המכשפה

17/03/2014 912 צפיות 2 תגובות

לפני חודש חזרתי ממסיבה שיכור לחלוטין , בדרך לדירה בדקתי כמה חתולים אני יכול להרים באוויר בעזרת וולה עם הרגל , כשהגעתי למדרגות מתחת לבניין של הדירה שלי הכול כבר הסתובב לי אז החלטתי שעדיף לי ללכת לישון על המדרגות, החלטה קצת מוזרה שאני חושב על זה…….
התעוררתי….. , הרגשתי מישהו נוגע לי בכתף , חשבתי שזו איריס , באה להגיד לי שהכול בסדר והיא סולחת לי על כל החרא שהיא האכילה אותי בזמן האחרון.
אבל זו לא הייתה היא , זה היה ווסילי ההומלס שחי בקופסת הקרטון מחוץ לבניין שלנו.
הסתכלתי עליו במבט תמוה , ואמרתי לו שהוא מפריע לי לישון….
הוא לא הפסיק לנדנד לי, אז הוצאתי את קופסת הסיגריות שלי , הוצאתי לי סיגריה והבאתי לו אחת, הדלקתי את שתיהן, הוא אמר תודה בחביבות הומלסית טיפוסית…….
"מה עושה פה במדרגות?" , הוא שאל…..
חשבתי לספר לו על כל מה שעבר עלי היום , על אירס הזונה הזאת שבטח עכשיו כבר מזדיינת עם החבר הכי טוב שלי, גל , על איך שהיא בטח מסתכלת לו בעניים, באותו מבט מרגיע שאומר שהכול יהיה בסדר ( רק חסר שאתה מפסיק לזיין אותי ) , כמו שפעם הייתה מסתכלת עלי………
אמרתי לו שאני לא מרגיש טוב……..
קמתי מהמדרגות והתחלתי ללכת ברחוב, השעה הייתה כבר מאוחרת משהו כמו 3:30 לפנות בוקר , נזכרתי פתאום באיזו סידרה על מכשפות בימי הביניים שראיתי בערוץ 8 , איך שהעלו אותם על מוקד ושרפו אותם, זה מה שצריך לעשות למכשפות גם היום.. ,זה מה שאני צריך לעשות לאיריס, ולא, אני לא סתם קורא לאיריס מכשפה ,איריס היא מכשפה אמיתית, טוב, היא לא מכוערת עם אף ארוך והיא גם לא עפה על מטאטא , אבל אין שום הסבר אחר לעובדה שעשיתי כל דבר שהיא ביקשה , שהייתי פשוט מטורף עלייה בלי הבחנה, היא כנראה הטילה עלי כישוף ויותר מפעם אחת…….
לפני שהכרתי אותה הכול היה בסדר, החיים שלי היו בזבל אבל לפחות הכול נראה הגיוני, ואז היא באה והרסה את הכול , פתאום אני שמח ,על גג העולם , הולך ברחוב ושורק לעצמי כמו אידיוט כאילו הכול טוב בחיים ,היא כישפה אותי, ובלי שום הזהרה מוקדמת הכול התפוצץ לי בפנים, זה התחיל שהיא הפסיקה לחייך , היא הייתה חוזרת הביתה מאוחר בלילה ונותנת לי כל מיני תירוצים משונים , כששאלתי אותה למה היא מרוחקת , הייתה מחייכת ואמרת שהכול בסדר. עד שיום אחד היא באה עלי ואמרה לי שהיא צריכה קצת ספייס לכמה ימים שהיא בתהליך של הבנה עצמית ולמידה, ואני כמו אידיוט אמרתי לה שזה בסדר, שתלך לחפש את עצמה , לא חשבתי שהיא תרד עם גל החבר הכי טוב שלי לאילת , ובאותו הזמן גם תרד לגל החבר הכי טוב שלי באילת.
תכלס , הייתי עושה לה ילדים אם היא הייתה מבקשת, הייתי מוריד את חמש ,חמש + וחמש גולד מהממיר שלי ושם במקום ערוץ של טלנובלות מטופשות אם רק הייתה אומרת, היא כישפה אותי והשאירה אותי לבד, המכשפה המזדיינת הזאת. גם אחרי שהיא הורידה אותי הכי נמוך שאפשר ולא נשארה בי טיפה של כבוד עצמי , לא הייתי מסוגל להגיד לה שהיא זונה בת זונה , אולי בגלל שהיא מכשפה ואולי בגלל שהיא כוסית על ותכלס אף פעם לא הייתי מסוגל לדבר עם כוסיות ואולי בגלל שאני לא בן אדם החלטי , בכל אופן , לא משנה הסיבה, היא היתה שם והחבר בן זונה שלי היה שם, אז עזבתי את המסיבה כמו איזה קוקסינל….
הלכתי הביתה בזיגזג ובדיוק שהתחלתי ליהנות מהמחשבה שפיסות בשר וכלי דם מהפנים של גל דבוקים לאגרופים שלי לאחר שזה טעם מזעמו של חבר נבגד ,איריס וגל החבר הבן זונה שלי יצאו מעבר לפינה כשאיריס מחזיקה את גל שלא ייפול , כנראה שתה יותר מידי וודקה רדבוול במסיבה , אני לא מאמין למה שאני רואה , אבל לשמחתי נראה שאיריס יותר מופתעת מימני, היא עוצרת לידי ואומרת שלום, אני מחזיר לה שלום חזרה כי אני לא נשאר חייב אף פעם, היא מסתכלת עלי במבט של איזה קוקר ספנייל ואומרת: "תשמע אני נורא מצטערת על מה שקרה, לא התכוונתי "ש……. שמה? שתזייני את החבר הכי טוב שלי?" המשכתי את המשפט שלה ….. "כן, לא , לא התכוונתי שזה ייגמר ככה…. לא רציתי שתשמע על זה מהחברים שלך….". "אבל זה מה שקרה לא?" עניתי בעצבנות…….. "תשמע אני רוצה שנחזור להיות ביחד, הבנתי שעשיתי טעות, אני רוצה שנחזור, אני אוהבת אותך"..
לא הצלחתי להוציא מילה מהפה , רק הוריד שמעל הגבה השמאלית שלי התחיל להתנפח ונראה שהוא עד שנייה הולך להשפריץ דם לכל הכיוונים, עברה חצי דקה , שיחררתי נפיחה , הורדתי לחץ ועניתי לה בשפה של שיכור עילג : "את יכולה לקחת את החבר שלך הזה שנשען עלייך עכשיו להשכיב אותו לישון ואולי את תקבלי איזה זיין היום בכל זאת, ואיך שאני מכיר אותך לך זה לא משנה ממי את מקבלת כל עוד את מקבלת. ואגב את זיון גרוע , אחד הגרועים…"
היא לא כעסה היא רק התקרבה עלי ונתנה לי נשיקה על הלחי, "תתקשר אלי סבבה?" היא לחשה…
הסתובבתי והלכתי חזרה הביתה, כל הדרך חשבתי על כמות החוצפה שיש לכלבה המתחסדת הזאת, מי היא בכלל?.
הגעתי הביתה וישר הרמתי לה טלפון , אמרתי לה שאני אוהב אותה ושאני לא יכול בלעדיה שהיא המושמוש שלי ואני הפוצפוץ שלה , עוד הפעם היא כישפה אותי…. עבר חודש מאז ואני עושה כל דבר שהיא אומרת לי ואני מאושר , כן אני מאושר. ככה זה שיש לך חברה מכשפה.


תגובות (2)

היספור הזה אינו הולם

17/03/2014 06:46

כן. יאלה עוד קללות.
סיפור לא הולם.

17/03/2014 07:49
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך