Someone Like You
וואי אני לא בטוחה אם להמשיך... להמשיך? :X

עוגת גירושין (פרק 6)

Someone Like You 18/07/2012 923 צפיות 3 תגובות
וואי אני לא בטוחה אם להמשיך... להמשיך? :X

"קיבלתי צו לבית משפט..מחר! אני צריכה להיות שם מחר!"
"אתם בתהליכי גירושין ?" אמר ג'ק. היה לו משהו מופתע בקול.
"אני חייבת להתקשר ליואב!" התעלמתי לחלוטין מג'ק ורצתי למשרד שלי, שדרך אגב עדיין היה מרוסס.
אני לא מאמינה שהוא כזה קטנוני.. לא רק שזימן אותי הוא גם ריסס לי על הדלת?! הבחור הזה הוא כל כך…לחצתי על המספרים בטלפון בחוזקה , כמעט שמעתי את הטלפון בוכה ..
לפני שהספקתי לסיים לחייג , קיבלתי שיחת טלפון.
"הלו?"
"היי, קיבלת את המכתב, קטשופ?"
"יובל, לך תזד……"
לפתע עבר ג'ק ובדק שהכל בסדר.
"….רז לשכור עורך דין!" פיוו.. הצלתי את הרגע .
"…מה ? שרה את משתגעת ." אמר יובל
"תזדרז לשכור עורך דין! כי אני הולכת לקרוע לך את התחת עם מזונות, והילדים עוברים א ל י י !"
צעקתי וניתקתי מהר את הטלפון.
כשהסתובבתי ראיתי שכל המשרד היה בתוך החדר שלי…. טוב לא כולם, אבל לפחות 10 מהם.
"רק תהינו.." שאל אחד העובדים "אם המסיבת יום הולדת של יובל עדיין בתוקף?"

אווווווווווווויייייייי פאאאאאאאאאאאאקקקקקקקקקקקקקקקקקקק…………….!
זה למה הוא היה כל כך עצבני אתמול… היה לו יום הולדת! אוח… הפעם זאת באמת אשמתי.. אבל מה לעשות? מה שהתחלתי אני לא יכולה לסיים פתאום!

"אממ לא, לא. תודה." אמרתי להם באיפוק רב והתיישבתי על הכיסא .
איזה פאדיחות! זרים מוחלטים זכרו את היום הולדת של בעלי… גרושי לעתיד!… הלוואי שהיום הזה כבר יגמר. אבל מה לעשות, אני לא שולטת בזמן. החלטתי לקחת את עצמי בידיים, ומה שהיה -היה . אי אפשר לשנות. המשכתי לעבוד כרגיל , כמובן שדיברתי עם העורך דין שלי יואב לפני כן וככה היום נגמר.
בקושי הצלחתי לישון באותו לילה.

בבוקר למחרת התייצבתי בשבע בבוקר בבית דין. כל אחד הציג את עצמו והתיק שלו והחל להביא נאומים מפוארים של עורכי דין… אני לא זוכרת כל כך מה היה שם.. אני זוכרת שהיו מלא צעקות אבל שכחתי על מה. כנראה הדחקתי את זה.
בסופו של דבר, נקבע שהילדים יישארו אצלי אבל יובל לא ישלם מזונות. ניסינו הכל אבל מה לעשות העדפתי לגמור עם הסיפור הזה כמה שיותר מהר.

שכחתי רק פרט קטן… אינלי בית!


תגובות (3)

תמשיכי!!!!!
אני במתח מה יקרה עם קטשופ!

19/07/2012 07:47

חחחחחחחחחחחחחחח ((: תודה D:

19/07/2012 13:49

ברור שתמשיכי!!!!

20/07/2012 07:42
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך