הרפתקאות סבתא-זפטא

Estonian 26/08/2013 788 צפיות 6 תגובות

החופש הגדול הוא למעשה חודשיים שלמים שכולם עונג עבור סבתא-זפטא.
זה הזמן היחיד בשנה שבו הנכדים לא סתם מבקרים, אלא אפילו שורצים בבית שלה, ממלאים את חדרה הקט בשמחת החיים הפעוטית שלהם.
כן, אין ספק כי זהו חג של ממש עבור הסבתא המזדקנת, שרוב השנה חייה לבד מאז שהתאלמנה.
אלו הם חודשיים קסומים של נכדים, רעש בין שתיים לארבע, פיטום וקניות בחנות הצעצועים הקרובה לבית.
סבתא-זפטא מוכנה ומזומנה להרפתקאות נפלאות, והן באות בקצב, על אף שהברכיים של סבתא הן לא מה שהיו פעם, והיא קצת מתעייפת מהר, היא עדיין מוכנה ומזומנה.

והיום: סבתא-זפטא קיבלה הודעה בטלפון שהנכדים באים לשעה בזמן שההורים יוצאים לעזור לנשים זקנות לחצות את הכביש.
סבתא-זפטא אישרה את השתתפותה, וניגשה מיד למטבח.
היא שלפה סיר, מילאה במים, הכניסה פנימה אורז והעמידה על האש.
לאחר מכן, הוסיפה פלפל, מלח, פפריקה מתוקה, פפריקה חריפה, פפריקה חמוצה, פפריקה בטעם מונוסודיום גלוטומט, ביסלי, מי ורדים וכלור.
היא שלפה מהמקרר את מרק הבוטנים שהכינה, וחיממה על הגז.
כאשר סיימה לבשל, נשמעו דפיקות על הדלת.
סבתא-זפטא פתחה באושר ושמחה את הדלת, והנכדים רצו פנימה.
"סבתא!" הם קראו בשמחה.
"נכדים!" היא קראה.
ההורים הודו לה והלכו למטרתם הנעלה.
"ובכן, מי רוצה לאכול?" שאלה סבתא.
"לא אני," אמרה נטע.
"גם לא אני," אמר רועי.
"אז אולי בא לכם מרק טוב?"
"לא," אמר רועי.
"למה לא?"
"אני לא רעב."
"לא צריכים להיות רעבים בשביל לאכול מרק טוב."
"אני לא רוצה," אמר רועי והלך מיד לחדר שהכיל את כל הצעצועים שאהבו: פאזלים, טרקטור צעצוע, בובה בצורת היפופוטם, היפופוטם בצורת בובה, יויו, חבל לקפיצה בחבל, קלפים, מונופול ובקבוק כלור.
"נטע, אולי את רוצה אורז?"
"לא."
"אבל הכנתי במיוחד בשבילך. את צריכה לאכול."
"אני לא רוצה."
"רוצה גלידה?"
"כן!"
"את רעבה לגלידה?"
"כן!"
"אז את רעבה! תאכלי אורז!"
"לא!"
"את תאכלי אורז גם אם זה יהיה הדבר האחרון שאני אעשה!" צעקה סבתא-זפטא, ותפסה את נטע וגררה אותה אל עבר סיר האורז, לקחה כף והתחילה להאכיל אותה כף אחרי כף.
"לא!" צרחה נטע, ובזמן הזה סבתא דחפה את האורז לפה שלה.
לאחר מכן, לאחר שהצליחה להאכיל בשיטה זו גם את רועי, היא לבסוף הכריחה אותם לשבת ולצפות בטלנובלות בספרדית צחה.
הם לבסוף נרדמו על הספה.
סבתא זפטא ניצלה את ההזדמנות והאביסה אותם בעוד אורז דרך הפיות של הישנים.
לבסוף, ההורים חזרו ולקחו את המלאכים הקטנים, וסבתא-זפטא הגדירה את המבצע כהצלחה מסחררת!


תגובות (6)

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
מה

26/08/2013 07:17

למישהו היה משעמם XD

26/08/2013 08:04

אור, זה אתה? הכל בסדר? אכלת יותר מידי אורז לאחרונה?
XDDD

26/08/2013 08:32

היי D:
למען האמת אני רוצה שזה יהיה סדרת סיפורים קצרים בשביל הצחוקים.
ונראה לי שאכלתי יותר מידי כלור לאחרונה O_O

26/08/2013 08:42

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגת! אהבתי!

26/08/2013 09:24

למרות שזה מיועד להתבדחות, זה כתוב בצורה מאוד טובה. אפילו הסיפורים המצחיקים שלך הם ברמה.

27/08/2013 00:17
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך