רומן אהבה
אודי חזר לביתו ומצא את אהובתו רותי "מבשלת"
"מאמי – למה את מתעייפת , אני אמצא מה לאכול , מתוקה שלי בואי ותני לי נשיקה גדולה גדולה
"אודי – עכשיו אני מבשלת, את הנשיקה הגדולה הגדולה אתן לך ולא רק אחת כשאסיים את הבישול
"מאמי – הריח מגרה מה מתבשל בקדרה ?
"משהו שלדעתי תאהב ואני הלוא עקרת הבית אז צריך להוכיח את עצם קיומי עם בישולים, אפייה נקיון וכל מה שעקרת בית עושה בביתה ולאהבת חייה שזה אתה"
"אני לא יכול להתאפק" בואי אלי הוא קרב אותה אליו נישק לה בחום וידיו תרו אחרי גופה המתעגל "
"רותי יש לי בשורות נהדרות לומר לך אך אמתין בסבלנות שתשלימי את הבישול ואז נשב ואספר לך"
אודי החליט להכנס לאמבטייה שטף את גופו ולבש בגדים נקיים ובדיוק כשסיים נשמע צלצול פעמון מה זה הפעמון הזה ?
הוא נכנס למטבח ורותי המתוקה הודיעה באמצעות הפעמון שארוחת הצהרים מוכנה.
שניהם ישבו מסביב לשולחן הענק במטבח שרותי ערכה אותו נפלא ומיד הגישה את התבשיל שהכינה במו ידיה לאהובה הפרופסור המאהב ברמות על בהגשמת כל מישאלה ובציפייה לבואן של התאומות שלפי האולטרא סאונד הן יפהפיות.!!!!
אודי החל לאכול וזה כל כך ערב לחיכו "רותי זה מאד מאד טעים מתוקה שלי" "באמת או שאתה סתם אומר לי"? באמת ובתמים"
"רותי אמר לה אודי תוך כדי אכילת התבשיל הטעים היום השגתי את הגט מאסתי ואני רוצה לבקש ממך שתנשאי לי בבית הכנסת כדת משה וישראל"
אודי" אני ממש המומה אתה מציע לי נישואין וואו איזה אשר מציף את גופי ואפילו התאומות כבר בועטות בקרבי וכמובן שגם הן שמחות מאד מאד מאד "
"רותי אמר אודי אנחנו רק נצטרך לדחות את הנישואין לזמן מה עד שמר נבות יהיה מספיק חזק לעלות לירושלים או לחילופין כשאת תתחזקי יותר ונוכל לנסוע לתל אביב נתחתן בבית הכנסת הגדול ברח' אלנבי ואחר כך נזמין את כל האורחים למעסעדה של החבר שלי עוד מימים ימימה והוא יסדר לנו
ואחר כך להזמין את כל האורחים למסעדה של החבר שלי עוד מימים ימימה והוא יסדר לנו ללא צל של שולחן עם כל טוב הארץ",
בדיוק כשסיימו את הארוחה צלצל הטלפון ועל הקו היו ההורים המתוקים של רותי.
"רותינקה כאן אמא!! מה שלומך מתוקה ? בסדר גמור אמא"לה ואיך אתם מרגישים מה עם אבא ? תודה לאל הכל בסדר " אנחנו החלטנו כבר הערב לעזוב את המלון שפינק אותנו מאד למרות שגם מחר יש לנו זכות לאכול ארוחת בקר אך עדיף לנו לעשות את זה עכשיו כי ממש כבר התגעגנו לביתנו
האהוב".
מה שלום אודי החמוד שלנו ?
הוא יושב לידי ואת לא יודעת באיזה שעה מיוחדת צלצלת זו הטלפתיה בינינו וזאת כי אודי שלי הציע לי להנשא לו כדת משה וישראל. "וואו נתנה צעקה וואו איזה יופי איזה יופי ומתי אתם מתכננים להתחתן
" אז ככה אמא'לה כשאבא יתחזק מספיק לעלות לירושלים או כשהרופא ירשה לי לבוא לתל אביב ואז נתחתן בבית הכנסת הגדול ואחר כך נעשה "חינגה" במסעדה שהיינו ביחד את זוכרת ?
"ודאי שאני זוכרת רגע רותינקה אני רוצה לספר את הבשורה הנפלאה לאבא וברקע נשמע מר נבות צועק "מזל טוב מזל טוב"
"טוב מאמי נהיה בקשר צלצלו אלינו מחר מהדירה שלכם ואז נתקין את המחשב ונוכל לראות אתכם ולשמוע אתכם זה יעזור לי להתגבר על געגועי להורי, ההורים הכי טובים בכל העולם כולו !!!!.
אודי ורותי יצאו מהמטבח שקיבל את הניחוח של תבשיל "הביכורים" של רותי ואודי התיישב על הכורסא הנוחה והגב' הבשלנית תפסה את מקומה כרגיל ואודי סיפר לה על ד"ר אור וכל הנילווה לכך ורותי הייתה נבוכה , המומה וכמעט התחילה לבכות!!!!
המשך יבוא
תגובות (0)