נועה
כן, כן אני יודעת שזהו נושא דיי מוזר לכתוב עליו. למעשה, אנני יודעת מה עבר בראשי כשחשבתי לכתוב על הנושא הזה. אני מניחה שזוהי הסקרנות שגוברת בראשי. לנסות להבין כיצד אנשים בוחרים להאמין בדברים חסרי משמעות.
בתקופה האחרונה, הנושא הזה מחלחל לתוכי. היה לי עליו אפילו וויכוח טווח ארוך שעוד ימשיך..
אך אני מניחה שכל אדם בוחר להאמין במה שנראה לו נכון. יש הוכחות, יש אמונה.
כל מה שכתבתי זה רק מראשי, מיידע קודם. לא היה לי כוח לבדוק את הכול לעומק. אז פשוט כתבתי את שהיה בראשי. אחרי הכול, אני מין האנשים שלא מאמינים באבולוציה, בתורתו של צ'ארלס דרווין.

נועה.

אבולוציה

נועה 16/10/2011 898 צפיות 3 תגובות
כן, כן אני יודעת שזהו נושא דיי מוזר לכתוב עליו. למעשה, אנני יודעת מה עבר בראשי כשחשבתי לכתוב על הנושא הזה. אני מניחה שזוהי הסקרנות שגוברת בראשי. לנסות להבין כיצד אנשים בוחרים להאמין בדברים חסרי משמעות.
בתקופה האחרונה, הנושא הזה מחלחל לתוכי. היה לי עליו אפילו וויכוח טווח ארוך שעוד ימשיך..
אך אני מניחה שכל אדם בוחר להאמין במה שנראה לו נכון. יש הוכחות, יש אמונה.
כל מה שכתבתי זה רק מראשי, מיידע קודם. לא היה לי כוח לבדוק את הכול לעומק. אז פשוט כתבתי את שהיה בראשי. אחרי הכול, אני מין האנשים שלא מאמינים באבולוציה, בתורתו של צ'ארלס דרווין.

נועה.

לכם, אני כותב.
מקווה שתבינו,
אותי.
•כל אדם בוחר להאמין במה שנראה לו נכון. יש הוכחות, יש אמונה•
..

אני לא יודע, זה כל כך מבלבל.
פתאום לחשוב על זה, זה מצמרר.
אך אני יודע מהן אמונותיי, בוודאי שאני יודע.
אך אי אפשר להתעלם מין השאלות שצצות, זו אחר זו, בראשי.
הם אומרים שיש הוכחות ואני רואה את אותן הוכחות אך משהו, לא מסתדר לי.
לא יודע, כאילו משהו בתוכי מסרב להאמין שאני באמת, התפתחות של איזשהו ייצור לא מוגדר, או בעצם כן מוגדר.
והאם זו האמת?
ובכן אנני יודע. למעשה, אני חושב שאף אדם אינו יודע מהי האמת, האמת על זהותו של האדם. או במדויק, מקורו.
כל אדם בוחר להאמין במה שנראה לו נכון. יש הוכחות, יש אמונה.
ואנוכי, שמעתי על כל כך הרבה מיתוסים ואת האמת? הם נשמעים כל כך רחוקים מין המציאות ואני פוסל אותן, כמובן שאני פוסל אותן.
אלוקים ברא את האדם, שהוא נברא מין האדמה, ומשם גם שמו הגיע. אדם. כשם האדמה.
האישה נבראה מין האיש, קרא לה הקב"ה אישה כי היא באה מין האיש. זאת אמונתי, היחידה.
ויש שיגידו שזהו גם מיתוס מסויים, הרי בעיניי עמים אחרים זהו בוודאי מיתוס, מיתוס מינוס כך בוודאי מכנים אותו.
העם היהודי מאמין שאלוקיו ברא את האדם. מיתוס. נקודה.
עם אחר מאמין שאלת המים בראה את האדם, זה כמובן כשהרגישה איננה יכולה עוד והיא חייבת להשתעשע בדרך מסויימת. אז, נברא האדם, במטרה לשעשע אותה.
עורב? זה כבר כמעט גרם לי לאבד את עשתונותיי. כן כן, יש כאלה שמאמינים שעורב ברא את האדם. אתם שואלים כיצד זה ייתכן? ובכן, אני מניח שגם לזה יש הסבר. אך, גם אותו אני פוסל.

תורת האבולוציה אומרת שהאדם, הוא התפתחות של קוף. ו-"לוסי", אם שמעתם עליה, היא ההוכחה שלהם. (אם לדייק, אחת מאלפי ההוכחות שהם אומרים שיש בידיהם) של צ'ארלס דרווין. כשמצאו את עצמותיה באתיופיה, הרכיבו אותן וגילו שפרט לשרידים בודדים מגופה, כל שאר גופה זהה למבנהו של האדם. וכשראיתי את תמונתה, הצטמררתי. ולא, לא מין העובדה שהתמונה פשוט מחרידה אלא מין העובדה שבאמת יש אנשים שמאמינים בזה. שאנחנו התפתחות של קוף. אך שוב, כל אחד ואמונותיו.
אם השנים, התפתח הקוף ובסופו של דבר, נהפך לאדם. כך ממשיכה תיאוריה של תורת האבולוציה.
יש האומרים, שהקוף בכלל היה אדם. בעבר, העבר הרחוק. אך מכיוון שחטא, אלוקים הענישו והפך אותו לֶמָה שהוא היום, קוף. ואותו הדבר עשה עם הפילים. כן, כן כמה שזה ישמע מוזר, לפי אמונות של אנשים בעולם המשונה שלנו גם הפילים היו בני אדם.
ואני אומר, כיצד עלו להם רעיונות אלו לראש? הרי זה בלתי הגיוני, שום דבר מכל זה לא הגיוני. לפחות לא בעניי.
אך, אני לא יוצא מגדרי בגלל זה, אני פשוט מניח לזה.
שיחשבו כאוות נפשם.
אני,
אני גם חושב.
הרבה,
או אפילו יותר מדיי.
ואם, אם האדם בוחר להאמין שהוא בא מין הקוף אז,
כמו שפעם מישהו אמר לי;
בעיה שלו!

-אני-
מישהו שלא מאמין באבולוציה.


תגובות (3)

היא מאמינה שהקב"ה יצר אותנו D:

ונועה? גמאני לא מאמין באיבולוצייה :<
אני בטוח שבתנ"ך יש דברים שהם שקר . אבל אני לא מאמין שנוצרו מקוף , עורב (WTF)
או פאקינג יצור מיתולוגי :\

כתבת בצורה טובההה ומתאימה D: מגניה

17/10/2011 06:36

דדדדדיייייייייייייייייייי את כותבת ממש טווווובבב!!!!!
אני אשכרה מכורה לסיפורים שלכם(:
אני גם מסכימה עם רובם(לא זוכרת אחד שלא אבל לא רוצה סתם להגיד…;)
תמשיכי להעלות סיפוריםD;

19/10/2011 06:09

היי נועה אהבתי מאד את הסיפור שלך תמשיכי מהר מהר ממני בקי♥♥♥

21/10/2011 02:40
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך