שלוש שכבות הקדמה
מתחת לאדמת כדור הארץ יש שלוש שכבות, שכבה אחת של יצורים קסומים, שכבה אחת של מפלצות קריסטל ושכבה אחת קסומה שבה חיים המוני אנשים לבקנים, שלא ראו בחייהם אור שמש.
לכל איש לבקן יש כוחות מיוחדים, האנשים הלבקנים ממש מפחדים מכל היצורים שחיים בשכבות שמעליהם אבל בגלל שעדיין לא נמצאה שום דרך לעבור בין השכבות הם רגועים וממשיכים בחייהם המשמימים יום אחר יום.
עד שיום אחד זוג ידידים טובים ששמם סיינה וברוט מוצאים דרך לעבור אל השכבה שמעליהם, הם מספרים את זה לחכמי הלבקנים שפוקדים עליהם לצאת מיד לדרך ולעלות עד השכבה העליונה ולהשמיד את כל היצורים החיים מעליהם כדי שיהיו מוגנים, סיינה וברוט כמובן מפחדים מאוד, איך הם יכולים להרוג מיליוני אנשים ומפלצות שהם אפילו לא יודעים מה הם יכולים לעשות ואחרי הכל, הם הרי אפילו עוד לא גילו את היכולות המיוחדות שלהם!
האם הם יצליחו להציל את הלבקנים מהמפלצות הנוראיות?
האם יחזרו בשלום אל בני משפחתם הדואגים?
האם ברוט יודה באהבתו לסיינה?
האם סיינה תחזיר לו אהבה?
כל המידע בפרק שיעלה מחר! [או עכשיו]
תגובות (9)
וואו אתם אנשים חארות שני צפיות? ושום תגובה? אני יודעת שזו לא שעה להעלות דברים אבל…. אפשר להיות נחמדים, ראיתם, הגבתם!
אמ…שמעי להיכנס לשמו לוקח זמן לקרוא ולהגיב, ועכשיו אני נכנסתי כדי לקרוא וראיתי את התגובה שרשמת.
ומי אמר שזה לא שעה להעלות ???
ולמה לעזאזל את קוראת לנו חארות ?
גם אם רשום מיליון צפיות ואפילו לא תגובה אחת את לא צריכה להתחיל לנבל את הפה כלפי אחרים…
אני עכשיו אתחיל לקרוא.
אהבתי את ההקדמה, אני לא רוצה להרשם, אבל אני כן מחכה להמשך.
אוקי…. לא התכוונתי להעליב…. וזו לא שעה להעלות כי אין הרבה אנשים באתר.
יש 229 אנשים מחוברים אונליין…למה זה לא שעה להעלות?
יחסית לשעות אחר הצהריים של יום ראשון ממש קצת אנשים מחוברים עכשיו.
חחחחח השיא של המחוברים שראיתי כאן…זה…332….
ואני כאן כבר שנה…
יש מלא שפרשו
זה נכון.
נשמע מעניין אבל כבר אמרת שיש אהבה בניהם אז הרסת קצת את ההמשך -.-
יכולנו (הקוראים) להבין את זה בדרך ._.