יומנה של ראש המשפחה פרק 3- רומיאו ויוליה
תגידו, אתם מכירים את הסיפור של שייקספיר 'רומיאו ויוליה'? גם אני, מי לא. ומסתבר שגם הכיתה של תומי. -תומי הוא בן דוד שלי, האח הקטן של דני, אם לא הבנתם, ואני בטוחה שכבר הבנתם כי אתם לא נראית כאלה טיפשים- החטיבה שלו החליטה לעשות מופע סוף שנה. לא מסיבה- מופע. ואיזה מחזה הם רוצים להציג? רומיאו ויוליה! למה לא המלט? זה יותר מגניב, יש גולגולת מגניבה וכל מיני כאלה…
בכל אופן, תומי ביקש ממני לכתוב את התסריט (בטח כי הוא יודע איזו מלכה הייתי בהצגת סוף שנה שלנו בתיכון. הייתי גדולה… הייתי פאנטום האופרה והיה לי קול בס עמוק כזה שעשו לי עם מעוות קולי מיוחד כזה והייתה לי צלקת מגניבה שסייטן עשה לי מתחת למסיכה מהממת) ואת קטעי הסייף, כי אני מלכה גם בסייף, כי אני ראש המשפחה ואני הכי טובה בסייף. ובהכל. כי אני ראש המשפחה. ואתם לא. הא.
אז כתבתי לו תסריט.
רומיאו ויוליה הם שני אנשים שחיים במשפחות יריבות כי פעם הם היו משפחה אחת גדולה והם רבו על מי יהיה ראש המשפחה הגדולה וזה וזה וזה… ורומיאו ויוליה מתאהבים בסצינת נשף התחפושות. נכון שבסיפור זה נשף מסיכות, אבל תחפושות זה יותר מגניב, סתמו.
אז רומיאו מגיע לנשף מחופש לואן הלסינג ויוליה בתחפושת מגניבה לגמרי של ג'יימס בונד, עם אקדח וכל האלה. אז הם רוקדים ומתאהבים, ולפתע, טיבלט, בן הדוד של יוליה שמחופש לזומבי מגעיל כזה אומר שהוא חושב שיש בנשף אנשים מהמשפחה היריבה (אין לי כוח לשמות המשפחה האלה שלהם, תזרמו!), ורומאו שומע ובורח.
בלילה רומיאו מתגנב אל מרפסת חדרה של יוליה (וברקע יש את הצליל הזה של 'האח הגדול') ומתחיל כל הקטע הזה של יוליה היא השמש ורומיאו הוא החור באוזון וכל זה. ואז הוא מטפס על המרפסת כדי לפגוש את יוליה.
ואז! יוליה מורידה את הברדס ומתגלה כטיבלט, שמתחיל לצחוק ברשעות (כי זה מגניב) ומספר לרומיאו שיוליה מוחבאת במרתף ושהוא לעולם לא יצליח למצוא אותה. הוא מספר לו גם שהוא מתכנן Zombie Epoclipse(כמו בסימס 3 על טבעי) כדי שיוכל להיות ראש המשפחה שלהם כי כרגע אין ראש משפחה כי היה קרע בין המשפחות והכל נהרס או משהו כזה.
ואז הוא נעלם מאחורי מסך עשן ומופיע מתחת למרפסת; מתחיל הקרב המפורסם בין רומיאו לטיבלט, וטיבלט מת לפני שרומיאו הצליח לגלות מה קרה ליוליה.
רומיאו המתוסכל הולך לבקר את הכומר ומספר לו על הכל. הכומר מגלה לו שהוא בעצם ואן הלסינג ונותן לו כל מיני כלי נשק מגניבים כאלה, מאחל לו בהצלחה ושולח אותו להלחם בזומבים.
בינתיים, מתברר שיוליה מיועדת להתחתן עם פאריס, שמתגלה כעוזרו של טיבלט בתיכנון האפוקליפסה. היא מצליחה לברוח ופוגשת גם היא את הכומר שנותן לה טיפות שינה כדי שתוכל להעמיד פנים שהיא מתה ולא להתחתן עם פאריס. היא שותה את החומר ונרדמת
בבוקר, רומיאו מגיע למקום הימצאה של יוליה כדי לחלץ אותה ומוצא אותה מתה. במקום להתאבד כמו בסיפור המקורי, הוא מחליט לנקום ויוצא לחפש את פאריס, שבינתיים מוצא גם הוא את יוליה ה"מתה" והופך אותה לזומבית בעזרת שיקוי שהוא הכין, שע"פ התוכנית, הוא ישפוך לבאר כך שכל מי שישתה ממנה יהפוך גם הוא לזומבי.
אבל יש רק בעיה אחת בתוכנית של פאריס- השיקוי שרקח הכומר ליוליה לא היה רק שיקוי שינה, הוא גם הגן עליה מלהפוך לזומבית, והיא מתעוררת ומגלה שבגלל כל הבלאגן שנעשה משיקוי הזומבים ומהשיקוי של הכומר היא מקבלת כוחות על ומתחילה להילחם בפאריס בסצינת אקשן מגניבה סטייל ג'קי צ'אן (למה מה קרה שרק לרומיאו תהיה סצינה מגניבה? למה, כי יוליה בת אז לא מגיע לה? למה מי מת? אף אחד, כולם הפכו לזומבים). בדיוק שניה לפני שהיא הורגת את פאריס נכנס רומיאו עם הכומר שבא לספר לו שהוא הצליח להזהיר את התושבים מלשתות מהבאר, וניקה את המים המזוהמים.
וכשהכומר קולט למה יוליה הפכה, הוא מספר לה בהתרגשות שהיא תהיה זאת שתלד את הגיבורה שהיקום ציפה לה- ראש המשפחה של העולם כולו! ושאם בא לה, הוא יכול לחתן אותה עם רומיאו. רק אם היא רוצה, שום דבר לא בכוח…
ובסוף רומיאו ויוליה מתחתנים ונולדת להם הילדה, ראש המשפחה של העולם לעתיד. הם מאוד מתלהבים ממנה וקוראים לה בשם הנחמד שהרגע-הרגע המצאתי-ולריה. ושתי המשפחות מתאחדות והם כולם שמחים ומאושרים ורוקדים במסיבה שנערכה לכבוד התינוקת המהממת.
ושם… בין האורחים עומד אדם עם ברדס על הראש ובוהה בתינוקת במבט ערמומי. זה לא אחר מאשר טיבלט, שבכלל לא מת, רק הפך לערפד, ומחכה להילחם מול ולריה הקטנה, המקסימה והמדהימה ולנסות שוב להקים אפוקליפסת זומבים.
טיבלט צוחק צחוק מרושע.
מסך.
נו, איך? תומי אומר שהוא ינסה לשכנע את המחנכת שלו, למרות שלא נראה לו שהיא תאהב. הוא אמר שזה צריך להיות "רומיאו ויוליה" ולא "רומיאו ויוליה נלחמים בזומבים ומביאים לעולם את הילדה המוכשרת ביותר ביקום", כמו שאני קראתי לתסריט. הוא אמור לקבל תשובה היום, ותיכף הוא חוזר מהלימודים ונראה מה המורה אמרה.
אוקי, לאישה הזאת אין שום חוש אומנותי. בכלל. ואני יודעת את זה כי למדתי אצלה היסטוריה, ופעם אחת כשלמדנו על המעמדות, חברה שלי מארי ציירה על הלוח במקום את המשולש הידוע ציור של מלך יושב על אצולה שיושבים על כמורה שיושבים על העם, והמורה הוציאה אותה מהכיתה כי הטוש היה לא מחיק. לא מבינה מה הבעיה, זה היה ציור נחמד. אז מה אם היא ציירה אותו בענק באמצע הלוח ובאמצע השיעור בזמן שהמורה בדקה שיעורי בית כדי להתחמק, אז מה? לא מבינה אותה.
תומי אמר שהיא מודה לי כי התסריט שלי לימד אותה להעריך מחדש את הסיפור המקורי של שייקספיר, והיא החליטה שהם יעלו את הסיפור הרגיל, בלי הזומבים וכל שאר הדברים המגניבים שאני הוספתי. אה, והיא אמרה ש"ולריה זה שם לא טוב לתינוקת, ותגיד לבת דודה שלך להפסיק לדחוף את עצמה לכל חור, כי יש לי מספיק סיוטים מהעבודה שהיא עשתה בכיתה ח', ושאין סיכוי שאני מעלה את השטות הזאת על הבמה".
לא צריך טובות.
בכלל, למה אני צריכה להתאמץ ולעבוד על תסריט להצגה כשברור שהרעיון הזה יהיה מושלם להוליווד? בדיוק, אני אלך לשפילברג ואציע לו את הרעיון שלי ואז הוא יתלהב ויבקש עוד רעיונות ואז אוכל להשתלט על העולם!!!
בצחוק, איזו סיבה יש לי להשתלט על העולם? מה אני, פסיכית או משהו כזה?… וחוץ מזה, לא אמרתי שאני אשתלט על העולם, אמרתי שאהיה טובה לכולם. לכו להיבדק, אולי אתם צריכים משקפים אז לא ראיתם טוב. את מה שכתבתי.
נו, שיהיה. הלכתי לחפש את המספר של שפילברג בספר טלפונים.
בברכה,
ראש המשפחה.
תגובות (1)
זה יפה, תמשיכי!