Estonian
פרק זה מוקדש לירדן שכותבת סיפור ממש מומלץ - צדדים. היא הקדישה לי פרק ולכן הרגשתי חובה. נ"ב - היא גם אחלה של בת אדם!

קרדיט לסהר על "ביגפוט אוכל עננים" (מהסיפור שלו).

הפנימייה 4 – פרק 48 – אליפות ההיאבקות

Estonian 12/10/2011 912 צפיות 2 תגובות
פרק זה מוקדש לירדן שכותבת סיפור ממש מומלץ - צדדים. היא הקדישה לי פרק ולכן הרגשתי חובה. נ"ב - היא גם אחלה של בת אדם!

קרדיט לסהר על "ביגפוט אוכל עננים" (מהסיפור שלו).

רומניה עדיין חשב שהוא מושלמת 53 עד שעבר לקורס "רומנולוגיה" של או"ם שהחזיר אותו להיות הרומניה שכולם אהבו.
או"ם החליט שהוא משועמם מאוד ולכן קרא לכולנו.
"אנשים, תסתכלו מאחוריכם" הוא אמר.
הסתובבנו וראינו זירת היאבקות.
"אז מה נעשה?" שאל ברזיל בהתלהבות.
"היאבקות!" צעק ארצות הברית ולפתע נפל משבץ.
"כן, היאבקות" אמר או"ם "8 הולכים למוקדמות. ברזיל נגד ישראל, פולין נגד גרמניה, אסטוניה נגד איטליה, ארצות הברית נגד ביגפוט".
"ברזיל וישראל – כנסו לזירה" אמר או"ם.
הוא נתן לכל ה – 8 ללכת להחליף בגדים. קיבלתי מכנסי אגרוף כחולות בלי חולצה כך שחשפו לי את הקוביות הדמיוניות שלי.
ברזיל היה לבוש עם מכנסי אגרוף צהובות והיו לו קוביות בבטן. פחדתי כל כך.
נכנסתי לזירה בגלגול והוא נכנס בקפיצת ראש. ברגע שהוא קפץ ראש לתוך הבטון הוא פתח אותו.
"ניצחון לישראל!" הכריז או"ם.
"יש?" חשבתי לעצמי.
פולין וגרמניה התחרו בזמן שאני הייתי בצד להתאושש מהקרב.
בגלל שהייתי עסוק לא ידעתי מי ניצח בין פולין וגרמניה אך ידעתי שהמנצח יתחרה נגדי.
"אסטוניה ואיטליה – לזירה".
אסטוניה היה עם מכנסיים שחורות והוא לבש חולצה כחולה ככה סתם כי הוא רצה. על החולצה היה ציור של מיקי מאוס מרקד. איטליה נכנס עם השריון, המגן, החרבות, הקסדה והגלימה. כל הסט. הוא וויתר על מכנסי אגרוף מדליקות בצבע ירוק.
ברגע שהם רק נכנסו לזירה אסטוניה הרגיש דחף עז לחשב את השטח של הזירה ואיטליה היה עסוק בלאכול פיצה. אסטוניה "בטעות" שפך רעל לפיצה מה שהביא לפסילה של איטליה.
"ניצחתי!" הוא צעק והניף את ידיו.
"ארצות הברית, ביגפוט" הכריז או"ם.
ארצות הברית שנכנס לזירה היה 100% שונה מהארצות הברית שאני מכיר. החדש היה שרירי, עם קוביות ומכנסיים אדומות. היה לו חיוך זחוך. ביגפוט נכנס עם חולצה צהובה ומכנסיים שחורות (כתמיכה בבקטריות).
ארצות הברית התחיל להיאבק בזמן שביגפוט היה עסוק בלאכול עננים. בסופו של דבר ארצות הברית ניצח.
"ביגפוט לרקוד בעירום מלא!" הוא צעק. הוא קרע את החולצה שלו, הוריד את המכנסיים והתחיל לרקד.
"עוף מכאן!" צרח ארצות הברית בפאניקה "אתה עוד תזמן אותו!".
פתאום קפץ מהחלון הגרביל, רקד ריקוד מוזר וקפץ בחזרה החוצה.
"אוקיי, ישראל נגד פולין" אמר או"ם.
נכנסתי לזירה. פולין שיגרה אלי עם רוגטקה בננה לפה ואחר כך מרק עוף אז הייתי שבע ונפלתי על הרצפה מנמנם.
"פולין ניצחה" הכריז או"ם "קדימה, אסטוניה נגד ארצות הברית".
ארצות הברית עמד לחסל לחלוטין את אסטוניה אבל אז פתאום בא ביגפוט שעדיין ריקד בצד ומחץ לחלוטין את ארצות הברית.
"אסטוניה ניצח!" הכריז או"ם.
"וכעת, פולין נגד אסטוניה בגמר!" הכריז או"ם.
"אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא" צרחה בלגיה.
"עעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע" צרחה שוויץ.
פולין זרקה אל אסטוניה מרק עוף והוא השפריץ עליה נוסחאות. אז באה פולין, טפחה לאסטוניה קלות על הכתף והוא נפל על הרצפה.
"פולין המנצחת! הכריז או"ם.
לפתע בא ביגפוט ומחץ למוות את פולין.
"הזוכה הוא…. מזליסט רנדומאלי מפרק 18, איזה מזליסט אתה!" צעק או"ם.
"Damn you!" צעק אסטוניה.
אחחחחחחחח….. איזה כייף שזה נגמר..


תגובות (2)

היו כאן כמה משפטים מאוד מאוד מצחיקים, אבל הסיפור נעשה מוזר מדי.
תבטיח לי שהפרק הבא יהיה קצת יותר נורמלי, בסדר?
אבל בסך הכל – כן, זה גרם לי לצחוק.

12/10/2011 05:49

נו ? אז אתה תעשה את זה *קצת* יותר נורמלי?

12/10/2011 06:55
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך