גיימרים בחיים האמיתיים
גייב,רון וג'אק הם גיימרים,שיום אחד מחליטים
לנסות לשחק בחיים האמיתיים.
לפניכם שיחה שלהם בצ'אט,שבו מתוארת דעתם על
העולם האמיתי.
-גייב:הגרפיקה הייתה טובה,אני אשכרה יכולתי לגעת בדברים
ולהרגיש אותם.
-רון:כן גם יש מלא אפשרויות שם,אפשר לעשות מה שבא לך.
-ג'אק:גם על ההתחלה מתחילים עם בית מסודר,ויש מספיק אוכל כדי שמד הרעב לא ירד.
-גייב:מה שטוב גם,שזה אונליין ואני פוגש מלא שחקנים מכל מקום.
-רון:הבעיה היא להגיע ממקום למקום,כאילו אני מנסה לגנוב מכונית ואנשים פשוט לא נותנים.
-גייב:אני יודע,כולה באתי לשדוד חנות והמשטרה ישר הגיעה.
-ג'אק:וגם קשה למצוא חנויות נשקים.המפה פחות מובנת שם.
-רון:וגם אי אפשר לעשות קרבות אחד על אחד כי אנשים בורחים.
-גייב:וגם הצ'יטים לא משהו,אני לא מוצא על איזה מקש ללחוץ כדי לזמן מכונית.
-ג'אק:וגם זה מעצבן,כי נגיד אתה מת והמשחק נגמר,לא נותנים לך אפשרות לחזור לחיים.חיפשתי אולי עיר שלמה ולא מצאתי שום בונוס או משהו כזה.
-גייב:ניסיתי להתחיל עם מישהי אבל היא ברחה.
-רון:אני לא ממש אהבתי את איך שנראתה הדמות שלי.ניסיתי לשנות אבל אין האקים.
-ג'אק:ויש גם מלא נובים שם…כל אחד סתם רץ ומבריח חתולים.איזה נובים יש שם!
-גייב:אחרי כמה שעות היה לי נמאס והתנתקתי.
-רון:כן….זה די מבאס כאילו יש הרבה דברים גרועים.
-ג'אק:זה הכל מלא באגים שם.אני אחכה שתצא גרסה חדשה ואז ננסה לשחק…אולי מנהל השרת כבר יתקן את הכל.
-גייב:טוב נו….ננסה ביום אחר.
תגובות (2)
-_-
חחח אבל זה לא אותנטי וקצת ילדותי מדי, תנסה להשתמש בשפה של גיימרים, אבל בסה"כ זה נחמד, אהבתי ת הרעיון.