Elifridma
אם בטעות אני יכתוב את השם דקל, תדעו שזאת שקד כי ככה רציתי לקרוא לה בהתחלה

תפגשי אותי שם-הקדמה (הדמויות)

Elifridma 16/07/2014 972 צפיות תגובה אחת
אם בטעות אני יכתוב את השם דקל, תדעו שזאת שקד כי ככה רציתי לקרוא לה בהתחלה

שקד(דמות ראשית)- בת 16 כיתה י' אני לא מעשנת אני שותה גולשת על קארבר (סוג של סקייטבורד מדמה גלישה) לובשת תמיד כובעי צמר, לא משנה אם חורף או קיץ, אני אוהבת מוזיקה מכל סוג, אני ביישנית אבל חיית מסיבות, יש לי שיער שחור ארוך חלק, יש לי עיניים בצבע תכלת בהיר(ממש בהיר זה יכול להלחיץ לפעמים) אני 1.70 (מטר שבעים) יש לי אחות קטנה בת שנתיים, קוראים לה גילי ואח גדול בשם רועי, אה כן ואני מאוהבת בברק החבר הכי טוב של אחי הגדול, ולחברים הכי טובים שלי קוראים דיקסון וקים.

רועי- אני בן 19, התגייסתי ואני בחיל האוויר, יש לי חברה כבר שלוש וחצי שנים וקוראים לה גיל, היא קטנה ממני בשנה, אני 1.87 (מטר שמונים ושבע) יש לי גלח ועגיל בגבה הימנית עיניים בצבע כחול, יש לי כמה חברים טובים אבל החבר הכי טוב שלי הוא ברק, ואח"כ יש את יובל ועומרי,אני מעשן לפעמים,שותה .

ברק- אני בן 19 התגייסתי ביחד עם רועי, אני מאוהב בשקד למרות שיש לי חברה (אור), אני 1.80 (מטר שמונים) שיער בלונדיני, יחסית ארוך, עובר את העיניים, עיניים בצבע חום, יש לי קוביות, אני מתאמן בחדר כושר, אני מעשן, שותה.

יובל- אני בן 19 התגייסתי עם רועי וברק יש לי מוהק שחור ועיניים ירוקות, יש לי קוביות, אני 1.80 (מטר שמונים) ובדיוק יצאתי ממערכת יחסים ארוכה מאוד, אני לא מעשן ושותה.

עומרי- אני בן 19 התגייסתי עם רועי ברק ויובל יש לי שיער קצר בצבע חום, עיניים חומות, אני 1.77 (מטר שבעים ושבע), יש לי גומות, יש לי חברה בשם קים (החברה הכי טובה של שקד) אנחנו חודשיים ביחד, אני לא מעשן ולא שותה בקיצר "ילד טוב ירושלים".

דיקסון- אני בן 16 בכיתה י' אני האח התאום של קים ואני חבר הכי טוב של שקד אני 1.76 (מטר שבעים ושש), שזוף יש לי גלח ועיניים חומות, אני רוקד ברייקדאנס לא מעשן אבל שותה.

קים- אני בת 16 בכיתה י' אני האחות התאומה של דיקסון אני 1.70 שיער גינג'י חלק וארוך עם קצוות בלונדיני,יש לי עיניים חומות וגומות, אני חברה של עומרי כבר חודשיים, אני מדגמנת ואני לא מעשנת ושותה.

אור(חברה של ברק)- אני בת 19, פקידה בבסיס של רועי, ברק, יובל ועומרי, יש לי שיער בלונדיני קצר, יש לי עיניים כחולות, יש לי גומות, אני בהרכב בלהקה(סולנית), וקוראים ללהקה שלי "בייגלה", מעשנת ושותה אני נמוכה, יש לי חבר קוראים לו ברק הוא אהבת חיי.

גיל(חברה של רועי)- אני בת 18 אני גינג'ית עם שיער קצר 1.76 (מטר שבעים שש) עיניים ירוקות, מעשנת, עובדת בתור מלצרית, יש לי גומות.

גילי- האחות הקטנה של רועי ושקד בת שנתיים.


תגובות (1)

התחלה מדהימה מחכה לפרק הבא 3>

16/07/2014 14:33
סיפורים נוספים שיעניינו אותך