It's Not Love

27/09/2017 665 צפיות אין תגובות

דומיינט:
הדומיננטיים הם מאסטרים, שולטים.
הם הולכים לפי החוקים של השולט ונשלטת
יש בינהם סאדיסטים ופדופילים, הפרשי גיל ויש גם לא.

הדומיננטיים חיים על פי כללים, שולט וכנועה הם משתמשים בסקס אלים הנקרא BDSM.

B -Bondage – כבילה
D – Discipline – משמעת
D&S – Domination & Submission – שליטה וכניעה
S& M – Sadism & Masochism – סאדיזם ומאזוכיזם.

אני רוצה להסביר לכן ש- BDSM לעולם אינה התעללות, שכן קבלת התפקידים על ידי כל אחד מהצדדים נעשית תמיד במודע, מרצון ומבחירה חופשית, כאשר לכל אחד מהמשתתפים שמורה תמיד היכולת להפסיק את הפעילות.

בפעילות BDSM תצטרך להיות הסכמה הדדית, מה יכלל בה ומהו הסיכון אותו מוכנים הצדדים לקחת.
בתוך כך נכללים גם כללי בטיחות כדי להבטיח את הסכמת הצד הנשלט.

השליטה היא אינה תמידית, הנשלט יכול להפסיק את הפעילות האפשרית לאחר הזמן הנקבע, או אם השולט אינו עומד בהבטחותיו וכלליו.

על מנת להימנע ממעשים לא אהובים על אחד הצדדים או פוגעניים, מגדירים גבולות מראש. נוסף לגבולות נקבעת מילת ביטחון המשמשת לקיום תקשורת ברורה מחוץ להקשר ה-BDSM, לצורך עצירת ה-BDSM מילת הביטחון היא מילה שלא משתמשים בה במהלך רגיל. מבלי לחשוש לעצירת הפעילות ועדיין לבקש עצירה מיידית של הסשן במקרה הצורך ובצורה ברורה וחד-משמעית.

בעת שימוש ב-גאג (מחסום פה) מחליפה את מילת הביטחון תנועה מוסכמת.

לדומיינט ניתנת החלטה אם להעניש את הנשלטת עקב מעשים לא רצויים.
כמו שניתן להעניש הדומינייט לרוב נותן גם פרסים.

אהובות שלי,
על זה הסיפור שלי ידובר אוהבת❤
אם אהבתן רישמו לי בתגובות ותעשו לייק, ואם זה מעניין כמובן גם רישמו לי, אשמח לקבל חוות דעת.
אוהבת

XOXO L.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך