חָתוּאֵל
אפילו לא קראתי את זה לפני שפרסמתי. זה מוזר, אני מזהירה מראש.

אייפון זה לא בריא.

חָתוּאֵל 11/07/2015 583 צפיות אין תגובות
אפילו לא קראתי את זה לפני שפרסמתי. זה מוזר, אני מזהירה מראש.

מחקרים רבים מראים כי אייפון פולט קרינה רבה אך האומנם? האם ראיתם בעל אייפון אחד אשר הצמיח לאחרונה זנב חשוד או שלל מטעמים?
התשובה היא לא.
אנשים אף פעם לא היו שמחים מזה, אבל אין על זה וויכוח. הטענות ישרות ופונות לקבוצות יעדים שונה, כל אחד ומה שהוא אוהב. אם כי קבוצת התינוקות מתעניינת יותר בדורה וקבוצת המבוגרים, איך לא, בג. יפית. כמו שכולנו כבר יודעים הנבדקים שלנו קבלו אייפון מתנה, עם הקרינה והכל. הם לא הרגישו חשד, אפילו לא החשד הקל ביותר שמצפים ממישהו שקיבל דבר כה יקר ערך בחינם. עברו ימים, שבועות, חודשים, שנים. ב50 השנה הבאות הכל השתנה. תינוקות המעבדה גדלו והפכו לגבר לא מגולח עם כרס בירה. אחד הגברים אכל את האייפון כי הסוכריות בקנדי קראש נראו אמיתיות לטעמו. זה לא יצא לו בצרכים, לא. בין לילה הילד הקטן גידל מסך מגע זעיר על כף הרגל וכף היד. כפי שנראה עבר האיש מוטציה כפי שספיידרמן קיבל מעקיצת העכביש. עם הזמן הפך האיש לאייפון, לא היה לו זכר לאנושיות. כיום יודעים בברור שאייפון זה מסוכן.
אז, אם כך, ילדים.
אל תאכלו את האייפון שלכם. אז מה אם קוראים לו אפל. זה לא באמת תפוח. יאללה לכו לישון. כבר לילה. לילה טוב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך