חומוסונצ'יק.

בס"ד

מבחוץ זה רק נראה כאילו “פישר פרייס” פתחו סניף חדש בניו יורק אך לא כך הדבר, מדובר באחת מההפתעות הגדולות ביותר בעולם העסקים ובאחד הסטרט-אפים הענקיים והמקוריים ביותר שהיו אי פעם, ואנחנו מדברים על מסעדת “חומוסונצ’יק” שנפתחה השבוע בניו יורק וכתבנו נשלח במיוחד על מנת לסקר את האירוע ואת המסעדה הייחודית. ובכן כתבנו מוסר כי הילד (בתמונת השער) שחר צימרמן בן השנתיים הוא הבעלים הרשמי של מסעדת “חומוסונצ’יק” שהיא למעשה המסעדה הראשונה בעולם לילדים בלבד, ואנחנו מדברים על זה שהסועד המבוגר ביותר שנצפה במקום היה בן 7. ובכן שחר צימרמן הקטן הוא אומנם הבעלים הרשומים אבל בינתיים עד שיגיע לגיל 18 מנהל בשבילו את המסעדה אביו, הריי הוא מייקל צימרמן יורד ישראלי שירד לעשות קצת כסף לפני כחמש עשרה שנה ורק לפניי שנה חשב יחד עם אישתו על הרעיון הייחודי של מסעדה לילידים בלבד. בנוסף למנות חומוס בלי חריף בתוך חצי פיתה או בלחמניה עם עגבנייה חתוכה לעיגולים או עם עיגולי מלפפון ירוק בצלחת, מגישים במסעדת “חומוסונצ’יק” גם את כל סוגיי המטרנה הקיימים, ישנן מנות של חביתה עם ירקות, אורז עם קציצות וקטשופ, ונקניקיה בלחמנייה לילדים הגדולים. ברחביי המסעדה מפוזרים כיסאות אוכל לילידים עם פינות ישיבה קטנות לאימא ולאבא שמשלמים על הסעודה של הקטנצ’יק שלהם. למסעדת “חומוסונציק” אפשר להגיע החל מגיל שנה, ובתפריט ייחודי ומצויר וכל ילד לבחור מה הכי טעים, מגיל שנה ועד שלוש הסועדים יכולים לאכול עם הידיים מכיוון שלפני הארוחה מחליפה מלצרית מיומנת את בגדיי הילד לסרבל האכלה מיוחד, אל דאגה, המלצריות ב”חומוסנצ’יק” עברו הכשרה מיוחדת בהחלפת טיטולים. בתפריט הקינוחים יוכלו הילדים לבחור בין קרמבו בטעמים שונים לבין גלידה בטעמים שונים או אולי ארטיק (נכון! בטעמים שונים…) ולאחר הארוחה יאלצו אמא ואבא להיפרד מכמה וכמה דולרים כי מייקל צימרמן ובנו לא יכולים לקנות כלום במטבעות שוקולד!!! עוד מוסר כתבנו כי שחר צימרמן הצטלם לפוסטר המיוחד (תמונת השער) והפוסטר הזה יוצב בכניסה למסעדה. מסעדת “חומוסנצ’יק” כבר זוכה להתעניינות רבה מצד הורים מפורסמים וכבר נרשמו הזמנות מקום מצד אנג’לינה ג’ולי ובראד פיט וששת ילדיהם, בנוסף צילצלו שושנה סוויטקוקי ובעלה הנסיך לאיף שאומנם אין להם עכשיו ילדים אבל בעזרת השם הם הבטיחו להיכנס עם הילד הראשון. ובכן כל הכבוד למייקל צימרמן או בשמו הישראלי מיכאל צימרמן ולבנו שחר צימרמן או בשמו האמריקאי “ילד החומוס”. ותזכרו בפעם הבאה שאתם בניו יורק והילדים רוצים לאכול קחו אתם למסעדת “חומוסנצ’יק” ולא תתחרטו .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך