^-^Elisabetta^-^
טוב אז זה הפרק השני לסיפור שהתחלתי אני מבקשת עם מישהו אהב את הסיפור אפילו קצת או רוצה לתקן אותי כדי שהסיפור יצא יותר טוב בבקשה תגיבו זה מאוד חשוב לי תודה ליזה ^-^

Angel or Demon 2

^-^Elisabetta^-^ 11/02/2015 1153 צפיות אין תגובות
טוב אז זה הפרק השני לסיפור שהתחלתי אני מבקשת עם מישהו אהב את הסיפור אפילו קצת או רוצה לתקן אותי כדי שהסיפור יצא יותר טוב בבקשה תגיבו זה מאוד חשוב לי תודה ליזה ^-^

"בחוץ העולם כול כך אפור מעשן שהורג לאת לאת את הנשמה "
אנדי !אנדי!
"מריה..אני חושבת שקוראים לזה חברים כן היא חברה שלי שלא תבינו לא נכון אני לא חסרת רגשות אני פשוט לא ממש מבינה את המשמעות למילה חברים בכול העינין הזה "

מריי חשבתי שאת כבר מזמן בלימודים אמא שלך לא תהרוג אותך עם לא תגיעי ראשונה ?
חחח כן בדרך כלל כן אבל היום היא לא הייתה בבית אז הסקמתי לעצמי לקום קצת יותר מאוחר
תקשיבי נכון קייל מורגן נו החתיך מהכיתה לייד שלנו אז.. הוא דיי הציעה לי לבוא היום למסיבה הצלו בבית אבל אני לא ממש מקירה שם אף אחד את יכולה לבואה איתי היום בבקשה אנדיי פליזזז
מריי את יודעת שאני לא אוהבת את כול המסיבות האלו והאלכוהול שהם תמיד מביאים לשם…
כן !כן! אני יודעת אבל בבקשה אני לא רוצה לבד אני מפחדת עם יהרגו אותי!!!?
אהה הבאנתי כאילו את לא רוצה לבד כי יהרגו אותך ועם אני הבוא זה סבבה נמות ביחד לא תודה !. נווו בבקשה אנדי אני ממש מבקשת אני מבטיחה שעם אני הראה רק בקבוק אלכוהול אחד אנחנו עפות משם !
מריי את יכולה גם לא לבקש אני פשוט גם לא יכולה אני נוסעת היום לסבתא שלי עם אמא !.
נווו פליז את כול שבועיים נוסעת אנחנו אף פעם לא יוצאות לשום מקום ביחד עוד מאת חופשת קיץ ומה גם בה את כול הזמן תהיה עסוקה עם סבתא ואמא שלך ?!
מריי אני לא יכולה להגיד לא לאמא שלי היא פשוט לא יודעת לקבל את המילה בעלת השתי אותיות הזאת .
אני יודעת נו פליזז לפחות תנסי.! "מריה כמו תמיד מנסה לשכנה אותי ואני כמו תמיד לא מסקימה " אני החשוב על זה.
יאוווו תודה לך !!!
"מריי שוב מחבקת אותי…זה דווקה מאוד נחמד אבל למה ?".
עד ההפסקה הראשונה תגידי לי ?
אמממ…או.קיי .
מצוין ועכשיו בואי נלך כי כבר קימאת 8:30 .

……..בבית הספר תיכון שלי……..
"צלצול הגאנו בידיוק בצלצול איזה מזל "
בוקר טוב תלמידים "ארינה המורה למתמטיקה היא פשוט חייבת לעשות משהו עם הגבות שלה אחת פשוט קצרה יותר מהשנייה וזה פשוט נוראה . זה לא שסמתי לב לזה בעצמי הכול מריי אבל כשחושבים על זה זה באמת ניראה נורה חבל שלעף אחד אין מספיק אומץ להגיד לה את זה ". אנדראה! אנדראה! אני כבר פעם שלישית שואלת אותך!.
מ..מה.. כן מה שאלת…סליחה לא שמעתי .
"הכיתה צוחקת הם צוחקים על המורה לא הכפת להם הפילו שאני נחנסת בגלל זה בסוף לצרות .
אנדראה גריי ! צאי מהכיתה וחקי לי ליד הדלת…
אבל… המורה ז..זה… מייד !!!! " היא אפילו לא נתנה לי לסיים משפט איזה מין בן אדם היא אני מנסה להתנצל והיא פשוט צורחת עליי"
……מחוץ לכיתה……
"ושוב אני כאן יושבת לי על הספסל ליד הכיתה ומשתעממת מחקה שהמורה תבוא ותצרח עליי."
…….המורה יוצאת מהכיתה…………
אנדראה! את מבינה את יצאת ילדה מאוד חצופה נכון?!
את צריחה להבין עוד פעם אחת את תיקשלי במבחן אישהו לא משנה איה את תעופי מהתיכון אני חושבת ההורים לא ישמחו בכלל.!
אני לא רציתי לאיתחצף המורה פשוט לא סמתי לב שקראת בשמי וזה הכול ואני לא מבינה על איזה מבחן את מדברת!
איזה מבחן ?! אני מדברת על המבחן במתמטיקה שהייה שבוע שעבר את יודעת כמה כיבלת בו ?!
לא המורה .
ברור שלא כי לא הקשבת כשקראתי לך להגיד לך א ככה אנדראה גריי את נכשלת במבחן ועם את תמשיכי ככה התיכון יעלץ להעיף אותך אנחנו לא זקוקים לתלמידים שאפילו לא מתעמצים ללמוד !.
"שוב נכשלתי ,אני לא מבינה למה זה כול כך חשוב בסך הכול מבחן טיפשי במתמטיקה
ועל זה הם רוצים להעיף אותי?!"
אנדראה! אנדראה ! את שוב חולמת לך בעקיץ מה אני העשה איתך טוב את יכולה לחזור לכיתה אבל שתדעי אני נעלצת לצלצל היום להורים ולספר להם על המבחן .
……….צילצול…….
"צילצול! ניצלתי הפסקה סוף סוף אני צריחה לצלצל לאימא "
……..אני מצלצלת לאימא…..
הלו !
הלו אימא זאת אנדראה פשוט נגמרה לי הסוללה בטלפון שלי אז אני מצלצלת משל חברה רציתי לשאול אני יכולה לבוא היום עם מריה למסיבה ?!.
אבל תיכננו שניסע היום לסבתא אנדראה שכחת ?
אני יודעת אבל פשוט אני עף פעם לא הולכת ומריה ממש רוצה שאני הבוא איתה יכול להיות שהיום את תיסעי לבד ?
טוב..אני חושבת שזה בסדר עם כול הכבוד את באמת מבקשת דבר כזה רק פעם בחיים ואני חושבת שעם תקירי חברים חדשים זה יהיה נפלאה אז עם את רוצה אז בסדר .
אוקיי תודה אימא ביי !
ביי מלאך שלי ……………סוף השיחה עם אימא ….
"אני לא מעמינה היא באמת הסכימה!"
נוו… אז היא הסכימה שתבואי ?!
כן מוזר אבל כן !
יאווווווו ישש אני כול כך מודה לך אנדי מה אייתי עושה בלעדיך?!
לא יודעת כניראה פשוט לא היית מצליחה לחיות מי יודע ! ?
טוב עוד דקב צלצול א בואי נחזור כדי לא לאחר !
……..סוף היום!..סוף סוף הביתה…….
"ושוב אני בחוץ בבוקר לא הייתה שמש היו עננים אפורים עכשיו יש קצת יותר אור אבל עדין האוויר כול כך מחניק שאני מעדיפה פשוט לא לנשום "
אני בבית !
אנדראה ! בואי למטבח אני כאן !
מה קרה את נשמעת עצבנית ?
עצבנית אוו כן אני מאוד עצבנית למה אני צריחה שוב לשמוע מהמורה האת שלך ארינה שאת שוב נכשלת וששוב את לא מקשיבה ומתחצפת !!! מה אני צריחה לשמוח מזה ?!
א..ניי אני לא איתחצפתי פשוט לא שמעתי שהיא קראה לי!
לא הכפת לי את מקורקעת לא נוסעים היום לסבתא !
אבל אימא אני צריחה ללכת היום למסיבה עם מריה !
מסיבה איזה מסיבה בראש שלך על תחשבי על זה אפילו את יושבת היום בבית שמעת אותי !?
……אבא חר הביתה …יש עוליי הוא יצליח לרכך את אימא …
אבא בבקשה תגיד לה אני ממש צריחה ללכת לשם היום
אנדראה אני חושב שאימא שלך צודקת את כבר הבארת כול גבול את פשוט לא לומדת אנחנו לא יכולים כול הזמן לסגור על זה עיניים !
"אבא? מה קורה פה בדרך כלל הוןא למעני למה הוא פתהום עם אימא ! למה הוא בגד בי למה ! למה ! למה! "
אני שונאת אותך ! איך אתה יכול אתה אפילו לא בבית עף פעם לא רועים אותך בכלל מה אתה יודע עליי אתה בבית רק בערב לא יודע מה עבר עליי מי אתה בכלל להגיד לי שאני מתנהגת לא טוב !
..סתירה!!..אימא הביאה לי סתירה!…
"מה ! מה קורה פה אימא אדומה כמו עגבניה אבא אדיש יותר מהרגיל ו.. הלחי שלי היא צורבת ..אימא מה היא עשתה …אני ..אני ..!"
….רצה מהבית ותורקת את הדלת ..
"מה קרה כאן מה אימא עשתה איך היא יכלה היא לא יכולה לעשות את ה למה על מה אני לא מבינה ואבא איך הוא יכול איך הוא מאז מה אני עושה ! איפה אני! להן אני אולכת !"
….ספסל אני רואה ספסל איזה מזל ……..
"מה אני צריחה לעשות אני לא רוצה לחור הביתה אני לא רוצה !!"
…נביחות ..
" נביחות ?!! אני שומעת נביחות…כלבים ליד בספסל יושבים שתי כלבים גדולים בצבע שחור אני לא יודעת איזה כלבים אבל אני בתוכה שזה שילוב שך דוברמן אבל עם עוד משהוא עם משהוא לא מהעולם הזה !?"
אורתוס! קרברוס!
" זאת אישה היא קראה בשמם של שתי מפלצות מהמיתולוגיה היוונית! רגה?.. איך אני יודעת את זה ?."
מ..מי.. את ??!.
אני לוסי על תתעגי הם לא נושכים עם הם לא מריחים פחד !
ה מאוד מרגיה את יודעת!
חחח סליחה לא רציתי להפחיד אותך !
"היא כול כך יפה אני לא מצליחה להעיף מימנה את העיניים הפנים החיברות שלה השער הבלונדיני שלה השפתיים האדומות כדם מה הולך פה מי היא !?"
איך קוראים לך ?! למה את כאן לבד משהו קרה ?!
"אני לא יודעת למה אבל כשהיא שואל אותי את השאלות האלו אני פשוט לא מצליחה לעצוב מעצמי לענות יש לי הרגשה נוראית ובו זמנית כול כך חמה לענות לה ולהוציא לה את כול מה שיש לי על הלב !"
קוראים לי אנדראה אני ברחתי מהבית כי ההורים שלי ממש עיצבנו אותי הם כועסים עליי שאני לא לומדת והם אסרו עליי לצאת מהבית וללכת היום למסיבה עם חברה !!!!!
אווו אני מבינה את צודקת שהיתעצבנת עליהם הם ממש תוהים איך הם מעזים לאסור עלייך לענות עם חברה !
"למה היא אומרת לי את זה ?!…אבל יותר חשוב למה אני מרגישה שהיא צודקת ?!.."
מה אני צריחה לעשות ?
