יומן החנונית- פרק שני
יום שני ה-15.7
נראלי שבדרך לבית הספר תקפה אותי מחלת החלומות.
מה זה אומר ? זה אומר שהיום אנשים דיברו אליי, ואני שמעתי בכלל מה שהוא אחר ממה שהם אמרו, ויצאתי אידיוטית.
כלומר :
מה שג'ול באמת אמרה לי :" היי חנונית, יש לך חברה דמיונית לשבת איתה בארוחת צהריים, או שאת לגמרי לבד ?" צחוק מרושע.
מה שאני שמעתי :"היי ג'יין, יש לך חברה לשבת איתה בארוחת צהריים, או שאת רוצה לשבת איתי ?, צחוק חברי.
תשובה מפגרת שלי בעקבות מה שחשבתי ששמעתי :" בטח שאני רוצה לשבת לידך ג'ול, אבל אפשר גם אולי שטלי תשב איתנו ? כי פשוט אתמול היא הייתה ממש מסכנה…"
מה שג'ול באמת ענתה :" את חושבת שאני רוצה לשבת לידך חנונית ?! מה זאת התשובה הזאת ?! אני אף פעם בחיים שלי לא יציע לך לשבת לידי !! ומה זה הקישקוש הזה על טלי ?! טלי בסדר גמור !! למה אנחנו מדברות איתך בכלל ?!"
מה שחשבתי ששמעתי :"את חושבת שאני רוצה שטלי תשב לידך ג'יין ? מה זאת התשובה הזאת ?!אני אף פעם בחיים לא ירצה שחנונית כמוה תשב ליד מנ"ם כמוך !! ומה זה הקישקוש הזה על טלי בעצם ?! טלי חנונית ולא מגיע לה לשבת לידך !! למה היא מדברת איתנו בכלל ?!"
מה שעניתי :" עם ככה את מתנהגת לחברות שלך אז בכלל לא באלי לשבת לידך !!" התכוונתי לטלי, אבל היא חשבה שאני התכוונתי לעצמי והחלה לצחוק.
ובערך אותו דבר רה עם מייק אבל זה מביך כלכך שאני לא רוצה לכתוב… אבל הבנת את הרעיון נכון ?
יום שלישי ה-16.7
ג'ול הייתה מגעילה כרגיל וצחקה עליי כל היום על מה שקרה אתמול…
מייק דיי התעלם ממני, בגלל שאתמול הייתי דיי מטומטמת.
נראלי שחיסלתי סופית את :
-האפשרות שאני יכנס סוף סוף לרשימת המנ"ם-ג'ול שונאת אותי.
-האפשרות שיהיה לי חבר מחפ"ם-מייק וטייסון שונאים אותי.
-האפשרות שיהיו לי חברות הכי טובות על השבוע הראשון של הלימודים-לא יודעת למה אבל אף אחת לא מתחברת אליי, למרות שאני ילדה מאוד חברותית.
נראלי שהחיים נהרסו לי סופית וזה רק היום השלישי בבית הספר הנורא הזה !!
רביעי ה-17.7
היום היה לי יום ממש ממש טוב.
נתחיל מזה שאחרי שמייק איכזב אותי ככה לפני שלושה ימים, דיי נשבר לי הלב. אבל היום ראיתי את סקאי.
הוא המחפ"ם הכי מתוק עליי אדמות !!! אבל הפעם הוא שם לב אליי, ובשיעור ג"ג הוא אפילו חייך אליי, ושלח לי פתק : את התלמידה החדשה ?
אני : כן, קוראים לי ג'יין. איך לך ?
הוא : ס'אי. באלך שבהפסקה אני יעשה לך סיור בבית הספר שלנו ?
אני : בטח !!
הוא : ואני גם חייב להכיר לך שתי בנות ממש חמודות !!
אני : אני מקווה שהן יהיו חמודות כי אני דיי מחוסלת חברתית…
הוא : חחחחחח את מצחיקה אותי :)
אני : תודה :)
ואז המורה תפסה אותנו מדברים בפתקים, והוציאה את שנינו מהכיתה.
ס'אי ניצל את זה והראה לי את תחומי בית הספר והסביר לי הכל.
טוב אני יתאר אותו :
הוא גבוה וחתיךך (יש לו קוביות), הוא שוחה שלוש פעמים בשבוע (מכאן הקוביות), הוא בלונדיני ויש לו בלורית ארוכה שנופלת על מצחו, יש לו גומות מדהימות כשהוא מחייך, שפתיים אדומות ויפות, עיניים כחולות וגדולות (כמו שלי !!) והוא כלכך נחמד !!
אחרי זה הוא הכיר לי שתי בנות שקראו להן אליס וסנדי, והסתובבנו שלושתנו ביחד, ואפילו אכלנו צהריים ביחד.
חמישי ה-18.7
מייבל החליטה לשגע לי את השכל סופית.
כשישנתי היא נכנסה לחדר שלי כנראה כדי לקחת משהו, ואז היא ראתה את מקדש ס'אי שלי (כן אני דיי פסיכית, אבל עשיתי לס'אי מקדש כזה קטן על שולחן האיפור שלי, ושמתי תמונות שלו וכל מני דברים שהשאלתי\לקחתי ממנו אתמול)
ואז היא הפילה את הכל על הריצפה והעירה אותי.
וצצרחתי עליה, אז גם אמא שלי החליטה להתעורר, וצרחה עליי שאני צורחת על מייבל בשתיים בלילה.
בקיצור הבית שלנו היה מלא בצרחות והשכנים המטומטמים שלנו שמעו את זה וחשבו שאני רבות ומרביצות, אז הם הזמינו משטרה וכל היישוב התעורר מהסירנות וכולם באו ועמדו מסביב לבית שלנו שהיה מלא בצרחות, שלי על מייבל ושל אמא שלי עליי.
לפעמים אני אומרת תודה רבה לה' שאני לא גרה ביישוב עם ס'אי והם שאר הילדים מהשיכבה שלי.
לקחו אותנו לתחנת משטרה וחקרו אותנו, ומלא מלא זמן עד שהשתחררנו בשעה חמש לפנות בוקר.
אמא החליטה שאני ומייבל נישאר בבית כדי להשלים שעות שינה.
אני לא ישנתי, אלא חיכיתי מאסמס מס'אי, כדי לראות שהוא שם לב שלא הייתי והוא דאג לי.
יש קיבלתי שלוש אסמסים.
אליס : למה לא באת לביס ? היה דיי מצבן… ס'אי דואג לך מאמי. אה וראיתי שבינך לבינו קורההה משו הא ?
אני : סתם אמא שלי החליטה שאני צריכה להשאר בבית ((לא רציתי לספר לה מה קרה אתמול) ואולי קורה בינינו משהו לא יודעתת :)
סנדי : היי בובה, שמעתי מה שקרה לך אתמול עם המשטרה ואני מזה מרחמת עלייך :( אבל קיצר באלך להפגש ? אני צריכה לתת לך שיעוריםםם :)
אני : סבבה :) אני יתקשר אלייך עוד כמה דקות טוב ?
ס'אי : היי ג'יינ מה קורה ? סנדי סיפרה לי למה לא באת לביס … מתגעגע D:
אני : וואי אתה כזה חמוד !! גם אני מתגעגעת D:
מייבל :" אווו ג'יין מדברת עם החבר שלה !!!! איך קוראים לו? ס'אי !!!
ג'יין וס'אי יושבים על העץ…"
ואת השאאר לא שמעתי כי זרקתי עליה את הדובי שלי.
אוהבת :
Jane ♥
תגובות (0)