ג'ונסון בלק-פרק 2
זה היה יום רגיל – לא קיץ ולא חורף , סוג של באמצע .
קריר , אבל שמשי , מואר , אבל קצת קודר .
הנרי ואני רכבנו על הסוסים שלנו באחו , דילגנו , צחקנו , התגלגלנו בדשא .
עד ששמענו את הצרחה , עם הקול המוכר …
אמא .
5.1.2035
"ג'ונסון , האם תוכלי לומר לי מהו אורך הצלע BD בטרפד ABCD?"
מה ? מי ? מו ? מה ?!O:
"אמממ…"ניסיתי לנחש " 29?"
המורה הכי מכשפה ביקום הסתכלה עלי בעינייה השחורות והקודרות שאי פעם " חבל שבמקום להיום מרוכזת בחומר את מעופפת ברקיע השביעי , אולי תפסיקי לחלום ותתחילי לחשב ?! "
זה באמת 29 !!! מה היא רוצה מהחיים שלי ?!
" אבל המורה .. זה באמת 29 !! "
המורה עכשיו היתה אדומה כמו עגבניה " קמיליה!!!!! זה כבר גובל בטימטום!!!אנחנו בעמוד 980 , התרגיל שעל הלוח בכלל לא קשור !!!!"
הכיתה התפקעה מצחוק , חוץ מחברות שלי שהסתכלו עלי במבט מודאג , זואי לחשה לי משהו כמו ' מה לעזאזל עובר עליך ?'
קמתי ועזבתי את הכיתה , לא לפני שהבאתי לה את הספר והראתי לה שBC באמת שווה ל29 .. זה הנתון .
אני חושבת שהיא התעלפה אחרי זה ,לא נורא , זואי תעשה לה הנשמה .
הלכתי למקום הכי רגוע ושקט בבית ספר – הספריייה .
יש לכם ספרייה בבית ספר ? היא בוודאי נראת קטנה וחיוכית , עם כמה מדפים עם ספרים מקומטים , 2 ספרניות נחמדות ,
אצלינו ? לא .
הספרייה שלנו נראת כמו גהנום של כל ערס – ערמות של ערמות של ערמות של ספרים , מדפיים לאורך הקירות הארוכים , מלאי אבק , דפים קרועים , והכי גרוע .. ג'וקים . ענקיים .
אבל זה המקום היחיד שהוא בלי מצלמות בבית ספר – אף אחד לא נכנס אליה .
אתם מבינים , כל חדר בבית ספר -מלבד הספריה ,השרותים,והמקלחות- מצוייד במצלמה , גם בפנימיות . ככה המנהלים בטוחים שכולם הולכים לישון מוקדם , לובשים את בגדי הפנימיה , וכמובן – לא מנסים לברוח .
אי אפשר לברוח מהפנימיה הזאת . היא יותר מאובטחת מבית הכלא הכי שמור בעולם . יותר מכל בית נשיא בעולם , יותר מכל ארמון בעולם … טוב , חוץ מהארמון שלי .
והשאלה המתבקשת היא – למה לא נותנים לברוח ?
למה צריכים כ"כ הרבה אמצעי אבטחה הכוללים מאבטחים , מצלמות מעקב , גדר אלקטרונית , שדות ליזר בלתי נראה …
כולה פנימיה ?
נכנסתי לספריה , כרגיל – אבק , דפים מפוזרים , ג'וקים … אבל היה שם מישהו .
אני בטוחה שראיתי שם מישהו ! לא יכול להיות שאני מדמיינת ! הוא לגמרי היה שם !!!!!!
שחור , עם גלימה , וזקן , ועיניי אש מפחידות ,
הוא היה שם !!!!
איפה הוא עכשיו ?!
תגובות (5)
וואי מהמם !!! (:
(אגב אהבתי את הקמיליה D: )
מהמם!!ממש אהבתי קמיליה חחחחח..
מי שם!?!?!?!?
אמא!!!! נ.ב מהמם!!!
ממש יפה=)
טלכוץ זה מהמם!!