הפנימייה – פרק 160 – פרק של סהר
•מורה במשרה מלאה – חלק א'•
"ובכן, מי רוצה לסכם לי עכשיו את ה…אה…אאאאאפצ'ו !!!" אמר אסטוניה לקראת סוף השיעור היום.
"אני יכול !" אמר ברזיל. "אאאפצ'ו הוא מסוק קרב מסוכן מאוד"
"לא, ברזיל" אמר אסטוניה. "זה האפ-אהה…אאאאאאפצ'ייייייייייייי!"
"מספיק קרוב" הוא הוסיף.
"טוב, תלמידים, כידוע לכם – היום הוא יום ראשון, מה שאומר שנכריז כעת את תורני הכיתה למחר."
"זה אני, נכון?" אמרתי כדי שלא לדחוק את הרגע הזה יותר, הרי מובן שזה אני.
"לא, האמת היא שזה רוסיה." ענה לי אסטוניה.
הייתי כל כך מאושר. אני חושב שזו הפעם הראשונה שמישהו לא דופק אותי.
פתאום נשמע רעש עצום מלמעלה כשביגפוט הרים את הגג. "ביגפוט להצטרך מסמר !" הוא אמר, וכמובן – לקח אותי, ודפק אותי עם פטיש.
"סופסוף !" ביגפוט אמר. "ביגפוט סופסוף להכין פסל יפה לאשת ביגפוט"
"טוב כיתה, אנחנו נתראה מה..א…אאאאאאפצצצצצ'ייייייי!!" אמר אסטוניה כשהפעמון צלצל.
"אמרתי לך שהכיתה תהפוך לכיתה צבאית מתישהו !!" אמר לי ברזיל והלכנו יחד לחדר.
"אל תשכח, רוסיה !" הוא הוסיף. "אתה צריך להישאר כאן לעוד רבע שעה כדי לנקות את הבלגן"
"ומה יצא לי מזה ?!" שאל רוסיה.
"כוכב… נוצץ !!" אמר אסטוניה בטון מרשים.
"תן לי, תן לי !!" אמר רוסיה ואסטוניה הלך משם.
בערך כשעתיים אחרי סוף היום, נזכרתי שהשארתי את התיק שלי בכיתה, כי ברזיל זירז אותי לצאת, אז חזרתי לכיתה, שנראתה פתאום כמו החדר של גרמניה אחרי שמישהי זורקת אותו…
"רוסיה, מה עשית ?!?!" שאלתי אותו בלחץ היסטרי.
"אני ניקיתי את הכיתה" הוא ענה לי. "תמיד ידעתי שדוב גריזלי ינקה את הלוח יותר טוב מאשר מחק רגיל.."
"רוסיה !!" צעקתי לעברו. "תתרכז ותגיד לי – כמה וודקה שתית היום ?!"
"שתיים…?" הוא שאל אותי. "אוי לא, זה חמור נורא ! בלי וודקה – אתה לא שפוי !!"
פתאום דוב הגריזלי שפשף את ציפורניו בלוח ונשמע רעש צורב וחזק.
אסטוניה רץ במהרה לכיתה.
"מה… אההההה..אאאפצ'י !!!! קורה פה ?!" הוא שאל.
"רוסיה לא כשיר לנקות את הכיתה !" עניתי לו. "וואי, רואים שאתה מלמד אותי… ומשפיע עליי…"
"טוב" ענה אסטוניה כשאר קינח את האף בדוב הגריזלי.
"אני מודה שדוב הגריזלי הוא באמת הכרחי לכיתה הזו, אבל למה יש כאן 12 שעוני קוקייה ?!?!"
"ככה פשוט ישמעו את הצלצול יותר טוב…" אמר רוסיה.
"אוקיי, זהו זה !" צעק אסטוניה. "נראה שישראל הוא היחידי פה שכשר להיות התורן !"
רוסיה יצא מהחדר.
"ומה יצא לי מזה ?!" שאלתי אותו.
"כוכב נוצץ ?" הוא ענה לעברי בציפייה שאסכים.
"מה פתאום, אני בכלל לא צריך כוכב נוצץ !" עניתי לעברו.
"כן, אבל" הוסיף אסטוניה. "אמרתי כבר שבחורות אוהבות גברים שמנקים לבדם?"
"תן לי, תן לי, תן לי !!!" עניתי לו בשמחה.
.
.
.
"מה קרה הרגע?"
תגובות (2)
אתה אומר שהפרק שלי גאוני? אתה צודק, כי אני גאון, וואו, רואים שהתהילה לא משפיעה עליי, אה?
אני לא יכול לחכות כבר שתפרסם את החלק השני שלי D:
חחחחחח נייס סהר :)
מחכה להמשך :)