TheNine
בבקשה תגיבו אני רוצה לדעת מה דעתכם

the nine פרק 1 – זוג

TheNine 03/04/2015 584 צפיות 5 תגובות
בבקשה תגיבו אני רוצה לדעת מה דעתכם

זה שג'ייק וג'ינה הפכו לזוג שבוע אחרי שג'ינה קבלה כיסא משלה בשולחן שלנו לא הייתה הפתעה כל כך גדולה. ג'ייק ואני החברים הכי טובים, אפילו שהוא שישיסט ואני חמשושית, אנחנו עושים הכל ביחד ויודעים כמעט הכל אחד על השני ומתחילת השנה הוא היה שואל הרבה על ג'ינה ואומר כמה שהיא יפה ושהוא עומד להתחיל איתה ובקיצור, עכשיו בסימסטר השני הם ביחד. אפילו שאני מתעבת את ג'ינה וג'ייק יודע את זה ולשנינו אין כל כך מה לעשות עם זה אפילו שזה די כואב אבל מצד שני היא נמרחת עליו כל הזמן ואפילו לו די מתחיל להימאס.
"היי קיילי!" צעקה ג'ינה במסדרון באותו יום שבו הכל התחיל.
"הממ…?" הסתובבתי
"אנחנו יכולות לדבר"
"כן," אמרתי בחוסר עניין. אני יודעת על מה היא חושבת, היא יודעת שאני יודעת על מה היא חושבת. היא הצטרפה לשולחן לא בכוונה, ועכשיו היא חלק מאיתנו ואני מרגישה שהיא תפסה לי את הטריטוריה כי אני אדם אגואיסט ששומר את המקום שלו לעצמו ועכשיו אני יותר שונאת אותה מהשנאה הקבועה שהייתה לי מאז שאנחנו קטנות.
"בואי נפתח דף חדש.."
"מה?" אמרתי כאילו לא שמעתי
"דף חדש"
"מה זאת אומרת?"
"את זוכרת למה שלחו אותנו לכאן?"
ברור שאני זוכרת. אי אפשר לשכוח דבר כזה, במיוחד כשאתה מואשם במשהו שלא עשית
"אהה…" הנהנתי
"תראי, אני ממש רוצה לחזור הביתה. אני לא יכולה להישאר עוד שנייה אחת עם אנושיים, הם כאלה בהמות."
"אוקיי ו…"
"את הנורמלית היחידה, הגיע הזמן שנפתח דף חדש."
"את יכולה להגיד את האמת?"
"קיבלתי מכתב מאבא שלי, הוא אמר שהגיע הזמן שנשלים את המשימה שלנו לפני שאני מתחתנת."
"מה?!!" מתחתנת?! בגיל 15?!!
"את יודעת למי?… לראול…"
"לא!"
ראול הוא האדם המתועב ביותר בכל ארצות המעגל, אפילו לג'ינה לא מגיע להינשא לו.
ראול הוא אדם צעיר, מכוער במיוחד וקצת מרושע. כשהיינו קטנים, כשעוד הייתי החברה הכי טובה של לואין (לפני שהוא מת) היינו מציצים דרך החלון הרעוע בבקתה שלו בקצה הממלכה. אני לא זוכרת שהוא עשה יותר מלסרק את הזקן האדום שלו או לנסות כישופים על החתול הזקן שלו.
"אנחנו צריכות להשלים את המשימה עכשיו!" היא הודיעה ואפילו שהתחלתי לחבב את האנושיים ולהתרגל למקום, ידעתי שהיא צודקת.
"אוקיי," בדיוק אז היה הצלצול
"דרך אגב," היא עצרה אותי בזמן שהתחלתי ללכת לכיתה "אנחנו לא חייבות להיות אויבות לנצח."


תגובות (5)

קודם כל,
את כותבת ממש מעולה בשביל מישהי חדשה!
את כותבת בצורה שמסקרנת את הקורא לקרוא את הפרק הבא.
אני אישית לא מתחבר לסוג הסיפור,
אבל אני מאחל לך בהצלחה והכתיבה שלך ממש ממש טובה!!!

03/04/2015 14:20

קודם כל, כפיים ממני. ראיתי כאן המון סופרות מתחילות, ורובן… טוב, הן היו פחות טובות ממך. יחסית להתחלה, זה נהדר. כשאני כתבתי את הסיפור הראשון שלי הייתי גרועה. אין לי עוד מילים- הייתי גרועה.
אבל עדיין, יש מקומות לשיפור. אז להלן, מספר הערות:
1. יש מקומות ששכחת נקודה בסוף משפט.
2. כשאת שמה יור מנקודה אחת בסוף משפט, שימי שלושה.
3. היו חסרים תיאורים. איך המקום נראה? איך החברים שלה נראים? איך נראית ג׳ינה?
4. הייתי ממליצה לך לא לפתוח את הכל על ההתחלה. במקומך בפרק הראשון הייתי כותבת איזה יום בחיים שלה, ואז בסוף מוסיפה משהו שיבהיר שהיא לא רגילה, וישאיר אותנו במתח. אבל זו רק המלצה.
אני מקווה שלא פגעתי בך, כי זה רק בשבילך. כשאני כתבתי את הסיפור הראשון שלי (שבניגוד לסיפור שלך- היה גרוע) נתנו לי ביקורת, חבל שאז לא ידעתי איך לקחת אותה.
קטניס אוורדין- סוף.

03/04/2015 15:16

    לא לא נפגעתי, אני אקח את מה שאמרת לצומת ליבי, תודה שנתת הערות

    03/04/2015 17:25

שגיאות מקלדת של האייפון! לעזאזל!
*יותר

03/04/2015 15:17

האמת שזה נחמד מאוד, אבל אני אשמח אם תסבירי במה הן לא רגילות. חוץ מזה שבהתחלה היו חסרים כמה סימני פיסוק אבל עדיין אפשר לקרוא.
לדעתי עדיף שתכתבי פשוט "הנהנתי" ולא " "אהה…" הנהנהתי " כי קצת בלבל אותי, זה נשמע יותר כמו תהיה מאחר הנהון.
סורי אם העלבתי! הסיפור מאוד יפה, אבל עדיף שתעשי אותו בתגית אחרת מ"סיפורים בהמשכים" כי (אם שמת לב ואם לא) רוב הסיפורים באתר הם בהמשכים אז הז'אנר כבר לא ממש רלוונטי.

03/04/2015 17:01
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך