Estonian
לאלה שהבינו את הקשר - זה מבוסס על APH או אם אתם קוראים לזה הֵטַלִיַה. מעולם לא ראיתי פרקים של הסדרה מלבד הפרק הראשון ואהבתי את הרעיון אבל לא הצלחתי לקרוא מספיק מהר את האנגלית כי כבר עברו למשפט הבא (יפנים מדברים כל כך מהר) ולכן לקחתי את הרעיון, הכנסתי אותו לפנימייה ונתתי לו לעשות את שלו. מקווה שתאהבו. (בבקשה תגיבו)

הפנימייה – פרק 1

Estonian 03/09/2011 1419 צפיות 6 תגובות
לאלה שהבינו את הקשר - זה מבוסס על APH או אם אתם קוראים לזה הֵטַלִיַה. מעולם לא ראיתי פרקים של הסדרה מלבד הפרק הראשון ואהבתי את הרעיון אבל לא הצלחתי לקרוא מספיק מהר את האנגלית כי כבר עברו למשפט הבא (יפנים מדברים כל כך מהר) ולכן לקחתי את הרעיון, הכנסתי אותו לפנימייה ונתתי לו לעשות את שלו. מקווה שתאהבו. (בבקשה תגיבו)

*רקע כללי* – אני מבקש סליחה מכל מי שהעם שלו נפגע, המטרה היא ליצור סטריאוטיפים בדמויות ובהחלט לא לפגוע. אני מבקש סליחה מראש מכל מי שנפגע ואומר לו שאני יודע שזה לא נכון.

התעוררתי בבוקר. הריח הנוראי מילא את החדר ועטף אותו בשכבות דוחות. עוד פעם כדור מטוגן של ברזיל. ארצות הברית נאנח והשתנק ואז שמעתי קולות של חייה טורפת. הנחתי שזוהי עוד ארוחה של מק-שומן. שמעתי דפיקות בדלת.
"ברזיל?, ארצות הברית?, ישראל?" קראו לנו.
"מה?" עניתי.
"עוד חצי שעה משחקים כדורגל אז כדאי שתבואו לצפות" אמרו מהדלת. זיהיתי את הקול של שבדיה.
בחיי, אני כל כך מאוהב בשבדיה. עם העיניים הכחולות והשיער הבלונדיני הארוך והיופי שלה והתכונות המדהימות שלה, קרירה אך אוף. כל כך אוהב אותה אבל היא לעולם לא תרצה אותי.
פתחתי את הדלת לרווחה בשביל לראות אותה. אכן ראיתי אותה יחד עם גאורגיה, השותפה לחדר שלה.
אפילו שהיא נקבה יש לה ראש מרובע, ליטרים של זיעה ושיני זהב.
"בוקר טוב 90 מעלות" אמרתי לגאורגיה.
היא גלגלה עיניים.
"מי משחקים?" שאל ברזיל מתוך החדר. הוא כבר התחיל לאכול את כדור-הרגל המטוגן שלו.
"המוקדמות" אמרה שבדיה "הבלקן נגד צפון אפריקה".
"לבלקנים אין סיכוי" אמר ברזיל.
"אתה חושב שהם ינצחו את צפון אפריקה?" שאלתי.
"לא בהכרח, הם פשוט יצטרכו להפסיד לי או להם" אמר ברזיל.
כולנו גילגלנו עיניים. אפילו ברזיל.
"בואו כבר, נתפוס מקום טוב" אמרה שבדיה.
"צודקת" אמרתי ויצאנו מהחדר, משאירים מאחורינו את ארצות הברית להשתנק ולעשות קולות של משהו שחוטף שבץ.

הבלקנים כ-י-ס-ח-ו את צפון אפריקאים. כנראה כי אלג'יריה, לוב, סודן ומצריים היו עסוקות במהפכים בתוך עצמם, מאלי, גאנה, ניג'ר, מאוריטניה, מרוקו, אתיופיה וסנגל היו עסוקות בריקודים שבטיים.
זה אמר ש: יוון, סרביה, קרואטיה, סלובניה, רומניה, בוסניה והרצגובינה, מונטנגרו, מקדוניה, טורקיה, אלבניה, בולגריה וקפריסין עלו הלאה ויתמודדו נגד דרום אמריקה. אבודים.

סין, יפן ורוסיה הרביצו אחד לשני במסדרון. באיזה שהוא שלב סין שרט את יפן ואורז זלג לו מהשריטה. אחרי זה רוסיה הוציא סכין וחתך את עצמו בטעות כאשר יפן הדף אותו ונשפכה המון וודקה וטיפות דם בודדות.
"לא!" צעק רוסיה וברח לחדר שלו בשביל לשתות עוד וודקה.
סין ויפן דיברו במהירות מטורפת עד שלבסוף התחילו לרקוד במקום.
"מסיבת תה בחדר שלי!" צעק בריטניה.
כל מי שהיה שם בהה בו.
"מסיבת תה וביסקוויטים בחדר שלי!" צעק בריטניה שוב.
"כן!" צרחו כולם ורצו לחדר של בריטניה.

במסיבת תה קרו הדברים הבאים:
ארצות הברית ובריטניה נאבקו בגלל המבטאים השונים.
רומניה ומולדובה התנשקו.
בלארוס הציקה כל הזמן לרוסיה שיתחתן איתה.
צרפת פלרטט עם כל הבנות.
ליטא ופולין החזיקו ידיים.
יוון נחר בפינה עם בקבוק אוזו.
אזרבייג'אן וארמניה הרביצו אחד לשני וצרחו שהם רוצים את נגורנו קרבאך.
והולנד וקולומביה הזריקו אחד לשני סמים ונהנו יחד.
יום רגיל יחסית.
אז הבנתם בערך את החיים בפנימייה? כל הכבוד! עכשיו יהיה אפשר לעבור לסיפורים האמיתיים.

המשך יבוא.


תגובות (6)

היי Estonian
היממתי אותי עם הסיפור שלך, מעניין בן כמה אתה ? הכתיבה שלך רהוטה ומעניינת ובבקשה תמשיך !!!!!

שבת שלום בקי

03/09/2011 11:38

תודה רבה! אני בן 13.

03/09/2011 11:59

סיפור נחמד ובהחלט אהבתי תקטע עם המדינות תמשיך :))

03/09/2011 13:53

מעניין. וזה גם נורא מצחיק ואני אשמח להמשיך לקרוא:)
גם אני בת 13. האם גם כשאתה כותב אתה מרגיש בתוך עולם משלך? (גם אם אתה כותב בדיחות).

19/09/2011 11:32

חחחחח אהבתי מאוד אני מתחילה לקרוא את הסדרה:)
אתה כל כך מזכיר לי את החברה שלי שהכריחה אותי להירשם לפהXD
גם היא בת 13 ומתה על מיתולוגיות ועל מתמטיקה ופיזיקה
והיא כל כך תרצח אותי כשהיא תדע שכתבתי את זהD:

28/09/2011 12:15

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח/QQQQQ///!!
גדול!
אני מתחילה ליקרא את הסידרה

26/01/2012 06:31
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך