הכוכבים בסיפור משפחה בין כוכבים
שלום לכולם. בחלק הזה של הסיפור אני מקווה שכבר התחלתם להכיר את רוב הדמויות.
אבל בחרתי להכין קטע קטן שיספר לכם פחות או יותר את כל מה שאתם צריכים לדעת על כל אחד ואחד מבני מערכת השמש.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
אז נתחיל עם הכוכב (לכת) הראשי שלנו: ארץ.
ארץ הוא טיפוס די שגרתי, הוא מאוהב קשות בנוגה.
ארץ הוא כוכב הלכת הכי ייחודי, למרות שגודלו לא מרשים, מכוון שיש בו חיים.
ארץ הוא טיפוס זורם, הקרובים שלו הם מאדים ונוגה, לארץ יש ירח אחד בניגוד לרוב חברי המשפחה, אבל הוא כנראה גם היחיד שיש לו קשר טוב עם הירח שלו.
לרוב כוכבי הלכת יש מספר ירחים, ולירחים שלהם יש שמות, ארץ בעצמו לא ידוע מדוע לא נתן שם לירח. ארץ אוהב להפוך דברים מצחיקים לעוד יותר מצחיקים בכך שהוא צוחק עליהם בצורה מצחיקה. המילים האהובות עליו: צחוק ונוגה. המאכל האהוב: גלידת גבינה. החיה האהובה: קרוקודיל, כי הוא נשמע מצחיק ( והרי ארץ אוהב צחוק ). בנוסף לכל – ארץ הוא רגיש וביישן.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
נמשיך הלאה לעוד דמות חשובה: נוגה.
נוגה תמיד חיבבה את ארץ, אך לעתים פחדה קצת מהייחודיות שלו.
נוגה אוהבת רומנטיקה וקומדיה, המילה האהובה עלייה היא: צחוק. מאכל אהוב: גלידה ( לא משנה איזה – עד כדי כך מתואמת עם ארץ ). חיה האהובה: פיל, כנראה בגלל שזו החיה היחידה שהייתה מספיק גדולה כדי לראות מיחס גודל שכזה.
נוגה היא עדינה וביישנית, היא לא אוהבת לצחוק על אף אחד.
נוגה היא כוכב הלכת הכי דומה לארץ במשפחה ( כך גם במציאות, למרות שמאדים יותר מתאים לחיים ).
לנוגה אין ירחים. נוגה יושנת כל כך מאט ( מכוון שכל יום אצלה ארוך יותר משנה אחת שלה ).
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
אם כבר מדברים על מאדים, בואו נספר לכם עליו:
מאדים הוא מעריץ גדול מאוד של סרטים, הוא אוהב להתבדח עם כוכבים אחרים.
המילה האהובה על מאדים היא: מש"ש ( משולש שווה שוקיים ) מאכל אהוב: פיצה קוסמית.
חיה אהובה: בקטריה ( הוא לא בטוח אם זו חיה – והיא האהובה עליו בגלל שפעם היו בו כאלו ).
מאדים זורם בכל מצב, תוכלו להתאים אותו לכל אחד. מאדים הוא רגיש, אך אמיץ. למאדים ישנם 2 ירחים קטנים מאוד שהוא אפילו לא מנסה להכיר.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ממשיכים הלאה לדמות שתופסת מקום רחב: צדק.
צדק הוא הגדול, אך לפעמים הוא מתנהג כמו ילד קטן.
הדרך שלו לברוח מכל אשמה היא: "צדק תמיד צודק". לצדק יש כל כך הרבה ירחים שהוא כבר לא סופר כמה יש לו. צדק חושב שהוא יודע הכל והוא מלא ביטחון.
צדק הוא ענק גז אשר פולט גזים כל רגע. זה פשוט בלתי נסבל.
המילה האהובה עליו היא: תבלינים. המאכל האהוב: מנת מקדונלדס שמנה. חיה האהובה: פרה ( כי לפעמים הוא מזדהה איתה וגם בגלל שבזכותה יש המבורגרים ).צדק אוהב לישון המון. צדק מזדקן נורא לאט, הוא חוגג יום הולדת כל 11.86 שנים ( לצדק לוקח 11.86 שנים להקיף את השמש – כלומר, אורך השנה היא 11.86 שנים ).
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
הדמות הבאה שכדאי שתכירו היא: שבתאי.
שבתאי היא כמו נערה מתבגרת. ( בלי להעליב, אל תבינו אותי לא נכון ) היא תמיד צריכה להיות יפה מכולן, מרדנית, קנאית ולעתים קרובות היא אוכלת את הירחים שלה.
לפעמים תוכלו למצוא את שבתאי רצינית, אבל רק מתי שקורה משהו שבאמת אכפת לה ממנו.
המילה האהובה על שבתאי: שופינג. מאכל אהוב: סלט. חיה אהובה: כלב. ( אפשר להזדהות ).
ממש כמו צדק – גם היא פולטת גזים לעתים קרובות ( מכוון שגם היא עשויה מגז ).
לשבתאי יש בערך 60 ירחים, אך בקרוב כנראה לא יישארו לה בכלל.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
לשבתאי יש חברה טובה בשם: אורנוס.
אבל לא כמו שבתאי – אורנוס היא מאוד מסודרת ונבונה, אך לפעמים גם תמימה;
מרוב תמימות – כשהיא נפגעת ממשהו היא פשוט משתגעת להמון זמן.
לאורנוס יש למעלה מ – 20 ירחים, לכולם היא נתנה שמות יפים ומלאי מחשבה.
גם לאורנוס יש בעיות גזים. מילה אהובה: מים. מאכל אהוב: צמר גפן מתוק. חיה אהובה: סוסון ים.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
נמשיך הלאה לכוכב הלכת הבא והוא: נפטון.
נפטון תמיד אומר מה לעשות. הוא חושב שהוא המנהיג של כולם. הוא יהיר ושתלטן, אבל כשהוא באמת צריך להתמודד עם מישהו הוא נהיה פחדן.
גם לנפטון יש בעיית גז, אבל קטנה יחסית. יש לו בערך 10 ירחים.
בניגוד להכל – לעתים, בחברת כוכבים מסויימת, נפטון יכול להיות נחמד יחסית.
מילה האהובה: עכבר. מאכל אהוב: עכבר. חיה אהובה: תתפלאו – סוס.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
הכוכב הבא הוא קוץ בישבן והוא: פלוטו.
פלוטו אוהב לעשות לכולם את המוות, ובכוונה. הוא יהיר, לא מקיים הבטחות והוא קטן. מאוד.
למרות שהוא קטן – יש לו 3 ירחים. הם מרושעים.
מילה אהובה: אל תשאלו אותי שאלות שכאלו !!! מאכל אהוב: לא הבנת אותי בפעם הראשונה?!?!
חיה אהובה:……
כן, לא הגזמתי עם התיאור שלי עליו. כולם מקווים שפלוטו יתבגר כשיגדל.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
היי ! איך יכולנו לדלג על הראשונה בתור? ומי זו אם לא: חמה.
חמה היא קטנה אך מאוד חכמה. היא מלאת ביטחון, יש לה לב חם ( למעשה – כולה חמה. הבנתם את הבדיחה ? ), חמה תמיד תשמח לעזור אם יש מישהו במצוקה.
מילה אהובה: מתמטיקה. מאכל אהוב: אמבות רשעות. חיה אהובה: בקטריה !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
בסדר, אז האחרון בתור הוא לא בדיוק כוכב לכת, אלא כוכב והוא: שמש.
במקור – כולם מתייחסים אל שמש בתור מנהיג המשפחה, לא כזכר או נקבה, ולכן, למרות ששמש זו נקבה, כולם קוראים לה בתור זכר.
במקור זה בגלל ששמש הוא האבא והאמא שלהם – הוא יצר את כוכבי הלכת במערכת.
שמש הוא הכי סובלני מכולם, הוא חכם מאוד והתפקיד שלו הוא לעזור לכולם. שמש יודע לשמור סודות, לקיים הבטחות וכולם פונים אליו כשהם בצרה. אה כן, שמש הכי טוב בלשרוף דברים.
מה שכן – שמש לעתים מתגלה כמנהיג לא טוב כל כך שמנסה להיות טוב יותר מכולם בכל, ויותר מזה – הוא תמיד מנסה להשיג את מה שהוא רוצה.
מילה אהובה: קיץ. מאכל אהוב: ארטיק. חיה אהובה: מיקי מאוס !
אלה הם כל חברי המשפחה, למרות שחשבו על לסלק את פלוטו מהמשפחה, לא בגלל שהוא קטן מדי – אלא בגלל שאף אחד לא סובל אותו.
תגובות (11)
אני הכי אוהב את מאדים!
הוא אוהב בקטריות, את המילה מש"ש ואוכל גבינה שמכינים מחלב. מחלב מכינים גם גלידה!. אני רוצה להתחתן עם מאדים! מוחעחעחחעחעחלעחלעחעחעחחע.
מאדים נחמד. אבל מצד שני, שבתאי אוכלת את הירחים שלה ופולטת גזים ! יש כאן תחרות. ומה עם פלוטו?
ממש אהבתי את הרעיון של הסיפור , והכתיבה ממש טובה: )
תמשייך !!!
אה דרך אגב – מצטערת על העיוות שם בסיפור של בקי .. לא שמתי לב לכינוי שלך ופשוט כתבתי את השם שהיא כתבה .. סורי : )
טליה. תזהרי. אני וסהר נגדך ונגד נופר!. דרך אגב, שתיכן מאותה כיתה?.
חחחח LoL
וכמו טליה סליחה על העיוות…פשוט מיהרתי אז לא ממש קראתי אץ השם שלך…זה פשוט היו את האותיות של שחר אז כתבתי;)
ממש יפה!!!
רעיון מעולה, בחיים לא הייתי חושבת אל דבר כזה.
אני לא יודעת איזה אני הכי אוהבת- כולם יפים:)
(אל מה כולכם מדברים?)
חחח אור , אנחנו מאותה שכבה + חברות טובות
הרעיון מאד יפה.
אני מאד אוהבת את שבתאיי או נוגה. (סתם כי הן בנות)
הסיפור שלך מאד מצחיק עד עכשיו :)
מה עם חמה ?! מה עם אורנוס ?
חמה היא מדהימה, ראית את התחביבים שלה??
ולמה שלא יודע – הדובה הגדולה היא לא כוכב לכת, ובטח שלא בשביל החלב, ולכן – היא לא מאותה משפחה אז לא רשמתי עליה כאן. אבל היא שמנה :)
:) אני יודעת על הדובה הגדולה.
וחמה ואורנוס באמת חמודות. אבל אני מעדיפה את שבתאי ונוגה :):)
אזזזז ככה….
אני אוהבת שבתאי…
סתם כי קראת לה נערה מתבגרת…
אהאההא וגם את נפטון… כי הוא מזכיר לי איזה דמות מפרסי ג'קסון…..
ו…… את חמה… כי אין לי מושג מה זה בקטריה….