Estonian
* לכל הקהל ההומוסקסואלי - אין לי שום דבר נגדכם. אין לי שום דעה קדומה ואני מבקש מעומק ליבי סליחה אם נפגעתם מהסיפור ושתדעו שהכל למטרות הצחוק בלבד.
אהבתם את סדרת הפרקים? בבקשה תגיבו כן או לא כדי לדעת אם להמשיך הלאה או לא.

הפנימייה – פרק 8 – ספיישל בלשים חלק ב' – פרק הסיום

Estonian 06/09/2011 1082 צפיות 6 תגובות
* לכל הקהל ההומוסקסואלי - אין לי שום דבר נגדכם. אין לי שום דעה קדומה ואני מבקש מעומק ליבי סליחה אם נפגעתם מהסיפור ושתדעו שהכל למטרות הצחוק בלבד.
אהבתם את סדרת הפרקים? בבקשה תגיבו כן או לא כדי לדעת אם להמשיך הלאה או לא.

*תעלומת הרצח חלק ב'* אני מתנצל בפני כל מי שהעם שלו נפגע. המטרה היא ליצור סטריאוטיפים בדמויות ובהחלט לא לפגוע!. אני מבקש מראש סליחה מכל מי שנפגע ואומר לו שאני יודע שזה לא נכון.

הצרחה נשמעה בקול חד וברור.
"אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא" נשמעה שוב צרחה.
רומניה רץ אל החדר שהיה של בלגיה שאספה אבנים יפות.
הצרחות המשיכו אפילו שרומניה היה שם ולכן כולנו הלכנו גם לשם ושם גילינו את בלגיה יושבת על כיסא וצורחת "אאאאאאאאאאאאאאאאאא".
"מה עובר עליך?!" שאל גרמניה בצרחה.
"אני אסלק את כל האלפים מהגוף שלי!" הכריזה בלגיה.
"את לא יודעת שארצות הברית נרצח?" שאלתי.
"הוא נרצח? ארצות הברית? היי! איפה אוסף האבנים שלי?" שאלה בלגיה.
כולם נעצו מבט ברומניה.
"נו טוב" הוא אמר והוציא חופן של אבנים.
"עוד" אמרה בלגיה.
הוא הוציא עוד שני חופנים.
היא המשיכה לנעוץ בו מבט עד שהוציא אבן שהנפח שלה היה גבוה יותר משל הכיס שלו ומשום מה זה אפילו לא בלט לו מהמכנסיים אבל הוא המשיך להוציא עד שבלגיה הייתה מרוצה.
"אנחנו צריכים להמשיך בתעלומה" אמר רוסיה "מי היה יכול לרצוח את ארצות הברית? למי יש מניע?".
"לארצות הברית היו כמה אויבים" התחיל איטליה.
"הוא היה מלשן גדול מאוד" אמרה שוויץ "כל הזמן הלשין לאו"ם".
"רק רגע, אנחנו צריכים לחקור קצת את ההיסטוריה של ארצות הברית" אמרה בלארוס.
"אולי הוא הרג את עצמו? וויכוח עם עצמו?" הציע גרמניה.
זה מאוד לא התאים לגרמניה, הוא בדרך כלל האשים אחרים.
"אולי זה אתה גרמניה?" הצעתי "הרי כולם יודעים שאתה כועס עליו".
"נראה לך שזה אני?" שאל גרמניה כאילו אני מטורף "זה פשוט לא הגיוני".
"אולי הברית התאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאבד ואולי זה היה עיראאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאק או אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאחרים מהחשודים" אמרה בלגיה.
"את עדיין מנסה להיפטר מהאות א'? זה בלתי אפשרי!" צעק גרמניה.
"זה לא אפשרי" אמר מצריים.
"רק רגע" אמר גרמניה "אולי זאת את בלגיה, אולי את מנסה להסיח את דעתנו ממך עם כל ה-א'".
"למה נראאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה לך?" שאלה בלגיה.
"אז תפסיקי עם זה" אמר גרמניה.
"בסדר, בסדר" אמרה בלגיה.
אנטרקטיקה רכן לגופתו של ארצות הברית.
"חבר'ה, יכול להיות שהוא בכלל לא נרצח" אמר אנטרקטיקה.
"מה?!" צעק גרמניה.
"כן, על פי הסימנים אין כאן שום דקירה, לא רעל, זה פשוט נראה כאילו המוח שלו התנוון משבץ" אמר אנטרקטיקה.
"מאיפה אתה מבין בנושא?" שאל גרמניה.
"אני מבין מספיק, יכול להיות שהאוכל המהיר הרס אותו וגרם לו לחטוף שבץ אחד יותר מידי" הסביר אנטרקטיקה.
"חשבתי שארצות הברית יכול לחטוף כמה שבצים שהוא רק רוצה" אמרתי.
"כנראה שלא" אמר אנטרקטיקה.
לפתע הגופה של ארצות הברית התרוממה בסיבוב איטי למעלה ולפתע הופיע M ענק בצבע צהוב על רקע אדום.
הוא פתאום חזר לעמוד.
"אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!" צרחה בלגיה.
"מופתעת לראות שאני בחיים?" שאל ארצות הברית.
"לא!" אמרה בלגיה "אני עדיין לא מאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאמינה שאי אפשר להוציא את כל האאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאלפים מהגוף שלי אז אני מנסה!".
"איך מתת?" שאלתי.
"זה היה גרמניה!" אמר ארצות הברית "הוא האכיל אותי במק-שבץ שהרג אותי אבל כוח המקדונלד'ס החזיר אותי לחיים".
"אז מקדונלד'ס הרג והחזיר אותך לחיים?!" שאל איטליה.
"איך זה אפשרי?" שאל רוסיה.
"אני הבנתי את זה" אמר אנטרקטיקה "מקדונלד'ס הורג אלא אם כן אתה ארצות הברית".
"זה כל כך נכון!" אמרתי "בואו נחגוג".
"מסיבת תה אצלי!" אמר בריטניה.
כולם בהו בו במבט של "למה?!".
"מסיבת וודקה אצלי!" צעק רוסיה.
"או!, זה בוודאות יהיה שונה" אמר ניו – זילנד.
"נכון" הסכימה פולין "יאללה!".
כולם רצו לחדר של רוסיה ושם כולם ישבו יפה ושתו וודקה בנחת. ארמניה ואזרבייג'אן הידברו ביניהם בדרכי שלום, נורבגיה ושבדיה לחצו ידיים, פולין לא פחדה מליטא, אני ועיראק ומצריים ואיראן עשינו דברים יחד, אוסטרליה וניו-זילנד היו בדרכי שלום וארגנטינה וברזיל שיחקו כדורגל יחד ונהנו יחד.
"STOP!" צעק אסטוניה "זה ממש משעמם".
"נכון" אמרנו כולם.
"מסיבת תה אצלי?" שאל בריטניה.
"שיהיה" אמרנו כולנו והלכנו לבריטניה.

המסיבה אצל בריטניה הייתה כמו שאר המסיבות. כנראה שרוסיה אף פעם לא לומד שאסור לו לשים וודקה בתה של בריטניה.
האם הרגשתי חכם יותר לאחר הרצח? האם הרגשתי טוב יותר? לא!. אחרי שהתאהבתי בשבדיה, גאורגיה, איסלנד, קונגו, הבנתי שאולי אין לי טעם להמשיך להסתובב עם בנות. אולי זאת לא המטרה של החיים. כנראה שכולם שונאים אותי. אסטוניה התיישב לידי.
"היי" אמרתי לו.
"היי" הוא ענה לי.
הבטתי לו בעיניים האפורות שלו.
"הו! מותק שלי" אמרנו שנינו יחד באותו הזמן והתנשקנו.
כנראה שאני פתוח וגם עליז*…
וככה הרגשתי כאילו משהו בחיים שלי נסגר ומתחילה התחלה חדשה.
ליטא ולטביה שמחו יחד, בלארוס ורוסיה המשיכו לריב ולאהוב, נורבגיה מצא את מקומו עם אוסטרליה, ברזיל המשיך לערוף לארגנטינה את הראש ולהיפך, שוויץ ואיטליה נהיו זוג, רומניה ומולדובה נהנים יחד, אוסטריה וגרמניה הסתפחו והפכו לזוג בזמן שיוון התחיל לעבור קורס גמילה משינה על מנת להשתפר. בריטניה וצרפת המשיכו להרוג אחד את השני וכל השאר והכל היה טוב… לפחות עד שתיגמר המסיבה ונחזור למצב הרגיל…


תגובות (6)

כןכןכןכןכןכן!!!
פליזזזזזז תמשיךךךךךךךך!!!!!!!
זה קורעעעעעעעעעע!!!!!!!!
אני מהת על הסיפור הזההההההההה!!!!!!!
בבקשהההההההההההההה תמשיךךךךךךךךך XP

06/09/2011 22:55

גאאד זה פשוט סיפור טווב!!!
לא להאמין שאתה רק בן 13!!
זה מצחיק, שנון ומתוחכם!! וואוו אהבתי!!
תמשיך!!
(תגיד את ממשיך גם את התנגשות האלים? זה נגמר בסוף פתוח כזה..)

06/09/2011 23:13

חחחחחחחחחחחחחחחחחח…XD
קררעת אותי ! חח
וואו סיפור מממש טוווווב !
תמשיך לכתוב כי.. הכתיבה שלך לא מהעולם הזה ! :)

06/09/2011 23:20

תודה רבה לכן! אני אמשיך את הסיפור הזה ואת התנגשות האלים הפסקתי באמצע בגלל מחסור בתגובות אבל אני אוכל להמשיך אם יהיה ביקוש.

07/09/2011 14:59

תמשיךך את שני הסיפורים – הם מדהימים!!

07/09/2011 20:03

בבקשה תמשיך את שניהם!!!
התמכרתי!!
שניהם פשוט מדהימים!!

07/09/2011 20:23
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך