Angel or Demon
אנדראה , בוקר טוב מלאך שלי צריך ללכת !. "אמא תמיד באה להאיר אותי בבוקר" היום הביתה ישר אחרי הלימודים. "אני שונאת את זה שהיא חושבת שאני קטנה " את ואני נוסעות לסבתא היום
אני רוצה להגיעה מוקדם אז ניסעה ישר כשתחזרי נוסעים לסוף שבוע סבא חוזר היום! "סבא שלי מאוד אוהב לדוג והוא תמיד יוצא לים פעם בקמה חודשים לכמה ימים לפעמים אפילו שבועות והיום הוא חוזר אחרי שבועיים בים " בסדר אני חושבת שהיום אנחנו מסיימים יחסית מוקדם.
מזה חושב אנדראה הגיעה הזמן שתיזכרי את המערכת שלך בעל פה כבר!. נימעס לי כבר שכול הזמן מתקשרים עליי המורים ואומרים שאת התלמידה הכי פחות מתקדמת בכיתה!. "אני שונאת את הלימודים, אני שונאת את המורים, אני שונאת את כול מה שקשור בתיכון שלי, אני פשוט שונאת! "
טוב קדימה תתהרגני ובואי לארוחת בוקר אבא יצא היום מוקדם אז היום נוכל לבד !.
……..אמא יצאה מהחדר…איזה שמחה ……
"תמיד הייתי קצת שונה לא אהבתי ללכת למסיבות אבל גם לא אהבתי לשבת בבית אני תמיד אהבתי לטייל בחוץ דווקה במקומות שאין בהם אנשים מקומות זרוקים,שחוכים על ידי כולם.
אני נערה בת 16 יחסית רגילה במראה, שער בלונדיני כהה עד אמצע הגב ,עיניים כחולות ,פנים עגלגלות, לא נמוכה ולא גבוה, גוף לא יותר מידי רזה אבל גם לא הכי נורמלי אני קצת יותר רזה מהרגיל אבל חוץ מיזה המראה החיצוני שלי רגיל למדיי. ג'ינס כחול בהיר עם קרעים בברקיים , וחולצת עם שרוולים הרוכים שקצת גדולה עליי זה הלבוש שלי להיום, היום קצת קר ! ונעליים.. מה אני הגיד רגילות נעלי אולסטר שחורות ,כן לא הלוק הכי מדהים אבל זה מה שיש"
אנדראה!! את באהה "אמא שוב צועקת עליי מהסלון"
עוד שניה אני באה !
"סירקתי את השער שלי כמו תמיד חלק עם קצת גלים בקצוות".
………אני בסלון מחקה שאמא תגיש את האוכל ……..
"ו.. האוכל להיום בבוקר לחם,חמאה, וחביתה עם עשבי תיבול "
בתאבון מלאך שלי !.
……15 דקות אחרי……
אני לא יודעת מה איתך מותק אבל אני פשוט מפוצצת !
"אמא חושבת שעם היא תדבר כמו בני הנוער של היום היא תוכל למצוא איתי שפה משותפת"
אני צריחה ללכת ניתראה כשאני אחזור ביי .
ביי מותק תלמדי טוב .
"כאילו הבקשה הזאת תתגשם "
…..הדלת של הבית נתרקת ואני יוצאת על העולם האפל שבחוץ…..
תגובות (0)