ריצ'י
תקראו את ההשראה לסיפור ואני מקווה שתבינו מה לעזאזל כתבתי:
השראה הגיע מזה ששמתי לב שאני תמיד פותח את המקרר כשאני נכנס למטבח גם בלי סיבה, מושפע קצת מסגנון הכתיבה של צ'ארלס דיקנס בדיוק קראתי ספר שלו, מושפע מזה שאנשים אוהבים לפעמים לפתור בעיות בעזרת אוכל.
וגם סתם התחשק לי לכתוב משהו רנדומלי

אל המעמקים של המקרר

ריצ'י 04/12/2013 772 צפיות אין תגובות
תקראו את ההשראה לסיפור ואני מקווה שתבינו מה לעזאזל כתבתי:
השראה הגיע מזה ששמתי לב שאני תמיד פותח את המקרר כשאני נכנס למטבח גם בלי סיבה, מושפע קצת מסגנון הכתיבה של צ'ארלס דיקנס בדיוק קראתי ספר שלו, מושפע מזה שאנשים אוהבים לפעמים לפתור בעיות בעזרת אוכל.
וגם סתם התחשק לי לכתוב משהו רנדומלי

זה כבר הפך להרגל. ברגע שהוא נכנס למטבח ידו נשלחת אל דלת המקרר. הוא מתיישב מול המקרר הפתוח ומתחיל להסתכל פנימה, לעומקי המקרר. בהתחלה למתבונן מהצד זה יכול להיראות רגיל לחלוטין, אבל הוא פשוט ממשיך לשבת כך בלי לעשות דבר חוץ מלבהות אל תוך המקרר. המתבונן מהצד יכול לשאול את עצמו מהי הסיבה למעשה זה, כי הרי לכל דבר יש סיבה. אחד יגיד שהוא פשוט מחפש משהו לאכול ולא מוצא, אך זוהי לא הסיבה לשבת כמעט עשר דקות מול המקרר, הסיבה האמיתית לא ידועה אפילו לבן אדם היושב מול המקרר עצמו. מישהו שני יגיד שאולי הוא פשוט מקרר את עצמו. זוהי לא הסיבה. מה שאף אחד לא יודע זה שלבן אדם הזה יש בעיה ורק הוא עצמו יודע זאת, למרות שהיא לא יודע מה היא. הוא ניסה לשער את הסיבה להתנהגותו. יכול להיות שבגלל הבעיה הוא מנסה להעלים את ההרגשה הרעה על ידי מציאת דברים טעימים לאכול, או אולי שהסיבה העמוקה היא שהוא מחפש מישהו שיעזור לו… במקרר? כן, במקרר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך