הפרומואים לתוכניות שלעולם לא תראו!
אהבתם את glee? מהיוצרים של glee עכשיו חדש! Glue! בואו להדבק למסך עם שירים דביקים וקיטשיים ודרמה עוד יותר קיטשית. Glue ! זה ידביק אתכם למסך!
אהבתם את לרדת בגדול? עכשיו חדש! לרדת בגדול! איך יתמודדו החנונים שלנו מול התקפת הערסים שלנו? הערסים תוכנתו במיוחד בשביל לרדת על החנונים. בואו לראות חנון נשבר ובוכה לעייני המצלמות! לרדת בגדול! כי להרוס את הביטחון העצמי – זה אנחנו.
מכורים לאירוויזיון? עכשיו חדש! פולוויזיון! המופע היחידי שבו לאף מדינה לא באמת אכפת מהניצחון. זה בסדר… אני אשב לבד… בצד… בחושך… בלי נקודות…
אהבתם את היפה והחנון? עכשיו חדש! סתם יפות! תצפו!
אוהבים הישרדות? חושבים שאתם יודעים הכל על התוכנית הזאת? תמצאו לעצמכם חיים!
אתם זוכרים את ארתור? ארתור סופסוף עלה לכיתה ד' ומשם הוא המשיך עד שהגיע לכיתה י'ב. שם הוא התמכר למשקאות חריפים ולסחר בנשים. אפילו מוח לא נשאר אדיש. בואו לראות – ארתור – סופסוף עלה כיתה!
אהבתם את מפרץ האהבה? אם כן – אתם בני אדם מעוותים! מה יש לכם?!?!?!?!
נהנים מהאח הגדול? רוצים לפגוש את כל הדיירים של הבית? בשביל מה לכם? לכו לקן הנמלים הקרוב – האינטילגנצייה שם גבוהה פי חמש מאות אלף משל כל דיירי הבית גם יחד.
תגובות (19)
חחחח חזקק XDDD
אבלאבל אני מכורה לתוכניות ריאליטי XD
הישרדות , היפה והחנון והאח הגדול (קותי אהבת חיי *_*)
חח דיי אבל מילה שנחנקתי מזהה CX
תודה, קורן! שמח שאהבת את זה!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח גדולללל!!
גמני שונאת תוכניות ראליטי!!!
אולי אני אעשה פרודיה על הישרדות?
וכולנו נהיה בה זה יהיה גדול!!!!!!!!!!!!!!!!
חחחחחחחחחחחח
חזק!!!!!!!!!!!!!!!!!
שונאת את כל הסדרות כאן!!
חוץ מארתור!!!
ארתור שולט!!!!
שונאת תוכניות ריאליטי!!
מעולה מעולה מעולה!!!
אממ.. אור סורי שאני כותבת את זה כאן.. אבל – טלי! לצ'אט! עכשיו!
משכית תעשי ת'פרודיה על הישרדות שכולנו שם
איך אתם יכולים לשנוא ריאליטי ? O_O
יאללה!!!
מי משתתף!?
כי תוכניות ראליטי הן שיטחיות ומכורות מראש כמו שהיה עם הפסיכולוג הזה באח הגדול שלדעתי זאת התוכנית הכי מפגרת שאי פעם המציאו בתולדות האנושות כולה ומה שקרה בהישרדות שאמרו שהם לא באמת שורדים,דואגים להם שלא יגוועו ברעב או ייתייבשו ..
אולי אני אוהבת לראות את זה ..
אבל משכית את צודקת!
טוב אחי -.-"
ביוצ'
אהבתי@@@@@@
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגת אותי !!!!
איזו שנינותת !!XD
אני הייתי רוצה לראות אם היה Glue! היית רוצה לכתוב לחלק מהפרומואים
סיפורים קצרים של כמה חלקים?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני לא מפסיקה לצחוק !
אבל אני מכורה להישרדות ולאח הגדול!! ;)
וגם לארתור…. ^.^
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחח
זה מצחיק ברמות!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח D: הרג אותי ארתור (: הדרדר לסחר בנשים! אוי אוי אוי…
LIKE
D: