אנשים חשובים, ממציאים וגדולי עולם
אזהרה:
אין בכוונתנו לפגוע אלא רק להעליב.
אל תשתמשו בטקסט בכתוב בתור תשובות למבחן הפרופיל בהיסטוריה כי תקבלו 100 והמורה תחשוב שהשתמשתם בשליפים ותעניש אתכם.
הקטע הבא אינו נכון ואינו מציאותי אלא מאוד נכון ומאוד מציאותי.
אם לא הבנתם בדיחה אתם יכולים לפנות לחברת האמת היחידה שלכם, ואפילו שתצחקו ותתאכזרו אליה היא תעמוד לצדכם ותיתן לכם את כל התשובות במבחן, ויקיפדיה.
אם פגעתי במישהו, אז לא התכוונתי לפגוע. אני מצטער מעומקי נשמתי.
*האיש הראשון עליי אדמות היה אדם, איש מערות אינואיטי, פרנואיד ומשועמם. שמו מורכב משתי מילים: א'=אלוקים ודם= המיץ הטעים והמתוק שערפדים אוהבים לשתות. החלוקה הזו מנומקת בהסבר הגיוני מאוד, האומר שאם אלוקים לא יגן עליו מפניי כל מה שיישאר ממנו יהיה דם (אחרי שאכסח אותו ב-666 דרכים שונות ולבסוף אתן לו למות בשינה ללא כל כאב וסבל כמעט).
*לבנו קראו צ'רצ'יל. צ'רצ'יל זהו שיבוש של השם צ'ירצ'ילה. צ'ירצ'ילה זוהי מעין צ'ינצ'ילה מוטנטית (מאוד קל למצוא את הדמיון בין צ'רצ'יל לצ'ינצ'ילה). לאחר שהתחתן עם אשתו ה-13, נולד לו בן בשם בנימין נתניהו. רבים חושבים שבנימין הוא בנו של ימין, אך תיאוריה זו אסורה לאמירה וחשיבה ע"פ הקוראן.
*בנימין נתניהו הוא ראש הממשלה הקבוע של מדינת ישראל. הוא נהנה להעלות את מחירי הדלק והמסים. לישראלים אין כל טעם למרוד ולהפגין מכיוון שחוק ניוטון השלישי קובע ש"אם נמרוד ונפגין מול בנימין הוא יציק ויעלה לנו את המחירים באותה המידה (ויותר)". כמובן שה"ויותר" נמחק בהוראת בנימין כי אין לו מה לעשות בחיים חוץ מלהעלות את מחירי הדלק ולהציק לאייזיק ניוטון.
*יצחק רבין, זוכה פרס נובל לשלום כי הצליח לגרום לחתול וכלב לא לרצוח אחד את השני בעזרת רובה צייד אוטומטי עם שבע כוונות לייזר במשך דקה. הוא נרצח ע"י יגאל עמיר, וכשחקרו אותו התגלה שיצחק רבין פשוט פקד להפסיק את הייצור של רובי הצייד האוטומטיים בעלי שבע כוונות הלייזר למשך דקה, כך שהחתול והכלב כן הרגו זה את זה אבל באמצעים אחרים כמו רובי צייד אוטומטיים עם שש כוונות לייזר.
*גאון וטחון בכסף אחר הוא ביל גייטס, ששינה את שמו מביל פורטלס כי ביל גייטס מצלצל יותר טוב. הוא התעשר לאחר שהקים את חברת מיקרוסופט, הלא היא מקנולד'ס החדשה עם חנונים במקום מוכרים.
*אחד מניניו היה אלברט איינשטיין שהמציא את הפצצה האטומית כדי להוכיח שהוא לא סתם פציפיסט אלא פציפיסט מגני"ב (משוגע גנוב נאיבי יהיר ברמות).
כשהיה זקן אמר שהיה רוצה להתחיל את חייו מחדש בתור שרברב כי המשחק סופר מאריו היה שולט באותם הזמנים.
*לאונרדו דה וינצ'י שינה את שמו מלאונרדו דה לינצ'י. הוא נקרא כך כי החברים שלו כל הזמן עשו בו לינץ'.
*הארי פוטר זוהי שגיאה שנוצרה בטעות ע"י מטומטמת שהייתה צריכה לקרוא את המשפט:
"הארי (האריה) פוטר לאחר שהתמזמז עם אשתו של הבוס".
*הצייר פאבלו פיקסו שינה את שמו מפאבלו איקסו. הוא נקרא כך כי היה תלמיד גרוע וכל המבחן שלו היה "איקסו" אחד גדול.
*תומס אלווה אדיסון היה יהודי. לאחר שהתנצר שינה את שמו מתומס חלווה אדיסון. חולשתו היחידה של תומס היא חלווה, טחינה עם פלאפל צנעני (עכשיו מבצע חצי מחיר! רק 49.99 דינרים (הם חיים בעבר) לכדור פלאפל עם טחינה!), ונורות פלורוסנט.
*סמדי בומבה, האישה אשר הכינה את קציצות האורז האגדיות שמעניקות חיי נצח לכל מי שאוכל אותן. ההוכחה לכך היא אייל שני, שאכל מן הקציצות ושבוע הבא הוא חוגג יום הולדת 1,053.
המשפט המפורסם ביותר שלה, מילות הקסם להכנת המאכלים השולטים שלה, הפתגם והאמרה החכמה ביותר עליי אדמות:
"רוצים קצת מזו'ז'ין?"
*גברים בשחור, סרט מצליח בנושא חוצנים. אם נשלב אותו עם היצירה המושלמת שלי, "גברים בלבן", הגברים ייכנסו לכלא.
*השטן, הידוע בכינויו גם לוציפר, בליעל, אדון השאול, מלך הגיהינום, גנרל כל השדים, יצר הרע, האדס, בנימין נתניהו. השטן הוא החבר הכי טוב שלי אחרי להקת האזעקה. להקת האזעקה מורכבת ממישהו שהמציא את הלחן האדיר והשולט הזה והסולן האגדי אברי גלעד שהמציא את השיר:
"נחש צפע,
נחש צפע,
נא לחבוש את המסיכות! זה לא תרגיל!
נחש צפע,
נחש צפע."
תגובות (5)
שבוע טוב לחתול הסופר האמת תגעגעתי אליך הכל טוב ????? מקווה הסיפור שלך ממש מצחיק נהנתי מאד לקרוא אותו תודה ותמשיך להצחיק את כולנו ממני בקי ♥♥♥
חחחחחחחחחחח וואי שמע זה גאוני!
אהבתי כל דבר ודבר!
ושכחתה שקוראים גם ללוציפר בעל זבוב!! חה!
ואממ כן…
חח מעולה!!!
אין אין אהבתי פה הכל!!
ויאללה עפתי לקרוא את הסיפור:)
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח……
ה-ר-ג-ת אותי!!!
הנחש צפע היה קרוע, אין,
לך על דברים מצחיקים!!!!!!!
היי אהבתי (אני מסטיפסס)
חחח מבדר ביותר לעיתים