הפנימייה – פרק 6
*עלייתו של הגזע* אני מתנצל בפני כל מי שהעם שלו נפגע. המטרה היא ליצור סטריאוטיפים בדמויות ובהחלט לא לפגוע!. אני מבקש מראש סליחה מכל מי שנפגע ואומר לו שאני יודע שזה לא נכון.
הודו סימן לי לבוא איתו לטייל. הודו הוא בן אדם נפלא, הוא חברותי והוא גם מאוד מצחיק. אני הפסקתי באמת לחשוב על בנות מאז שהתחלתי להתרועע איתו. משום מה יש לו נטייה אובססיבית למילה "פרה" או למילה "מו" והוא שתה את כל התה של בריטניה. זה הביא להתמוטטות עצבים של בריטניה שכילתה בין היתר את המוח של אירלנד מה ששלח אותו לבית חולים וגרם לכך שיוחלף בצרפת. היה ברור שבריטניה וצרפת ממש לא מרוצים מזה אבל היה יכול להיות ברור שרק אחד ישרוד…
…
היום נערך משחק הגמר בכדורגל. ברזיל נגד ארגנטינה בקרב האפי והמהולל. כולנו הלכנו לכיוון האיצטדיון ושם ברזיל עם חולצה ומכנסיים ירוקות וצהובות עמד מול ארגנטינה שלבש תכלת ולבן.
אנטרקטיקה התחיל למכור לכל האנשים באצטדיון קרח וכולם קנו אפילו גרינלנד וקנדה.
אחרי שקנינו את הקרח המשכנו לצפות בקרב.
ברזיל ערף לארגנטינה את הראש והקפיץ את הראש על הכדור. הראש של ארגנטינה נתפס חזרה בגוף שלו. לפתע אור מסמא סינוור אותנו. לא הצלחנו לראות שום דבר מרוב שהקרב היה אפי. התעלפנו כולנו מלבד יוון שהמשיך לנחור. רק רגע, אם גם אני התעלפתי איך לעזאזל אני יודע את זה?.
…
האפר הוולקני המשיך להסתחרר מעל אירופה וגרמניה התחיל להסתובב עם שוורצקופף בטענה שזה נהדר. רוסיה קנה חמישה בקבוקים בתקווה שזה יעזור לו להרשים את בלארוס. הוא גילה לי בסוד שהוא התאהב בה ועכשיו היא מאוהבת בלטביה.
"אולי תעזור לי, תגנוב את תפוחי האדמה שלה!" אמר לי רוסיה.
אחרי שרוסיה התקלח מהר עם השוורצקופף החלטנו לצאת. קלטתי שהשיער של רוסיה הפך לבלונדיני והוא קיבל עיניים כחולות.
"רוסיה?" שאלתי.
"מה?" הוא שאל אותי.
"לא משנה" אמרתי.
התגבנתי בשקט לחדר של בלארוס ולקחתי לה את תפוחי האדמה.
אחרי חמש דקות שמעתי צרחה "לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא".
בלארוס רצה במעגלים בפנימייה וצרחה עוד ועוד עד שהתנגשה ברוסיה.
"רוסיה, כמה שאתה חתיך ונהדר, תתחתן איתי!" היא אמרה.
"את רוצה רק כי אין לך אוכל?" שאל רוסיה.
"לא, כי אתה בלונדיני" אמרה בלארוס.
"אז אם ככה, אוקיי" הוא אמר והם התנשקו.
לטביה שקלט את זה צרח וברח עד שהתנגש בליטא והם התנשקו בלי שבכלל הם דיברו או ידעו למה.
נורבגיה בינתיים התמזמז עם אוסטרליה בצד.
…
התברר שגם אוקראינה, ליטא, אוסטריה, איטליה, צרפת, בולגריה, פינלנד, רומניה, הונגריה, קרואטיה, סלובקיה ופולין קנו שוורצקופף ומשום מה כולם הפכו לבלונדיניים עם עיניים כחולות. ההשפעה של הפיגמנט כבר חלפה מרוסיה אבל הוא כן דבק במדינות אלו. פתאום כל המדינות היו כל כך עוינות אלי.
יום אחד כולן יחד עם גרמניה כלאו אותי וצרחו "יודן ראוס!".
ברחתי משם ככל יכולתי בזמן שיפן רדף אחרי עם סושי והשליך אותו עלי. ארצות הברית עמד ביני לבינם וזרק עליהם המבורגרים מארוחת המק-דונלד'ס שלו והם אכלו אותו.
הצבע דהה מהם ורק גרמניה נשאר צורח.
"מה?" שאלה ליטא.
גרמניה התחיל לבכות "סליחה ישראל! אוהב אותך! אני אפצה אותך!".
כל המדינות רצו לחבק אותי עד ש… הייתי חייב לשחרר גזים ו… טוב נו, זה די גרם לכך שהם יברחו בבהלה.
יש לי רק מסקנה אחת מהיום.
אל! תקנו! שוורצקופף!.
תגובות (0)