היא לא נראית כמו בתמונות

11/01/2023 477 צפיות אין תגובות

אני עומד בחלון, סקרן לראות אם היא נראית כמו בתמונות. עוד כמה רגעים היא מגיעה.
אני רואה אותה מתקרבת מרחוק בחושך. הצללית הראשונה לא נראית מבטיחה אבל אני מנסה להשאר אופטימי. בדיעבד אני קולט שהיא העלתה רק תמונות מטושטשות. אוקי, לא הכי רזה, אבל אולי זה משהו שאפשר לעבוד איתו. היא חוצה את הרחוב לכיווני. טוב אז לא, היא שמנה למהדרין. אבל אולי כל השאר אטרקטיבי? היא מתקרבת עוד קצת, ואני מבחין בשיער של צ'אקי הבובה הרוצחת. שיט. הלך גם השיער. טוב, יאללה תקווה אחרונה, הלוואי שיש לה לפחות תווי פנים נעימים. היא עוברת מתחת לפנס, וזהו. חוסלתי סופית. תכף עולה לפה מישהי שאין לי מושג איך אני שורף איתה שעתיים. היא לא נראית בכלל כמו בתמונות. אבל אני לא אבטל את הדייט מעכשיו לעכשיו. זה מעליב. אני מסתכל עליה ממרומי הקומה הרביעית ומוצא הקלה בזה שהיא לפחות לא הבחורה הכי מכוערת ברחוב. ממש מאחוריה הולכת טנק עם אפרו. אני מרגיש נחמה בידיעה שיש גבר אחר פה ברחוב שצריך לסיים את הלילה עם הטנק. בשלב הזה אני לוקח נשימה עמוקה ומתקשר אליה כדי להכווין אותה לכניסה לבניין, ואז אני רואה את הטנק מוציאה טלפון, עונה לשיחה שלי ואומרת "היי, אני פה למטה, איך נכנסים?"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך