מלחמת המים של נאטסו, סול ולורנטוס
"יש לך כלב מטורף ולא תנצחי אותי!!" צעקה סול לכיוון נאטסו, סול לבשה בגד ים שחור עם קוריי עכביש ושניי עכבישים לבנים.
"אני אקרא לבאגטוס!" צרחה נאטסו, נאטסו לבשה ביקיני כחול עם כתב יפני שאומר 'בטטצ'ואה!'
"לורנטוס!!" צעקה לורנטוס שהחזיקה בידה צינור שנראה כמו באגט, היא לבשה ביקיני שנראה כמו דגל צרפת, עם הדמויות שהמציאה, עם ציורים של באגט, ציור של חתול וציור של קופסאת מנטוס.
"התכוונת לכלב מטורף שאוהב לחייך חיוכים מרושעים ולרצוח!" נאטסו אמרה.
"הופה גמבה סטייל!" מאקס נגס בגמבה, מה שהכריז שהקרב מתחיל.
"אוווווווווו" צרחה לורנטוס והשפריצה מים על סול שעלתה על נאטסו שעלתה על כיסא.
"צ'ריליליליבום!" צרחה נאטסו וקפצה ועפה לגובה 2 מטר.
סול עזבה את נאטסו ורצה לכיוון לורנטוס שהשפריצה עליה מים, סול העיפה עלייה קוריי עכביש מכוסים באלכוהול.
"יאאאאק!" צרחה לורנטוס וניסתה להוריד מעצמה את קורי העכביש המסריחים.
"שניצלחעחעחעע!" צחקה סול, פתאום משהו קפץ עלייה מאחורה, היא ראתה זוג ציפורניים ארוכות וחדות, שמחכות לנעוץ אותן בעורך.
נאטסו רצה לכיוון סול. "אני לא ממליצה לך להסתובב.." הוסיפה, פתאום נהיה חושך, והשלוש ראו עיינים אדומות זוהרות בחושך.
"אינויאשה?" מילמלה לורנטוס בשקט, החושך נעלם ולפניהן הופיע השד עם עיינים אדומות וחיוך מרושע.
"נכון" אמר בקול שקט ומרושע.
"אני לא רוצה למות!!" צרחו נאטסו וסול וחיבקו אחת את השנייה ופרצו בבכי, אינויאשה התחיל לצחוק צחוק מרושע וחזק.
"טוב, תרגיעו" אמרה לורנטוס.
אינויאשה הפסיק את התקף הצחוק המרושע שלו ונאטסו וסול הפסיקו לבכות.
"שובידובידובה!" צרח מישהו, הם ראו את מאקס בשמלה אדומה שמצוירות עלייה 10 גמבות, הוא אמר את זה והשד עף לקיר.
"אתם תשלמו על זה..!" צעק אינויאשה בשקט והתעלף.
"הוו, מאקס אהובי!" צעקה סול וחיבקה אותו.
"יפה שלי" אמר, וככה הסתיימה לה עוד הרפתקה.
תגובות (3)
חחחח ממש מוזררר
אבל מצחיקקק
סיפור יפה :)
אה ואני מציעה לך לקרוא אם תרצה כמובן את הפרק ה15 בסיפור שלי פרחי מונטריי ולהגיב :) :)
אני בת (אני לא בן! מה חשבת לעצמך? חוצפה! ><) ואממ, סיפורי אהבה כאלה לא מעניינים אותי, סורי XD