חבורת קיטש'! ♥2

26/05/2011 572 צפיות אין תגובות

פול ישן בשלווה וחלם חלום שלוו בעודו נוחר. עד שלפתע הטלפון שהיה על השידה שלצד מיטתו צלצל ברעש.
פול קם ושפשף את עיניו תוך שהוא מרים את השפופרת ועונה בקול יבש ומחוספס.
"הלו?"
וכתשובה קיבל צווחה חדה שגרמה לו להרחיק את שפופרת הטלפון מאוזנו.
"יומולדת שמח פולי!!!!!" מרי צחקה ופול חייך קלושות.
מעבר לקו הוא יכל לשמוע את אלן נוזפת על מרי שעברה רק דקה אחרי חצות ושתחזור לישון ושלא תצרח באמצע הלילה.
"הו, מרי.." הוא גיחך לעצמו בשקט.
"טוב, אני צריכה לחזור לישון! לילה טוב! ויומולדת שמח!!!"
היא ניתקה.
פול חזר לישון, אבל ידע שזה אפילו לא התחיל.
אחרי שקם כמה שעות לאחר מכן, התלבש, הסתרק והתארגן, הוא ירד למטבח וחטף תפוח לפני שיצא, הוא הבחין על פתק וורוד שהיה תלוי על המקרר שלו.
"לפול פגינטון המקסים! יום הולדת מצוין! עד מאה ועשרים!" ולב.
"אוי לי..אני הולך לקבל עוד פתקים כאלו.." הוא גיחך לעצמו ויצא מחוץ לבית.
טוב, יותר נכון, מעד מחוץ לבית. חבילה עם נייר מתנות צבעוני גרמה לו כמעט ליפול במדרגות.
"מה?" הוא הרים אותה וראה פתק שהיה כתוב בו:" יום הולדת שמח"
פול פתח את הקופסא וראה קסדה של אופניים חדשה ומבריקה.
"מה??" הוא שאל את עצמו בשנית וחבש את הקסדה.
רק אז הוא הבחין.
מול שער ביתו זוג אופניים חדשים עטופים בסרט אדום עמדו וחיכו רק לו.
"ואוו!!" הוא חייך ורץ לקראתם.
יחד עם הסרט יה מצורף עוד פתק.
"היום, בשמונה, אצלנו בבית, ארוחת ערב לחבר הכי טוב שלנו! נא לבוא עם לבוש הולם! אלן, לוסי ומרי!" וסמיילי.
פול חייך חיוך רחב והוריד את הסרט האדום.
הוא יצא עם אופניו החדשים והתחיל לרכוב לכיוון העבודה שלו, משאיר את המכונית שלו ליום מנוחה בחנייה.
עד שיגמור את העבודה, עוד יישאר לו זמן להגיע לבית של הבנות בקצב של אופניים, לכן הוא לא היה מודאג.
אבל מי שכן היו מודאגות היו דווקא הבנות.
עכשיו,
השעה הייתה שבע ורבע. פול אמור להגיע עוד שלוש תרבעי שעה ויותר מידי טעויות קרו:
מרי קנתה בטעות פסטה מקמח מלא במקום פסטה רגילה (מה שיוצא- פסטה מאוד מגעילה)
לוסי, שהייתה אחראית על העוגה, השאירה אותה יותר מידי זמן בתנור ועכשיו כל המטבח היה אפוף עשן,
אלן הפילה בטעות את הדיסק שהיה אמור להנעים את כל הערב שלהם והוא נסדק. ולא רק זה- הייתה להן הפסקת חשמל..
"טוב, לפחות התנור כבר לא פועל.." מלמלה לוסי וניסתה בעודה משתעלת לגרד את ה"שרוף" מהעוגה ולכסות אותה בקצפת כדי להסתיר את הנזק.
"זה לא ייתכן! זה פשוט לא מגיע לפול! אנחנו חייבות למצוא תחליפים, למסיבה ומהר!" אלן הדליקה נר אחד שהעיר את האפלה ששררה בבית.
"אז מה עושים? איך נתקן את המסיבה של פול לפני שהוא מגיע?" מרי עצרה את עצמה מלבכות..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך