dani9196
סליחה שזה קצר...
עדיין פתוח להצעות של שם בעברית

the movers part 3

dani9196 26/07/2013 673 צפיות 4 תגובות
סליחה שזה קצר...
עדיין פתוח להצעות של שם בעברית

"אתה גורם לזה להישמע פשוט לביצוע…" אמר רון, שניהם ידעו שזה לא יהיה.
"אני יודע שזה הרבה לבקש בנאדם, אבל אתה חייב לעזור לי…" ביל חזר להתחנן.
"תירגע ביל, תירגע! אני אעזור לך. אם אוכל בכלל…"
"טוב…" התנשף ביל, "אז מאיפה מתחילים?"
"תראה…" הסביר רון, "בנוגע לחללית, יש לי חבר שמוכר חלליות די מהירות. הוא נמצא על כוכב הלכת השכן, מאדים, כך קוראים לו אנשי המקום, אבל זה לא הולך להיות כול-כך פשוט. המאדים הזה זה חתיכת חור מסריח חסר אטמוספירה, ככה שנצטרך ציוד כדי לנשום שם. כדי להגיע לשם תספיק החללית שלי, אבל ייקח לי קצת זמן לתקן אותה… והחלליות שהוא מוכר, הן לא בחינם, אז נצטרך גם להשיג כסף…"
"כן… זה באמת לא יהיה פשוט…" נאנח ביל, "ומה לגבי גוף חדש?"
"נגיע לזה כשנגיע לזה." רון התחמק מלענות.
"למה שלא תבנה לי אתה גוף חדש? אני מתכוון, בנית את זה." אמר ביל בעודו מצביע לעבר המכל מלא הנוזל.
"תראה," ענה רון, "את הגוף הזה לקח לי שנים לבנות, זה לא כול-כך פשוט לבנות גוף חדש, לא כשאין לך את כול הציוד הדרוש."
"אני מבין…" ענה ביל, "אם כך, מתי נתחיל?"
"קודם כול אתקן את החללית שלי, זה ייקח לפחות שבוע, בינתיים אתה תתחיל לבד. תוכל להתחיל בלהשיג לנו כסף לקניית החללית החדשה. בכסף של תושבי המקום תצטרך אולי מיליארד דולר, זה יספיק לחללית קטנה."
"אני מבין שמיליארד דולר זה הרבה…" שיער ביל.
"אתה לא מתאר לעצמך…" אמר רון, "לעזאזל! הם שומרים על כמות כזאת של כסף כמו מטורפים! זה לא הרבה בשביל חללית, כלומר, לך זה יספיק, אבל לתושבי המקום, זו כמות מטורפת של כסף, מי שיש לו כזו כמות של כסף על הכוכב הזה נחשב בשבילהם כמו מלך."
"אז איך נשיג כמות כזאת של כסף?" תמה ביל.
"זו כבר בעיה שלך…"


תגובות (4)

עדיין לא יודעת לגבי שם…
ותמשיך (ותאריך פרקים)

26/07/2013 09:22

אוקי, אני אשתדל לעשות את זה קצת יותר ארוך בהמשך…

26/07/2013 09:26

היי דני נהניתי מאד לקרוא את הסיפור שלך – הכתיבה מאד ערכית ומעמיקה אקרא ברשותך את שני הפרקים הראשונים ואולי אוכל למצוא שם לסיפור ובינתיים שבת שלום ובהצלחה ממני בקי ♥♥♥

26/07/2013 09:29

תודה, בקי! (אביבה?)

26/07/2013 09:36
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך