ריקי בנדיקוט
מוחחחחחחחחחה!!!
נכתב עם החברה הדיירקשנית שלי, אלינור שלא אוהבת את השם שלה כי הוא לא אלינור!!!
וכן, חטפתי ממנה כאפה עכשיו.

גיבורות העל של אתר סיפורים! -פרק 8-חלק א

ריקי בנדיקוט 09/11/2013 611 צפיות 4 תגובות
מוחחחחחחחחחה!!!
נכתב עם החברה הדיירקשנית שלי, אלינור שלא אוהבת את השם שלה כי הוא לא אלינור!!!
וכן, חטפתי ממנה כאפה עכשיו.

ואלו תולדות גיבורי העל של אתר סיפורים!:

כל גיבורי העל ישבו בבסיס הסודי שלהם, אכלו סיפורים ושתו שירים. לפתע נשמעה אזעקה, ועל המסך הגדול בבסיס הופיעו לא אחרות מאשר צמד הפושעות תמר וגבי. גבי לבשה את התלבושת הרגילה שלה, תלבושת הכובען המשוגע, ותמר לבשה גופיית בטן וורודה, עם חצאית אפורה, גלימה אפורה ומגפיים שהגיעו עד למעל הברך בצבע ורוד.

"נו, נו, נו! מי אלה אם לא גיבוריי העל העלובים של האתר!" לגלגה גבי וצחקה צחוק מרושע.
אורין קמה על רגליה בכעס: "תסתמי את הפה נבלית משוגעת!!!" היא צווחה.
"זו אפילו לא מילה" אמרה גבי בזלזול.
"כן!" אמרה תמר בהתלהבות ולעסה את המסטיק שלה בכל המרץ.
"סתמו גבי ותמר!" עכשיו גם מיקה הייתה על הרגליים.
"כן!" אמרה שוב תמר בהתלהבות ולעסה את המסטיק (אם זה אפשרי בכלל) בעוד יותר מרץ.
"סתמי!" צווחה גבי ונתנה לתמר מכה חלשה בעורף כדי להשתיק אותה.
"אז את מתכוונת לספר להן על המזימה המרושעת שלך לפוצץ את תל אביב בעוד שעתיים?" שאלה תמר בהתלהבות תוך שהיא לועסת את המסטיק מהר יותר ויותר.
"טיפשה! תראי מה עשית! רציתי לחוד להן חידה בחרוזים!!!" צעקה עליה גבי וניתקה את המסך בלחיצת כפתור. המסך נכבה.
"מהר גיבורות על!" צרחה סול קולומבוס "חייבים להגיע לשם לפני הפיצוץ!". כל גיבוריי העל רצו במהירות ולקחו את האביזרים שלהם. אם לא ימהרו, תל אביב כבר לא תהיה.

המשך יבוא….
תגידו תודה!!!
זה אחד הפרקים הכי ארוכים עד עכשיו.


תגובות (4)

איכס וואן דרקשיט ><
-לא להיעלב. תשמעו מוזיקת רוק!-

09/11/2013 06:43

תשמעו מוזיקה איכותית!

09/11/2013 06:48

אני לא נותנת לה לשים!!!
אורין ושלי, היא רוצה עכשיו להכניס לכן מכות, רק אומרת!!!

09/11/2013 06:52

אמרת שתכניסי אותי…
~בכיבכיבכיבכיבכיבכיבכיבכיבכי~

13/11/2013 12:03
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך