הפנימייה – פרק 140
•גרמניה חסר-שן – חלק 2•
ביום למחרת גרמניה הגיע לכיתה עם כלוב עטוף בבד אדום.
"מה זה?" שאלתי אותו.
הוא חייך חיוך ממזרי.
אסטוניה נכנס לכיתה והניח את תיקו על שולחן המורה.
"אסטוניה" אמר גרמניה והצביע "אני רוצה לדבר על משהו."
"כלוב!" אמר אסטוניה "אפשר לכלוא בפנים פונקציות מעריכיות שהן ביטוי חסר משמעות." הוא התחיל להתפקע מצחוק בזמן שכולנו בהינו בו.
"לעזאזל איתכם!" קרא אסטוניה וסימן לגרמניה לבוא.
הוא פתח את הכלוב ובפנים ישבה אישה בגודל של חתול עם שיניים ענקיות, עיניים בולטות וענקיות וחיוך פסיכותי. היא צחקה וניסתה לאכול את כלוב הזהב שבו גרמניה כלא אותה.
"זאת פיית השיניים?" שאל אזרבייג'אן בחשש.
"כן" אמר גרמניה "צדתי אותה אתמול, מתברר שהיא אוכלת ממש את השיניים, כנראה זה מה שחירפן אותה, תדמיינו לעצמכם שאנשים מטורפים הנשירו שיניים והיא אכלה אותם… יאק"
"חמאת יק?!" שאל בהוטן באושר ורץ דרך החלון שנשבר לחתיכות. נשמע קול של מכונית וקול של דריסה.
"לא נשכח את בהוטן" אמר איטליה.
"את מי?" שאל אסטוניה "בכל מקרה, גרמניה, תציג לנו עוד את פיית השיניים."
"פיית השיניים הזאת מחזיקה הרבה כסף בכיס, ואני רוצה להשתלט עליו ולקנות את כולכם!" אמר גרמניה ברשעות והתחיל לצחוק בקול רם.
כולנו בהינו בו.
"מה?" שאל גרמניה "זה לא התסריט?"
הוא הוציא מהתיק שלו את התסריט לפרק הנוכחי.
"אהה.." אמר גרמניה "זה בכלל התסריט של פרק 6, הנה, פרק 67, לא, פרק 90, לא, אה! גם לא… מתי בדיוק עשינו את פרק 94.2?!, אה, הנה פרק 140." הוא פתח את זה והקריא.
"פיית השיניים זקוקה לעזרתנו" אמר גרמניה ואז התחיל לצרוח באימה.
"לעזור ?!" צרח גרמניה בהלם מוחלט "אני לא רוצה לעזור !!!"
"אין לך ברירה, גרמניה" אמר אסטוניה "אתה תלמד לעזור!"
"לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!" צעק גרמניה "בהוטן אני מגיע!"
"מי זה בכלל?" שאל אסטוניה בזמן שגרמניה התכוון לרוץ לחלון ואז הוא נעצר במקום. התרומם, והשליך את פיית השיניים מהחלון. נשמע קול דריסה.
"אנחנו נתגעגע לפיית השיניים" אמר איטליה.
גרמניה התנשף ולבסוף חזר למקום.
"שברים!" קרא אסטוניה.
"כן" אמרה בולגריה והרימה את שברי הזכוכית "שברים."
אסטוניה הסמיק וחזר ללמד.
המשך לא יבוא… נגמר הפרק הזה. עכשיו לפרק חדש.
תגובות (0)