זה מאוד פשות את פשוט צריחה להרוג אותם !.
"להרוג אותם ! מה זאת בדיחה כאילו ?!"
את צוחקת נכון..? …זאת בדיחה ?..
חח ברור שאני צוחקת טוב אני חושבת שאת כבר תדעי לבד מה צריך לעשות ואני חושבת שאני אלך לי א ביי מתוקה עוד ניפגש ! אורתוס! קרברוס!
"האישה..לוסי! שוב קראה לשתי הכלבים שלה והם אלחו אחריה היא צעדה כמה צעדים ונעלמה בצללים רק עכשיו סמתי לב שכבר מאוחר כבר אין שמש ואני כאנירה צריחה לחור כועסת או לא ההורים שלי בדך נוראה דועגים לי "
….בבית שלי ..
אנדראה ! מה ניראה לך את אולכת איפה היית דעגתי נוראה !
אהה כן לא דעגת כשסתרת לי סתירה על הפנים נכון !
אנדראה! אימא שלך ואני ממש דעגנו לך את לא יכולה סתם ככה לצאת מהבית ולהעלם כבר ממש חשוך ועם משהו יכול היה לקרואת לך ?!לכי לחדר שלך ותשבי שם עד הבוקר את מקורקעת נדבר כבר מחר !.
"ושוב צועקים עליי אני אולכת לחדר שלי אני שונאתאותם שונאת כשהם כועסים עלי "
מה נעסה איתה היא פשוט בילתי ניסבלת בהתנהגות הזאת שלה !
"ההורים שלי מדברים עליי מאחורי הגב שלי הם מדברים עליי בלי ידיעתי הם אומרים עלי דברים נוראים !..למה אני מקבלת פתהום הכול כול כך ישר מה עובר עליי..?"
אני חושב שהיא צריחה פסיכולות שידבר איתה אנחנו פשוט לא מסתדרים איתה יותר !
"מה…! ה כבר עובר כול גבול פסיכולות מה אני משוגעת הורים שלי רוצים לשלוך אותי לפסיכולות ה בילתי נסבל מה עולך כאן !…מה קורה לי מי אני! זאת לא אני מדברת אני לא מדברת ככה למה ה קורה לי ?"
"סכין אני רואה סכין על השידה שלי שוכב סכין מאיפה אני לא זוכרת שהבאתי לכאן סכין
למה…..למה יש לי דכך כול כך חזק לקחת אותו ההורים שלי ..ההורים שלי צריחית לשלם הם לא יכולים להתנהג עליחי כככה הם לא יכולים לאסור עליי ..זה ..זה המילים של אותה אישה למה למה אני אומרת את זה הסכין הוא כבר לא על השידה הוא..הוא ביד שלי הוא ביד שלי ואני כבר לא בחדר אני במטבח אני במטבח ואני עומדת מול ההורים שלי הפנים שלהם ..הם מפוחדים הם לא יודעים מה קורה ולי שום הזארה הגוף שלי כאילו זז לבד אבל אני מרגישה כול שריר ושריר אני יודעת שאת התנואות האלו אני עושה עף אחד לא מחריח אותי במומחיות כאילו כבר עשיתי את ה פעם אני מרימה את הסכין ומשסעת את הגרון של אבא שלי וישר אחריו במהירות אני חוזרת על אותה פעולה גם על הגרון של אימא שלי הידיים שלי הפנים שלי השפתיים שלי אני כולי ומכף רגל ועד ראש מלה בדם כשחרתי לעצמי רק אז סמתי לב… אני לא חולמת על הרצפה רוקים זוג הגופות של הוריי לשנייהם חתך המוק מדמם בצוואר והרצפה ..הררצפה מלאה מדם אדום בורדו רח של חלודה עומג על כול הבית הידיים שלי מלאות בדם והסכין עדין תפוס חזק ביד שלי אני זורקת אותו על הרצפה ופותחת את הפה בצרחה היומה
ההורים שלי מתים …ואני הרגתי אותם !!!!!!………….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
18 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך