הדבש השחור
תהנו ! אשמח לתגובות כדיי לשמוע מה דעתכם

אני מגניב (?) / (!) … חלק 1

הדבש השחור 13/05/2022 434 צפיות אין תגובות
תהנו ! אשמח לתגובות כדיי לשמוע מה דעתכם

אני לא חייב להצהיר במה אני עובד כדיי שיחשבו שיש לי חיים מגניבים. מספיק שרואים אותי ואוטומטית בלי להתאמץ יותר מדיי, זה מה שרוב האנשים יחשבו עליי. ובגלל שאני מכיר בני אדם, אני כבר יכול לשמוע את הגלגלים שלכם עובדים, איזה שחצן! איכ!. אבל הנה ממש עכשיו אתם תקבלו את מה שאתם רוצים, תיאור שלי.
יש לי כתפיים מהסוג שכמעט כל אישה הייתה שמחה להישען עליהן, ואני לא רוצה להרגיז אתכם יותר מדיי, אבל האמת היא שאני לא עבדתי עליהם כל כך קשה. תמיד הם היו חזקות. יש לי עור שחום ותשעים אחוז מהזמן אני הולך עם גופיות. שחור או אפור אין לי יותר מידיי מגוון. נעלי ספורט בדרך כלל לבנות. מכנסיים קצרים בגזרה רחבה, בצבע ג׳ינס או שחור. שוב כדיי שיראו את השרירים. הגובה שלי ממוצע לגמרי, לא נמוך מדי ולא גבוה מדי, ויש לי תספורת קוצים שאני מטפח בקפידה עם לא מעט ג'ל. שני עגילים קטנים בכל אוזן בצבע כסף. נזם, ולסיום סיומת גם שרשרת עם תליון בצורת מנעול.
נו? מה אתם חושבים עכשיו? אני מגניב? לדעתי רובכם אומרים שכן. ואתם יודעים מה? כדי לעזור לאלה שעוד לא החליטו אני אספר שאני עובד למחייתי כפעלולן בסרטים. אני לא יודע אם עזרתי להחליט, אבל בכל מקרה זה היה תיאור קצר. אם תרצו לשמוע מי אני, מצטער לבאס אבל אתם תצטרכו להתאמץ קצת. בדיוק בגלל העובדה שגם לי קשה לכתוב את הסיפור הזה. אבל בינתיים אשמח אם תענו לי על שאלה אחת, אני מגניב?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך