איך להוריד את הביטחון העצמי שלך
נכנסת לכאן במקרה ואין לך מושג מה לעזאזל קורא כן? הגעת למקום הנכון! כי אתה, כן, כן, אתה, לך יש אגו גדול שלא כדרך הטבע! הגיע הזמן להוריד לך את האף, אוקיי בחורצ'יק?
(הערה: הסיפור נכתב בלשון זכר בשביל להדגיש מהו המין השולט.)
לכל אדם יש הישגים, בסופו של דבר. חושב שיש לך הישגים? בוא, בוא נשווה אותך לאנשים אחרים:
* ג'ואן רולינג כתבה את הארי פוטר, זכתה בכבוד עולמי והרוויחה מיליארדים מהספר. וכמה ספרים אתה כתבת?
* אלכסנדר מוקדון כבש את הבלקן, את המזרח התיכון ויותר. וכמה שטחים אתה כבשת?
* אלברט איינשטיין כתב את תורת היחסות. איזו תורה אתה כתבת?
* ליאונרד אוילר מצא את e, פיתח את תורת הגרפים וחישב בראש חישובים שאתה לא מסוגל לעשות על נייר אפילו שהוא היה עיוור. ואיזה פיתוח מתמטי אתה מצאת?
* ג'וני דפ שיחק ביותר מ – 50 סרטים. בכמה סרטים אתה השתתפת? ולא, לעמוד בקהל מאחורה כשמראיינים משהו בערוץ 22 זה לא נחשב.
* בטהובן הלחין סימפוניות אפילו כשהיה חירש, ואתה לא מכיר אפילו 5.
* מייקל פלפס שבר שיאים בבריכת השחייה. ומה איתך? ולא, להיות מסוגל להשפריץ למרחק של מטר לא נחשב לשיא.
בקיצור, אפשר לסכם שלא תרמת לעולם כלום, שלא הצלחת לעשות כלום, שאתה לא שווה את המאמץ, ושאתה לא מצליח לעשות דברים שאנשים יכולים לעשות עם פחות יכולות פיזיות ממך. אתה בזבוז של צורת חיים.
ומה עם היכולות שלך?
היכולות המוזיקליות שלך מסתכמות בלשיר במקלחת? וואו!
היכולות האתלטיות שלך מסתכמות בלהסתכל בערוץ הספורט ולהחליט שאתה מבין בכדורגל? או שאולי אתה גם ממש יודע להבדיל בין כדור פוטבול לכדורגל? או אולי יש לך חולצה של מנצ'סטר בארון?
אתה יודע להפעיל GPS? כל הכבוד! אתה בטח טכנאי מחשבים!
אתה מבין ברכבים כי אתה יודע לזהות את הסמל? וואו! אז איך זה שהבחור שמכר לך את הרכב הצליח למכור לך את הטרנטה שלו במחיר גדול ב – 20% מהמחירון? הא?
אתה אדם חכם ומשכיל? באמת? אז מה דעתך להסביר לי בקצרה מהו התפקיד של הליזוזום בתא? מהי אלקטרודה? מהי בירת קזחסטאן? מי כתב את המילים של התקווה? היכן נמצא הקורטקס הויזואלי? ובמה עוסקת תיאוריית קלוצה-קליין?
אתה יודע לצייר בית וקופסא תלת מימדית? מדהים!
אתה יודע אנגלית? וואלה? אז תרגם את המילים הבאות: Indistinguishable, assimliation, hackneyed, negligible, ewe.
בקיצור, היכולות שלך שואפות למינימאליות. אתה אפילו לא שווה לממוצע. אין לך יכולות, יא חתיכת אפס!
ומה בנוגע לקשרים רומנטיים?
לשלמה המלך היו 1000 נשים, ואתה לא מסתדר עם אישה אחת!
אתה מאוהב באיזו דוגמנית על? חושב שהיא כוסית? כמה נחמד.
יצאת לדייט ראשון והצלחת לגרום לבחורה לבוא אליך הביתה? אתה דון-ז'ואן!
אתה כל הזמן נפרד מחברות כי אתה מגניב? פששש. אין ספק שאתה מיוחד.
בקיצור, הקשרים הרומנטיים שלך עלובים, אתה נתקעת עם משהי שאתה לא באמת אוהב. תודה באמת – בכל מה שקשור לחיי האהבה שלך – אתה לוזר.
לסיכום, אתה כלום. אתה חי באשליות שאתה שווה משהו, אבל למעשה אתה לא שווה אפילו אגורה אחת. אתה מבייש את המין האנושי בכך שאתה מתקיים ומפיץ את חוסר היכולות הבסיסיות שלך.
תגובות (9)
זה לא שאני לא מסכימה עם הכל, אבל נשים זה המין השולט. אתם רק פה בשביל תינוקות ולפתוח צנצנות זכוכית. (אל דאגה אני יודעת שהכל בצחוק. אבל ברצינות. תינוקות וצנצנות זכוכית)
זכר זה המין השולט…
Tֶ^T
שוביניסט!
(בצחוק, כן?)
חחחחחחחחחחחח….
XDDDD
משעשע. אבל לגבי הפסקה האחרונה; אני יוצא הכי מגניב, כי לי לא אכפת מכל זה P: .
נשים זה המין השולט (אבל בעברית מפלים את המין הנשי נגיד חמש ילדות בנות בחדר וילד בן אחד יגידו ילדים ולא ילדות)
נשים זה המין השולט. זו עובדה.
>
דידי? דווקא לא!
האקדמיה ללשון קבעה לא מזמן שאם יש קבוצה גדולה של בנות ובן אחד צריך להגיד 'ילדות' 'נערות' 'נשים' וכו…
והרי ברור שנשים זה המין השולט.
א' – בנוגע לנשים, אתן רציניות? גם אם יהיו 100,000 תינוקות שכולם זכרים ואפס נקבות, יגידו -תינוקות- ולא תינוקים. זה הרבה יותר מפלה!
ואויש, נו באמת, הקטע עם ה"להדגיש מהו המין השולט" היה בדיחה! בחיי! שמשהי תלמד מה זה חוש הומור! בעיקר לבחורה שדירגה את הסיפור במספר נמוך כי "אני שוביניסט" אפילו שהבהרתי שהכל בשביל ההומור?
חח אור הביטחון העצמי שלי ירד לאפס :O
המין השולט זה המין הזאבי תשתקו!!!! -,-
טוב ועכשיו גיליתי שאם אי פעם אבקש להוריד לעצמי את הביטחון אכנס לכאן :)
דבר ראשון- הקטע עם השוביניסט, היה בצחוק, ורשמתי את זה.
דבר שני- לא דירגתי בכלל את הסיפור הזה.