רומן אהבה
לאחר כל טלטלות היום עם הפחדים הרבים שחשו רותי ואודי ולאחר השיחה מאד "עניינית בלשון המעטה" בין רותי לאודי כמובן לגבי ד"ר אור רותי חיבקה את אודי שלה בחזקה ובאהבה ענקית , התרפקה עליו וביקשה "סליחה". "רותי פנה אליה אודי אין שום סיבה לבקש סליחה הלוא לא קרה כלום וכפי שציינתי הפציינטית פעמים לאין ספור "מתאהבת ברופא שלה וזה קורה בגלל שהיא בידים שלו הוא אחראי עליה ובמקרה שלנו רותינקה חחחחח ד"ר אור לגבייך היה ההבזק הגדול לאחר הפחדים הכאב שחווית וכו', ואני ממרומי גילי המופלג מבין מה שאת אולי תביני בעוד המון שנות אור, כך אנא צאי מהמחשבות שמטרידות אותך ושימי לב רק להיות רגועה ולשמור על הבנות שלנו שלמות ובריאות שנזכה לחבק את שתיהן יחדיו ונושיט להן מלוא הטנא אהבה, פינוק ועוד כהנה וכהנה צ'ופרים מתקתקים.
רותי לפתע החלה לבכות והדמעות זלגו על בגדיה והיא פשוט יללה כמו חתולה קטנטנה שתפסו אותה " לוגמת " להנאתה מהשמנת שאסור היה לה לגעת בה. "רותי מאמי למה את כל כך מענה את עצמך את יכולה להתאהב במיליון אנשים צעירים חסונים ונאים אך לא אתן לך ללכת כי את שלי.
ועכשיו אני מציע לך יפה שלי שתכנסי לחדר האמבטייה להשתכשך אך לא זמן רב כי אולי לא כדאי לשהות זמן רב בתוך המים החמימים "אני ארשום לפני לשאול את הפרופסור מושונוב או את שיש לך יחסים הדוקים עם ד"ר אור אולי תשאלי אותה את " חחחחחחחחחחחחחחחח מצחיק מאד אני לא אוהבת אותך בכלל אני רוצה ללכת ל – ????????? "אוד חיבק אותה צמוד צמוד וחיפש את שפתיה בטעם הדובדבן שכה אהב לנשק ולאכול אותן ומיד נכנס יחד עם הפייה שלו לחדר האמבטייה הפשיט את הפינוקי שלו ושניהם נכנסו "להשתכשך" אבל לא להרבה זמן עד שיקבלו תשובה לגבי זה.
השקט שרר בחדר האמבטייה וקרוב לוודאי ששם שלטה האהבה האדירה בין שניהם אהבה בת קרוב ל- 4 חדשים !!!! תהנו מתוקים שלי אני אוהבת את שניכם – ובינתיים אשב לי בכורסא שרק לשני אנשים מותר לשבת עליה אך כשההשתכשכות במלוא עצמתה איש לא ירגיש שאני "תפסתי" ולו לזמן קצר את הכורסא הכי הכי נוחה שידעתי מעודי.
שניהם יצאו מהאמבטייה עם החלוקים היפהפים שלהם ומאחר והייתה כבר השעה די מאוחרת גם לא היו רעבים אודי ביקש מרותי שתלגום כוס חלב והיא נענתה בחיוב שניהם מחובקים כאילו שניהם איש אחד מיהרו לחדר השינה וממש אבל ממש התכוונו לישון כי מחר אודי צריך לצאת מוקדם לעבר בית המשפט ומקווה מעמק ליבו שיצא משם עם גט ומיד ללא שום עיכוב ישא לאשה את הגברת הצעירה ההריונית המדהימה אהבת חייו. ליל מנוחה לזוג הנפלא הזה ותאמינו לי מרב שהיו מחובקים לא שמו לב אלי שתפסתי את "כס המלכות" והכוונה כמובן לכורסא"
המשך יבוא
תגובות (3)
דבר קטן לא הבנתי בפרק הקודם אודי אמר שרותי התאבה בד"ר אור ואז הוא אמר :"אני לקחתי את השליטה מיד וכמו שאת אומרת הכל כבר מאחורינו?"
את המשפט הזה לא אבתי את יוכלה להסיביר לי למה הוא התכוון במישפט ?
ותמשכי את כותבת נהדר אני מקווה שאודי מחר יצא אם הגט מגב' רוזן שהיא כבר לא גב' רוזן :)
מירי החביבה
תודה שאת מתעניינת בסיפורים שלי ויותר מכך את מבקשת הסבר. אשתדל להסביר לך: רותי עברה טראומה קשה כשחשה את הכאב החזק בבטן וגם הדימום הפחיד אותה פחד מוות. הפרופסור מיד הפנה אותה לבית חולים עם אמבולנס ואף הוא יצטרף. כל הסיטואצייה הייתה קשה לעיכול ולכן כאשר ד"ר אור האיש הצעיר והמקסים בדק אותה היטב ואמר לה שהיא יכולה לחזור הביתה במונית והכל בסדר. באותו רגע היא אמרה לו שאם לא הייתה מתביישת הייתה נותנת לו נשיקה וזה כל מה שקרה.למרות זאת היא חשה אי נוחות כלפי אודי וסיפרה לו הכל ואף ביקשה לעבור לטיפולו של אור וכאן אודי הראה את הג'נטלמניות והאופקים הרחבים שלו וחיבק את רותי ואמר לה הכל מאחורינו "כל פציינטית מתאהבת ברופא שלה ואנחנו נשארים אצל פרופסור מושונוב.
מקווה שהצלחתי לתאר לך את הרקע ולהסביר לך כמיטב יכולתי.
את נערה מאד צעירה לדעתי וכל החיים עוד לפנייך עד 120 אמן: ויתכן שתתקלי בארוע דומה פחות או יותר ותמיד תזכרי את בקי מקווה – בחיוב ובחיוך.
תודה מירי – נעמת לי מאד בקי
היי מירי ? הבנת פחות או יותר את התשובה הארוכה שלי לגבי שאלתך?? אם לא אנא חיזרי אלי בבקשה !!!!!!!!!! ומירי תמשיכי לכתוב אם לא למענך אז למעני כי מאד מאד אוהבת לקרוא את הסיפורים שלך
שבוע טוב בקי