צפיות 5 תגובות

דמויות:

לוסי-נערה בת שמונה עשרה עם שיער ורוד כהה ארוך ועיניים ורודות.
יש לה קרניים שיוצאות מהראש ,וזרועות באורך 2 מטר,הן בלתי נראות.
אופי:בכללי חסרת רגשות ומעוצבנת, יש לה רגעים חמים, מרגישה רגש אימהי כלפי לוקה ויונו.
אנימה- elfen lied ,
נראת- http://lucien0maverick.files.wordpress.com/2011/08/lucy.jpg

יונו-בת 16,שיער ורוד אסוף בקוקיות,עיניים ורודות.
אלה ,בכללי מתנהגת כמו ילדה קטנה וחמודה אבל יכולה להפוך לפסיכופטית רוצחת, יש לה חיבה לגרזנים.
אופי: מתנהגת כמו ילדה קטנה,אוהבת לעצבן וכשהופכת למטורפת אוהבת להרוג.
אנימה- mirai nikki
נראת- http://data.whicdn.com/images/31747651/Gasai.Yuno.600.1172536_large.jpg

לוקה-בת 16, שיער ורוד ממש ארוך,עיניים כחולות,שדה אנדרואידית.
חלק מווקלואיד אבל מתעבת שם את הרוב, גם לה יש חיבה לגרזנים ולטונה, מחשיבה את לוסי כאחות גדולה.
אופי:רגועה ושקטה אבל אם מתעצבנת אז הגרזן יוצא, חברותית בדרך כלל.
נראת-http://th01.deviantart.net/fs41/300W/i/2009/039/5/6/Vocaloid___Megurine_Luka_by_taziko.jpg

בנוסף יש את אינויאשה ואסיה ומדי פעם אנחנו מצרפות עוד דמויות מסדרות אנימה שונות.

תקציר:
רוב השיחות שלנו(שלי ושל אורין) בפייסבוק מגיעות לקטע בו אנחנו משחקות את הדמויות האלא, שתינו חושבות שיכולים לצאת מזה אחלה סיפורים אז החלטנו לכתוב את עלילות ורודות השיער.
לוסי,יונו ולוקה חיות ביחד בבית משותף עם אסיה ואינויאשה ועושות שטויות, בעוד שיונו משתגעת לוסי מנסה להפריד בינה לבין לוקה ורבה עם אינויאשה, אסיה מחיה ומרפאה את כול מי שנפגע והחבורה נהנת מהחיים ומנסה לשמור על קור רוח בזמן שכל אחד הורס משהו ^^.
כל יום אנחנו נעלה פרק על מה קרה בבית המשותף של החבורה.
מקוות שתהינו כמונו^^
אם אתם רוצים להיות חלק מהבית הזה או להכניס דמות אנימה רק תבקשו ותתארו ^^


תגובות (5)

^^

23/08/2013 06:20

זה נשמע אדיר נוראנוראנורא. אני גם רוצה לכתוב איתכן! זה נשמע אדיר!
אוה, כן, והערה שאני פשוט חייבת (לא אישי):
אייייייייכס על אסיה טפו עליה שתירקב בגיהינום עם ספר תורה שיעשה לה כאב ראש כי היא שדה.
D:

23/08/2013 06:38

ולדה, תכירי את אלנ[ו], זה לא השם האמיתי שלה

23/08/2013 06:43

אוקי ^^

23/08/2013 07:57

אומיגאדדד נשמע חמודיייי תתחילו לכתוב כבררר גרר

23/08/2013 16:05
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך