יומן של מכשפה צעירה

fearless13 06/03/2012 1401 צפיות 2 תגובות

הי יומן! בוקר אור!,
היום יש לנו חופש מבית ספר המכשפים אדון הוקוספו החליט שלרגל חגיגות המאה לעירינו אנחנו צריכים לקבל חופשה להיות בבית ולארגן ולקשט אותו אני מכשפ מלאה האמת בבית הספר שלנו אין מכשפים או מכשפות חצויות אל תדאג זה שאני מכשפה לא אומר שאני אהפוך אותך לקרפד אם תספר למישהו את סודותיי ואני ג לא נראת כמו מכשפות בסרטים אני נראית רגילה לגמריי פשוט יש לי כוחות קסם כמו לכל תלמידיי בית ספר "בונפרוד" אנחנו נראים רגילים לגמריי אבל המורים לא נגיד גברת ספידרלין המורה לכימיה היא אישה רגילה רק שיש לה שמונה רגלים פרותיות, והאדונים סאמי  המורים לגאגרפיה הם מחוברם בגוף יש להם זנב וכנפים והם בעלי שניי ראשים, והמנהל הוא נורמלי במראה רק קצת קשוח. אני חושבת שהסברתי לך די הרבה לא אני לא היחידה במשפחה שיש לה כוחות כישוף כאלו גם הורי אבל לאחי הקטן לא היה מזל והוא נולד רגיל רק שיש לו…
כוח אחד שיש למכשפים הפיכה למשהו אבל בזה הוא יכול לשנות רק את שערו וגודל אפו אבל עדיין משהו הוא לומד בבית ספר רגיל ולפעמים מנסה להשתמש בכוחות שלו כדי לעבוד על אנשים בדרך כלל זה מסתיים במשהו לא טוב…,מסכן. טוב יומן תשמע אני צריכה ליצור מפלץ-משרת לשיעור שלל מר פרנקן ואז הוא יעבוד במקומי רק שלא נוח לי שהוא יהיה מפלץ אז הוא יראה יותר חמוד במקום מפלץ נגיד חמור משרת מה דעתך? טוב אני  אתחיל להכין אותו תהליך כזה לוקח יומים -שלושה למכשף אחק אבל בעזרת אמא ואבא א ני אסיים מחר אח"הצ ביי.


תגובות (2)

חחחחחחחחחחחח
קרעת אותי!
אוי יש לך כתיבה מצויינת!
בעיקר בקעט עם השמונה רגליים!!!
אויייש אני במצב כפית!!!

06/10/2012 16:14

כתבתי את זה בגיל עשר או תשע… אם תקראי סיפור שלי עכשיו הכתיבה שלי תיהיה יותר טובה.
תודה על התגובה!

07/10/2012 07:58
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך