פרי
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m6ouicGRPN1rwff22o1_500.jpg
וזאת היא ג'ו המקסימה שלנו <3

וואו אני כ"כ שמחה בשביל הזוכה שזכתה בתחרות של BMT1D !!!
(מי שלא יודעת קוראים לה עלמה גרשון היא בת 16 מדימונה )
מגיעה לה !

Do you remember those times …? פרק חמישי

פרי 04/11/2012 969 צפיות 11 תגובות
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m6ouicGRPN1rwff22o1_500.jpg
וזאת היא ג'ו המקסימה שלנו <3

וואו אני כ"כ שמחה בשביל הזוכה שזכתה בתחרות של BMT1D !!!
(מי שלא יודעת קוראים לה עלמה גרשון היא בת 16 מדימונה )
מגיעה לה !

לרגע אני חושבת ,מה עשיתי !? . למה עשיתי את זה !? זה היה המקום המושלם !? הכל היה מושלם !? למה לא נתתי לו לנשק אותי !!!???
"זה…זאת …זאת הייתה חוויה מעניינת " אני מצחקקת ליד הכניסה לביתי , עדיין לא מצליחה להוציא מראשי את מה שאני חושבת עליו כבר שעתיים …. למה לא נישקתי אותי ?!
. "אני נורא נהנתי " הארי מחייך גם הוא עדיין מחזי בידי , מעביר רמים חשמליים בגופי רק בעזרת חיוך החושף את שיניו הצדדיות
."כן ,גם אני " אמרתי , מביטה תחילה על ידינו השלובות לאחת וחושבת …, איך בנאדם יכול להעביר צמרמורת בבנאדם אחר , חוץ מחשמל סטטי ?'….הרי סך הכל הוא בנאדם יפה מדהים עם אישיות אופי ומראה …אל סך-בכל הכרתי אותו לפני כמה ימים , אם אפשר לקרא לסינון שהפגנתי כלפיו הכירות
. "את רוצה לצאת עוד פעם . זאת אומרת ….אנחנו ניפגש ,נכון ?" הוא שואל ….הרגשתי שהוא מרגיש קצת לא בנוח איתי , אני לא יודעת למה …אבל זה ….זה היה מה שהרגשתי.
"כן . ואני אשמח לצאת עוד פעם " אני מחייכת ומביטה בעיניו הצבועות בגוון לא מוסבר אבל יפיפה . "טוב אני צריכה ללכת . תודה זה היה , ערב מדהים " אני מתקרבת עליו ומנשקת לו ללחי .
"כן זה באמת היה נחמד . בי " הוא אומר כשאני פותחת את דלת ביתי . "בי " אני לוחשת וסוגרת את הדלת ומפרידה בין קו הראיה שלי לשלו …. וכל מה שאני רואה אחרי כמה שניות הוא דלת לבנה .
"טרו …" אני לוחשת כשאני ליד המיטה שלה ,רוצה לספר לה איך היה . "לא אני לא לקחתי את חד הקרן אמא!" היא ממלמלת מתוך שינה ,עוד פעם החלום הטיפשי הזה שלה . כשהיינו עוד ילדות קטנות לקחתי לחברה של טרו את הבובה של חד הקרו שלה ואמא שלי האשימה אותה. "הי טרו תתעוררי זאת אני …" אני לוחשת שוב .
"מה ?!מה !?" היא קמה משפשפת את עיניה . "עאעאעאעאע ג'ו איך היה !?!?!" היא לוחשת בצעקה . היא זזה קצת ונותנת לי מקום לשבת על המיטה שלה . מושיטה את ידה לעבר השידה שנמצאת לידה המיטה ומדליקה את המנורה הוורודה שאליה . "נו …" .
"מה נו ?! היה כיף…" אני מחייכת חיוך ביישני ונבוך אבל בכל זאת חיוך
. "אמרתי לך !" היא קוראת בניצחון , אבל היא עדיין נראת ישנונית
."שש… את תאירי את ההורים " לחשתי , לא רוצה להטריד את הורי כי כפי שאני מכירה את אמא שלי הי מיד תתחיל לשאול שאלות
. "הוא נישק אותך ?!" היא לא נותנת יחס להערה שלי
. "הוא רצה לנשק אותי "
. "ו…. מה קרה ?" היא שואלת קוטעת את דברי במבט מצפה על פניה .
"כלום ! זאת אומרת , לא נתתי לו " אני אומרת בהשפלת ראש .
"מה למה ?!!?" היא קוראת בעצבנות או יותר נכון צועקת בכעס !.
"זה דייט ראשון טרו ! צריך לחכות טיפה …" אני קוטעת את קיטוריה , אפילו שזה סתם תירוץ שהמצאתי בין רגע.
. "טוב אולי את צודקת " היא נאנחת בפיהוק ונשענת שוב על הכרית משי היקרה שלה מצרפת שם היא הייתה בטיול לפני שנה.
"אני תמיד צודקת " אני מחייכת חיוך מרוצה ובתגובה היא מגלגלת את עיניה הכחולות . "טוב אני הולכת נדבר בבוקר "אני יוצאת מחדרה .
הוא לא יוצא לי מהראש . אני מתהפכת במיטה כדי למצוא תנוחה נוחה וכל מה שאני רואה מול עיני או יותר נכון מדמיינת , זה את הארי . הוא פשוט לא יוצא לי מהראש . מבטו המתוק נמצא כנגד עיני . קולו העמוק והצרוד מרחף בחדר ונכנס לתוך אוזני כאילו הוא פה ממש . אני עדיין מרגישה איך ידו מלטפת את ידי . הריח שלו חודר את תוך אפי .בטני מתהפכת ראשי מסתובב , אני מרגישה לא טוב אבל אני לא רוצה שזה יגמר. הייתי אומרת שאלו הם סימפטומים להצטננות קלה אך זה לא מרגיש ככה . זה מרגיש טוב יותר ,נעים יותר , רך יותר ,מלטף יותר . השמש כבר מאירה את הסביבה בחוץ ,אני מגלה שהזמן עבר מהר מידי ולא ישנתי בכלל הלילה . ובאותו הרגע העיפות תוקפת אותי .לאט לאט הריסים שלי מתנגשות ומרחב הראייה שלי הופך לשחור ואני נרדמת .
אני מתעוררת לצלצול השעון המעורר שלי שמצלצל כל כמה שעות . בזמן שפני וכל שאר גופי נמצאים מתחת לשמיכה , אני מושיטה את ידי ומורחת אותה על גבי השעון המעורר והצלצול המעצבן מפסיק . אני יוצאת מתוך השמיכה החמימה ומחליקה את רגלי לתוך נעלי הבית שלי . אני עומדת מול המראה שבחדרי , לוקחת מעליה את הקרדיגן שתלוי עליה ושמה אותו על גבי . מביטה בעצמי , שערי הבלונדיני אסוף על תוך גולגול רופף , מכנסי הטרנינג שלי בצבע כחול יושבות על רגלי , גופיה לבנה וקרדיגן גם הוא בצבע כחול עוטפות את גבי . אני יוצאת למטבח לקחת משהו לנשנש .
"בוקר טוב …" אני ממלמלת בקול ישנוני כשאני רואה שאמי ואחותי מכינות משהו אבל אני עצמי מחפשת את הדגנים ….ניסיתי את הדגנים הדיטטתים של אחותי….ואיזו הפתעה הם טעימים ! אבל אין על דגני שוקולד .
"צהריים טובים …" אמא מתקנת אותי . "כמה זמן ישנת ….?" היא מוסיפה .
"לא יודעת , לא הצלחתי להירדם ובסוף נרדמתי מאוחר " אני ממלמלת ולוקחת צלחת לבנה מארון .
"חשבת על הארי ??" טרו מצחקקת הופכת את המחבת כאשר אני מגלה שמה שהיא ואמא מכינות הוא בעצם סתם פנקייק עגול .
"איפה החלב ..?" אני שואלת , אפילו לא שמה לב להארה הטיפשית של אחותי שיכולה להיות קצת מרשעת לפעמים
. "מי זה הארי ?" אמא שואלת , כרגיל מתחילה עם החקירות ….חכו היא עוד תגיע לחלק שהיא תשאל אותי כמה סוכר הוא שם בתה .
"סתם …" אני ממלמלת , מוצאת את החלב ומוזגת אותו אל תוך הצלחת המלאה בדגנים . בזמן שטרו צוחקת ואמא לא מבינה מה קורה כאן אני מכניסה כף עשירה בדגנים וחלב אל תוך פי .
"טח' ..כן בטח סתם … הארי זה החבר החדש של ג'ו " טרו עונה בגאוותנות .
"מה ?!?!!?" אני יורקת את כל מה שהיה בתוך פי אל הצלחת .
" נווו ג'ו , זה מגעיל " טרו סוגרת את עיניה .
"שתקי טרו !" אני קוראת לעברה בזמן שהיא מוציאה לי את לשונה הורודה ומסתובבת בחזרה לפנקייקים שלה . "הוא לא החבר שלי !" אני קובעת עובדה מנגבת את כל מה שיצא מתוך פי ברגע זה .
"למה ?" אמא שואלת .
"לא יודעת ….כאילו , לא יודעת …" אני ממלמלת כשאני מרחיקה את הצלחת ממני מחוסר תאבון שתקף אותי עקב השיחה .
"עם מי יצאת אתמול ?" היא שואלת בקפידה .
"עם הארי…" אני נאנחת .
"ואיך הוא ?" היא שואלת שוב .
"הוא בסדר …אבל …".
"אבל מה ?" אמא קוטעת אותי .
"אבל כלום , פשוט כלום " אני מוותרת . מאיזושהי סיבה , אני לא רוצה לומר לאמא שלי שזה הארי סטיילס , ה-הארי סטיילס .
"קדימה חומד ,אני פה בשבילך " היא מלטפת את לחיי .
"זה כלום אמא , הוא פשוט לא הטיפוס שלי " אני יוצאת מהמטבח ועולה לחדרי כדי להתארגן למשמרת שלי היום , עד 10 .
הארי באמת לא הטיפוס שלי אבל אני עדיין רוצה להיות איתו , מאיזושהי סיבה .
אני מתקלחת ומתלבשת מהר
http://www.polyvore.com/jc/set?id=55050688#stream_box

"נינ' !!!" אני צועקת לאחת החברות שלי , נינה ..שהיא גם מלצרית …ברגע שאני נכנסת לסטארבקס .
"נו איך היה !!??!" היא שואלת הציפייה ..רוצה לשמוע את כל הסיפור.
"היה נחמד .. "אני יושבת אל אחד הכיסאות מול הדלפק מאחר שהמשמרת שלי עדיין לא התחילה ויש לי עוד כמה דקות .
" נונונונונו הוא נישק אותך !?!?" היא שואלת שוב .
"הוא רצה ,אבל לא נתתי לו " אני אומרת ומודעת לטעות הענקית שעוללתי באותו הערב אתמול .
"את טיפשה ג'ו !" היא אומרת וממשיכה לעסוק בניקיון הדלפק .
"היי המשמרת שלי מתחילה , נדבר אחר-כך" אני ממלמלת ושמה את הסינר עם הכתובית סטארבקס עליו . אני ניגשת למאחורי הדלפק ומתחילה לעבוד .
"תראי מי כאן " אלנה לוחשת לי בזמן שאני מעבירה את ידי על הדלפק ומנקה אותו שוב , גאד הוא מתלכלך מהר ! . אני מרימה את ראשי ורואה את נער המראות , שחום יפיפה מושלם!, הוא מתיישב . "נו לכי עליו …. " אלנה אומרת שוב .
"למה ? , לכי עליו את !" אני אומרת .
"נוו הוא יכול להביא לך מידע על הארולד !" היא אומרת ובורחת . יופי היא שוב ברחה ואין מי שישרת אותו ורק אני נותרתי ומצד שני ….היא די צודקת
." הזמנה ?" אני אומרת , נמצאת מול הבחור המושלם שמשתקף למול עיני .
"היי ,הדייט של הארי !!" הוא אומר מאושר מפגישתנו ומביט בי .
"הי " אני אומרת בחיוך נבוך .
"אני זאין " הוא מושיט את ידו ללחיצה .
"ג'ו " אמרתי בהיסוס . "אז מה אתה רוצה להזמין …" אני שואלת .
"אמ… קפה " הוא אומר .
"אוקי ….. " אני פונה לדלפק ."קפה אחד …" אני צועקת לראיין דרך החלון של חדר האוכל ומתיישבת על הכיסא שליד הקופה . אני בודקת את האיפון שלי ומגלה שיש לי הודעה מהארי .
-הארי אומר שהוא משוגע אלייך …אהה… ואין לו אומץ לדבר איתך חחח . נייל –
אני צוחקת קצת ושולחת לו הודעה .
– תאמר לו שהוא חמוד , ואני רוצה שנצא שוב –
אני שולחת ומניחה את האיפון בתיק שלי. אני אוהבת את האופי החדש שלי , יש לי יותר אומץ לדבר עם בנים או עם אנשים בכלל ……..אני אוהבת את העובדה שאני רגילה כמו כל אחד אחר אבל באותה הדרך גם לא ממש מתה על זה , הייתי רגילה תמיד להתבלט ,בדרך רעה ! …זה קצת מסובך להתרגל לזה שאת לא אחת הפריקיות של לונדון .
אני מושיטה את ידי אל עבר הקפה החם ומגישה אותו לזאין .
"תודה " הוא אומר וחושף שיניים לבנות. " הי , חכי ….." הוא אומר לפני שאני באה ללכת , לקחת את הדברים ולסיים את המשמרת .
"מה?" אני שואלת תוהה מה הוא צריך עכשיו ?.
"את נהנת עם הארי, נכון ?" הוא שואל.
"וואו אתם חברים ממש טובים אה.. " אני מצחקקת . "כן נהנתי מאוד , הוא בסדר" אני אומרת והוא מחייך ונותן לי ללכת .
אני וקים ,עוד אחת מהמלצריות מתחילות לסגור את הסניף אבל זאין עדיין שם מסתכל על צג האיפון שלו . אני הולכת למאחורי הדלפק להסיר את התג והסינר ממני ולקחת את התיק שלי .
"אמ..זאין ,אנחנו סוגרים " אני אומרת כשאני כבר ליד הדלת מוכנה לסגור את הסניף וללכת הביתה.

" אני יודע , חיכיתי לך " הוא אומר וקם מהכיסא ומתקרב עלי .
"לי? " אני שואלת .
"כן …חשבתי אולי את צריכה הסעה הביתה , כל חבר של הארי חבר שלי במיוחד עם זאת בחורה … " הוא אומר מצחקק .
"אמ..ברור שאתה יכול לקחת אותי הביתה " אני אומרת ואנחנו יוצאים .

"איך הכרתם בכלל …?" הוא שואל מהנסיעה .
"הוא הפיל אותי בקניון לפני חודש בארך " אני צוחקת .
"אהה… נחמד ..ו… " הוא שואל .
"אתה בלש במסווה של זמר או משהו ?" אני שואלת מצחקקת מעט .
"חחחח לא פשוט ,סתם מתעניין " הוא אומר צוחק גם הוא
. "טוב אז אחר-כך נפגשנו בהופעה שלכם …וזהו ואחרי חודש לפני כמה ימים בסטארבקס " אני אומרת לא מציינת את כל האירועים.
" אה… " הוא אומר כאילו לא מבין .
"ודרך עגב הינה הוא שולח לי הודעה " אני מוציאה את האיפון ורואה שהוא שלח לי משהו .
-"את באמת רוצה לצאת איתי שוב ?"-
-"כן ..חשבתי שהיה לנו כיף אתמול . או שלא באמת נהנת ?" –
אני כותבת חזרה
-"לא ! זאת אומרת ברור שנהניתי . מה את אומרת שנצא עכשיו לאנשהו , זאת אומרת עם את יכולה .."- הוא כותב .
– "אמ…כן אני חושבת שזה יכול להיות כיף . לאן נלך ?" –
אני שואלת . "הוא ייקח אותך להחלקה על הקרח !" זאין אומר פתאום …ואני מגלה שהוא הציץ לשיחה שלי ושל הארי וכבר הגענו לביתי .
"מה !? ואיך אתה יודע …. " אני שואלת והוא מגלגל את עיניו.
-"בואי נלך להחלה על הקרח …"-
הוא כותב ושם סמיילי צוחק .
"אמרתי לך "זאין אומר .
-"תזכיר לי בן כמה אתה "–
אני כותבת ושמה גם אני סמיילי צוחק .
-"אוקי את לא אוהבת את זה …אני יחשוב על משהו אחר "-
הוא כותב .
-" לא זה יהיה מצחיק וכיף ….ניפגש שם בעוד כמה דקות …?"-
אני כותבת .
"-כן …נתראה- "
"אני אקח אותך "זאין מתניע מחדש את הרכב.

"אינה הוא !" אני אומרת וזאין עוצר ליד הבחור המתולתל משתקף לעינינו מהחלון .זאין מחייך אלי חיוך כובש . "תודה זאין , אתה יודע אתם לא נוראיים כמו שחשבתי שאתם " אני מחייכת .
"תודה …אני חושב " הוא אומר ואני צוחקת . הוא פורש את זרועותיו כמה שאפשר בתוך הרכב ואני מחבקת אותו חיבוק ידידים כאות תודה .

אני יוצאת מהרכב ורואה את הארי מנופף לי כדי שאני אראה אותו . אני הולכת לכיוון שלו .

"הי " אני אומרת .
"הי " הוא מחבק אותי . "את נראת נפלא " הוא אומר .
"תודה …"אני משפילה טיפה את מבטי .
"זה היה זאין?" הוא שואל .
"כן " אני אומרת .
"מה עשית עם זאין ?" הוא שואל בטון לא מבין .
"פגשתי אותו בסטארבקס ובדיוק שלחת לי את ההודעה הזאת , והוא הציע להסיע אותי " אני אומרת חוסכת בפרטים .
"אה… שניכנס? " הוא שואל .
"כן " אני אומרת .

" חחחח אתה גרוע בזה !" אני צוחקת ומושיטה להארי את ידי כשהוא נפל על הקרח בפעם ה….מיליון ?! הערב .
"הי , את לא יותר טובה ממני !" הוא צוחק ונעמד על רגליו .
" אני בהרבה יותר טובה ממך !" אני צוחקת .
"טוב אין לי בררה אלה להסכים עם זה …" הוא צוחק ואני אחריו .
"תחרות ?" הוא שואל .
"מי שמגיע ראשון לעמוד מנצח !" אני אומרת ומתחילה להחליק על הקרח עם הנעליים הגדולות והכבדות .
"הי זה לא פייר התחלת לפני " הוא צועק ואני צוחקת .
"ניצחתי !" אני אומרת כשאני כבר ליד העמוד והארי מגיע גם הוא
. "את רימית " הוא צוחק מתנשף .
" אתה לא היית ערני , אני לא אשמה " אני פותרת את עצמי .
"טוב אני חושב שמספיק להיום …." הוא שם את ידיו על מותניו ולוקח נשימה .
"כן גם לי כואבות הרגליים " אני צוחקת .
אנחנו יוצאים משם והולכים לכיוון הספסל ומורידים את המחליקיים .
"וואו לא חשבתי שאני ייהנה בהחלקה על הקרח כש100 ילדים בסביבות גיל 10 סובבים אותי ונועצים בי מבטים וחושבים 'מי זאת הזקנה הזאת' " אני צוחקת והארי צוחק מיד אחרי .
"כן אבל זה היה כיף , נורא נהנתי " הוא אומר .
"כן ,גם אני ".

"הי ,מה את עושה בשישי בערב ?" הוא שואל כשאנחנו נמצאים בכניסה לביתי .
"שום דבר מיוחד …." אני עונה .
"אנחנו ,זאת אומרת אני והבנים …עושים מסיבה, את רוצה לבוא …. " הוא שואל .
" לא יודעת …אני מכירה רק אותך את לואי את נייל ואת זאין בטח יהיו שם המון אנשים …" .
" לא … זאת אומרת , היו שם רק הבנים , ועוד כמה בנות שהם בעצם … החברות שלהם… וחוץ מזה אני יהיה איתך , אני מבטיח שאני לא יעזוב אותך " הוא אוחז בידי והרגשה נעימה ומסמיחה סובבת אותי ועוטפת את כל גופי .
"טוב אני מניחה שזה בסדר …. אז עוד יומיים יום שישי בערב ..?" אני שואלת והוא מחייך .
"כן . בבקשה תבואי ,אני לא יודע מה אני יעשה שם בלעדייך " הוא אומר ואני מרגישה דחף עז לחבק אותו .
מזל ,אני עוצרת את עצמי ואנחנו פשוט נשארים עומדים אחד מול השני.

~כעבור יומיים ~

"את הולכת היום למסיבה של הבנים ?" טרו שואלת אותי .
"כן " אני מהנהנת לעברה מכוונת את הגיטרה שלי .
"נייס …" היא אומרת בעצב קטן בקולה .
"את יודעת שאני רוצה שתבואי , אני פשוט … זה קצת מביך להביא אותך ,בלי שאמרתי משהו להארי " אני אומרת שמה את הגיטרה בצד .
"כן אני מבינה …" היא אומרת בחיוך שמלא ברחמים עצמיים .
"את יודעת מה ?! את תבחרי לי את הבגדים!" אני אומרת בחיוך מרוצה ומצפה לראות אותו גם על פניה .
"את לא הולכת לשום מקום ! אני חושבת שיש לך חום !!" היא מניחה את ידה על מצחי .
"מה ?! לא !" אני מעיפה את ידה מפני.
" ג'ו !? את אפעם לא נותנת לי לבחור לך בגדים !" .
"נו זה בתור פיצוי !!" אני אומרת .
"את לובשת את מה שאני אומרת לך לא משנה מה ?! " .
"לא משנה מה !"

"נו זה יפה !!!" .
"אבל זה וורוד !!" אני רוטנת לעבר אחותי ומעבירה את ידי על הבד של השמלה כדי להמחיש את צבעה .
"נו אז מה ?!??!" היא שואלת כאילו שזה מובן מעליו .
"אני שונאת וורוד !" אני אומרת באותו הטון .
"נו פשוט תמדדי את זה … " היא מעיפה לידי את השמלה .
"רק למדוד !?" אני מזהירה אותה .
"רק למדוד !" היא נאנחת מגלגלת את עיניה הכחולות הדומות לשלי . אני נכנסת ומכניסה את גופי לתוך השמלה הוורודה

http://www.polyvore.com/cgi/thing?id=50084681

" אינה מרוצה ?!?!" אני יוצאת מתא המדידה .
"די זה מהמם ! " היא אומרת וממששת את בדה.
"היא יפה אבל רק הצבע ו……הוא מכוער !" אני עונה ברוגז .
"הוא יפה !" היא עונה מגנה על צבעה האהוב .
"הי אני חושבת שיהיה עדיף שאני אלבש אולי ג'ינס וחולצה יפה . זאת אומרת זאת רק מסיבה ….אני לא חושבת שבאמת יש צורך בשמלה !" .
"צודקת !!!" היא עונה מאשרת את הדעה שלי .
"וואו זה היה קל …" אני ממלמלת נכנסת לתא המדידה בכדי להסיר את השמלה בעלת הצבע המזוויעה .

"הי , אני הולכת … " אמרתי נכנסת לחדר של טרו מודיעה לה שאני הולכת להארי .
"כן בי …" היא סיננה לעברי מתעסקת באיפון שלה .
אני סוגרת את הדלת ויורדת למטה .
לבשתי חולצה בצבע זהב עם פייטים , אני אוהבת את החולצה הזאת , היא אחת האהובות עלי אפילו שהיא זוהרת . יחד עם זה לבשתי ג'ינס שחור ונעליים מתאימות

http://www.polyvore.com/25/set?id=61678088#stream_box

אני יוצאת מהמונית אחרי אמירת תודה לנהג שהביא אותי למקום ביתו של זאין . מתוך הבית בקעו אורות ומוזיקה רועשת …. נכנסתי וכל הדירה הענקית הייתה מלאה באנשים . כולם צעקו או רקדו … לא ממש ידעתי מה לעשות .
"אאוץ' !" בחור אחד נתקל בי .
"סליחה !!" אני עונה מושיטה לו יד לעזרה .
"אני לא מכיר אותך ? את מוזמנת ?" הוא שואל כשהוא קם ומנער את בגדיו .
"אהה.. הארי הזמין אותי …" אני אומרת נבוכה מהסיטואציה .
"אה !!!!! זאת את !! זאת את !! את הדייט של הארי !! נו…. אהה… ג'ו!! ג'ו נכון ?" הוא שואל אחרי שהוא מופתע ונראה כשמח לפגוש בי .
"כן , זאת ….זאת אני " אני אומרת לא מרגישה כ"כ בנוח להפתעה . אין לי בעיה בלצאת עם הארי סטיילס אבל זה מתחיל להרגיז שכולם קוראים לי 'הדייט של הארי' .
"את יכולה לשבת ולהרגיש כמו בבית …. אני , אקרא להארי … " הוא אומר ומסמן לי על הספה . "תודה " אני צועקת מעט כי המוזיקה התגברה .
"דרך עגב ..אני ליאם " הוא אומר ומושיט את ידו ללחיצה .


תגובות (11)

אעאעא אני לא מאמינה שעלמוש זכתה!! כל כך מגיע לה!! נסיכה.. (היא חברה של אחותה הגדולה של חברה שלי..) ותמשיכי!! פרק מושלם!

05/11/2012 10:55

תודה , ואני פשוט מרחמת עליה …ראית איך מקללים אותה ?! גועל נפש פשוט קנאיות …במקום לפרגן ולשמוח בשבילה הם מקללות אותה ועושות לה רק רע ! היא ילדה חמודה שך הכל שלא עשתה שום דבר רע לאף אחד !!

05/11/2012 11:25

יפה תמשיכי !!

05/11/2012 11:36

תמשיכיי

05/11/2012 12:12

תמשיכייייי!!!!

06/11/2012 04:40

תמשיכי סיפור פשוט מהמם אהבתי אותו לא יכולה לחכות עד לפרק הבא :)

07/11/2012 00:32

עלמה הזאת ?! כל הבנות בשכבה שלי מקללות אותה!!!!!!!!!!!!!!!
אתן לא מבינות איך ……
אמרו שיש לה פרוטקציות עלק
ושהיא ילדה מסכנה עלק הכל שמעות של אנשים מגעילים שלא רוצים לפרגן !!!!!!

07/11/2012 01:54

מה עם הוואן שו שלייייייייייי?!?! דעייי אני מתה כבר לקרוא אותו חעחעח ♥♥♥ תמשיכיייי

07/11/2012 01:56

ליאור …..דבר ראשון שמעתי שהיה לך יומולדת מזל טוב !!!!!!!!!!!!!!!!!! דבר שני , העלתי אותו אני מחכה שזה יקבל אישור <3 הדס תודה רבה , אתה לא מבינה עד כמה כיף לי לשמוע את זה ….. תודה רבה <3

07/11/2012 05:01

יאייי תודה את מוזמנת לקרוא גם את הסיפור שלי ❤❤❤תמשיכיי

07/11/2012 05:24

תמשיכי אבל אני לא מדמיינת אותה פריקית…. חחח

09/11/2012 12:51
33 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך