לילוש4455
הכלב שלי הוא : יורקשייר טריר
הוא ישן רוב היום והוא עצלן מאוג!!

יום בחיי TOY הכלב שלי,..

לילוש4455 16/08/2013 731 צפיות 4 תגובות
הכלב שלי הוא : יורקשייר טריר
הוא ישן רוב היום והוא עצלן מאוג!!

התעוררתי בבוקר כולם ישנו עדיין… קפצתי מהמיטה של ההורים שלי לריצפה והלכתי לחדר של לילוש להשתין שם… אוי! כמה זה שחרר! וגם כמה קקים יצאו לי בלי שליטתי.. אבל … מה אכפת לי.. העיקר שהיא שותפת בסוף.. הלכתי למטבח.. וראיתי את השואב אבק.. (הכלב שלי קטן…) הלכתי צמוד לקיר כי הוא מפחיד…ראיתי את הצלחות שלי ושתיתי קצת.. ואכלתי את האוכל.. אווו! שמעתי נכון!? אבא התעורר! אני חייב ללכת וללקק אותו בלי סיבה! רצתי לחדר של ההורים ולקקתי את אבא..
~צהריים~~~
אבא ולילוש בישלו אוכל.. וואי איך בה לי לאכול את הקבבון הזה! הוא מריח כול כך טוב!
המשפחה ישבה לאכול ( אין לי אחיות ואחיות) הם אכלו.. אני התחננתי לקבבון הזה!!!
ערב…
לילוש רשמה סיפור ואבא הסתכל על הקופסא הקסומה.. קפצתי על אבא..(הוא שכב על הספה)
ומאבא קפצתי על המשענת של הספה.. אני מרגיש כמו חתולה בן! אבא צחק עליי.. בלי סיבה! הוא אמר כמה מילים אבל לא הבנתי..
ועכשיו .. כולם הלכו לישון.. על המיטה.. (אני בטבלאט) ראיתי שלילוש שכבה.. ובאתי לייד המיטה והרגליים הקדמיות שלי היו על המיטה ואחוריות על הריצפה..היא הרימה אותי.. נתנה לי נשיקה..וזחלתי עליה מתחת לסמיכה כדי ללקק את הרגל שלה.. היה לי חשק עז!! קפצתי מהמיטה והלכתי לישון עם אבא…
נ.ב
נשכתי אותה היום…. חח סתםם כי בה לי..


תגובות (4)

חחחחחחחחחחחח

16/08/2013 14:30

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מקורי ;)

16/08/2013 14:35

חחחח ואיי זה מצחיק עכשיו גם אני רוצה לעשות כזה אבל אני לא יעשה כי זה להעתיק ואני לא עושה דברים כאלה…. אבל אחלה רעיון וזה ממש מצחיק!!

16/08/2013 14:38

מורן? תעשי מה אכפת לי.. אני מרשה לך..

16/08/2013 14:41
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך