יום חמישי אחר הצהריים.

בס"ד

"יום חמישי אחר הצהריים, אתם מציצים לתוך המקרר!!, בין הקוטג' וקרטון החלב מונחת לה צלחת זכוכית ובתוכה עוף, משולש ושני שוקיים שנשארו מהשבת שעברה, עטופים בניילון נצמד. היד שלכם נשלחת כמעט באופן אוטומטי לזרוק את העוף לפח האשפה, ובכן תרשו לי לעצור אתכם… STOP מה אתם עושים מטורפים??? מי זורק עוף???" ברוכים הבאים לקורס -101 דברים שאפשר לעשות עם עוף במקום לזרוק אותו- " כך במילים אלו ממש פתחה השבוע שושנה סוויטקוקי קורס חדש במלון דן דורמה לאחר שסיימה לדאוג לקונדיטורים צעירים, עברה כאמור סוויטקוקי שהתגלתה כבשלנית טובה מאוד לקורס הבא שהיא מעבירה. ובכן הקורס כשמו כן הוא ובמהלכו ילמדו הסטודנטים איך לנצל את שאריות העוף משבת, ועל מנת שתבינו, להלן חלק מהרשימה:
1. אתם חותכים את העוף לרצועות דקות, מוסיפים פלפל אדום ותבלינים ויש לכם מוקפץ.
2. אתם חותכים את העוף לריבועים, מוסיפים את אותם דברים כמו בסעיף 1 ויש לכם מוקץ רבים.
3. אתם מוציאים את העצם של השוקיים ויש לכם תכשיטים יפים לקניבלים.
4. אתם טוחנים את העוף, מוסיפים הרבה סמנה ויש לכם מאכל כלשהו של תימנים.
5. אתם טוחנים את העוף כמו בסעיף 4, רק שהפעם מוסיפים הרבה סוכר, ויש לכם משהו מאכל כלשהו של אשכנזים.
6. אתם מנשנשים את העוף איך שהוא מהמקרר, כי קר זה הכי טעים, תשמעו לי.
7. אתם קוצצים את העוף דק דק לפירורים ועושים ציפוי לשניצל.
ועד כאן שבע דוגמאות מתוך הרשימה הארוכה והמגוונת, על מנת לקבל את המשך הרשימה ולזכות לכל הידע של השפית קונדיטורית/טבחית שושנה סוויטקוקי ועל מנת שתוכלו להשוויץ לכל החברים שלכם שגם אתם קיבלתם תעודת גמר (למרות שאתם עצלנים והיא רק תהיה תלויה לכם במטבח). כל מה שאתם צריכים זה להירשם לקורס היוקרתי בטלפון : 0526-697750 ונא לא לצלצל בין השעות 14:00 ל 16:00 למה דוריס הפקידה בדיוק אוכלת צהריים ולא נעים היא תלעס לכם באוזן.
לתלמידים המצטיינים תינתן אפשרות לעבור סדנת צ'ופר להכנת לחמים בכל מיניי צורות וטעמים, גם בניצוחה וניהולה של שושנה, במהלך הדנה יוכלו ללמוד הסטודנטים איך מכינים חלות לשבת, איך מכינים חלות ליום חול, איך מכינים חלות מחול. בנוסף ייחשף בהמלך הסדנה סוד הקובות מבוץ (שכולנו הכנו כשהיינו קטנים בגן), האם בעזרת התבלנים המתאימים היינו יכולים גם לאכול את הקובות האלו?. עוד ילמדו הסטודנטים איך להכין לחמניות מתוקות, לחמניות מלוחות, ולחמניות חריפות אש ("שתיה? שישתו מים מהברז, הבנדיטים…"), עוד בסדנה לחמיי עדות: איך מכינים אינג'רה, פיתות עיראקיות, ואומנת אורחת שתשתתף בסדנה ותלמד איך מכינים חלות עם קצח.
עד כאן, בתיאבון חברים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך