קרקע בתולה

גיא שמש 14/02/2015 622 צפיות אין תגובות

הוא קפץ מהגג, לא ידוע למה, לא ידוע מתי ואיך. היה לו קר מדי, או חם מדי, או שהוא היה רעב. אבל הוא החליט לקפוץ מהגג. הוא התרסק לאלפי רסיסים על מדרכת הבטון של הבית של משפחת כהן, ופתאום כל החתולים התחילו ליילל בבת-אחת. גב' כהן יצאה אל החלון ונחרדה לגלות את הרסיסים והדם שזלג מהם באטיות מפחידה כמו אדים. היא טלפנה למר כהן ושאלה אותו מה לעשות, והוא אמר לה לא להתערב ב-מה שלא נוגע לה. מר כהן היה טרוד מאוד באיזה תיק מקרקעין באגף העירייה שבו עבד. הקפה היה מגעיל, והוא צעק על המזכירה אם היא מנסה להרעיל אותו. היא אמרה שלא, למרות שמאוד הייתה רוצה, וזה הצחיק אותו. הוא לא ידע שהמזכירה דיברה ברצינות. המזכירה טלפנה לדירתה שם חיכה לה הילד שלה שחזר לבית ריק מביה"ס. היא שאלה אותו מה שלומו, הכול טוב? ואמרה לו שיש אוכל במקרר שהוא יכול לחמם. הוא אמר טוב. היא אמרה שתחזור בשעה 3 אחה"צ, ובינתיים הוא יכול לשחק ב-לגו החדש שקנתה לו. הוא אמר טוב. היא אמרה שדוד אריק מאוד אוהב אותו, ומצפה לציונים טובים, כי הוא חושב שהילד מבריק. הוא אמר טוב. הילד סגר את הטלפון ולא הכין לו ארוחת צהריים, וגם לא שיחק ב-לגו. תחת זאת הוא החליט לקרוא ספר פורנו שילד רע בכיתה נתן לו כדי להשחית אותו. הילד של המזכירה מאוד אהב את מה שקרא בספר, והחליט שיום אחד כשיגדל הוא יממש את הדברים האלה בספר. משהו לכד את עינו מגג הבניין ממול. היה שם איש שנראה שהתכוון לקפוץ, אבל אף-אחד לא שם לב. השתלטה על הילד חרדה, והוא ניסה למשוך את תשומת לבו של האיש, אבל פתאום האיש קפץ. לא ידוע למה, לא ידוע מתי ואיך, אבל הילד נכנס למצב קטטוני. הוא ראה את האיש מתרסק לאלפי רסיסים על מדרכת הבטון של הבית של משפחת כהן, ופתאום כל החתולים התחילו ליילל בבת-אחת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך