עוגת גירושין (פרק 7)
"אוי גאד, אוי גאד, אוי גאד, אוי גאד.." אמרתי ולקחתי כל שנייה מסטיק מהחפיסה והתהלכתי במשרד העבודה שלי לכל צד. "אוי גאד, אוי גאד, אוי גאד" לא הייתה בלאטה שלא דרכתי עליה במחשבה על מה אני אעשה עם הילדים!
"אוי גאד ? החלטת לחזור בתשובה? " אמר יואב וחייך. אף פעם לא הבנתי את החוש הומור שלו.."יש לך מזל"
"יש לי מזל!?!?!? כן!!!! יש לי מזל!!!! מזל נאחס!!!"
"יש לך מזל ! יש לך מזל שהילדים נשארו איתך, אפילו שאין לך בית " יואב הסביר. "בדרך כלל השופט מחפש הורה שיש לו איך לתת תמיכה לילד. ואם אין לך בית והילדים נשמרו אצלך- יש לך מזל!"
הפסקתי את ההליכה המסורבלת שלי מקיר לקיר . חשבתי על מה שהוא אמר, זה באמת נכון…! יש לי מזל! לעזאזל יש לי כל כך הרבה מזל!
"אבל עם מזל לא קונים בית.. !" אמרתי לו.
"כמה ילדים יש לך ?" יואב שאל והתחיל לדפדף בניירות.
"יותר מדי ,בלי עין הרע.." אמרתי בצחוק. כמובן שאני אוהבת את הילדים שלי, אבל זה שיש לי שלוש מהם לא בדיוק עוזר לי עכשיו!
"כמה?" יואב שאל שוב. "שלושה ילדים."
"בני כמה ? יש להם עבודות?"
"אחת בת 17 היא עובדת בחנות בגדים , השנייה בת 15 היא עובדת בחופשת- קיץ עוזרת בקייטנה, והשלישי בן 7 – עובד על כולנו בעיניים.."
"זה לא יספיק.. המשכורת לא תספיק" יואב ניסה להסתיר את הייאוש.
"טוק טוק" נשמע קול מהדלת.. אני לא אבין את האנשים האלה שאומרים 'טוק טוק' ולא דופקים בדלת.. מה הקטע ??? "אני יכול לדבר איתך שנייה ?" זיהיתי את הקול של ג'ק.
ניגשתי לפתוח את הדלת והוא עמד מולי.
"אני צריך לעבור איתך שיחה." אמר ג'ק. "כשתוכלי , עברי דרך המשרד שלי" זרק את המשפט והתחיל ללכת.
כבר רצו לי מחשבות בראש… הוא על בטוח יפטר אותי! אוי מה עשיתי..!
תגובות (0)