רומן אהבה
מר נבות הצליח לפרמנט את המחשב וכמו כן הרכיב את המצלמה ושני הרמקולים והשוויץ בפני רעייתו" ראית הראש עדיין עובד חחחח "!! "על זה אין עוררין בעלי היקר והאהוב " את חושבת שאודי גם פירמט את המחשב והתקין את הרמקולים והמצלמה?" לדעתי ודאי אך עכשיו בשעה כזו אולי רותי נחה ואם כבר נצלצל אליהם בשעות הערב" "את צודקת כרגיל" אולי נשכב גם אנו לנוח מה דעתך אשתי היקרה מכל"? "למה לא ממש כדאי קצת לנוח".
רותי כאמור הלכה לחדרה לנוח ופתאום היא נתנה צעקה ואודי רץ כל עוד נשמתו בו לחדרהשינה "רותי מה קרה מתוקה חלמת חלום רע" לא אודי קיבלת כאב בטן מאד חזק ויש לי טיפה דימום" !!! אודי ישב לידה על המיטה וביקש ממנה ראשית להרגע. מיד הרים טלפון לפרופסור מושונוב ולשמחתו הוא היה במירפאה."פרופסור רותי קיבלה כאב בטן מאד חד וכן יש לה טיפת דימום לפי דבריה"? מה לעשות ??????? אהוד ענה לו הפרופסור אני אגיע אליכם תוך כמה דקות בינתיים שתשאר במיטה ולא לרדת ממנה עד בואי" תודה פרופסור וסליחה בעד הטרדה" אך את הסליחה הפרופוסר לא שמע מאחר ומיד ניתק את הטלפון.
רותי התחילה לבכות ואודי ניחם אותה : "מאמי אל תבכי אני מבטיח לך שהכל יגמר בכי טוב" אנחנו מאד סומכים על הפרופסור וכל אשר יורה לנו נעשה" ובאותה שנייה נשמע צלצול בדלת. " שלום אדוני קידם אותו אודי בברכה "שלום אהוד כוון אותי לחדר השינה " הנה ישר עד הסוף" אודי פתח את דלת חדר השינה ורותי עם דמעות על עיניה אמרה לפרופסור " אני לא רוצה לאבד את התינוקות שלי אנא עשה ככל יכולתך בבקשה פרופסור מושונוב" "הסירי דאגה מליבך גברתי הצעירה" הוא בדק אותה ושאל היכן בדיוק היה הכאב החד שהיא "חוותה" בדיוק כאן אדוני" הרופא הניח את ידו על המקום שרותי הצביעה עליו ושאל אותה: "עכשיו כואב לך?" "לא" בואי הראי לי את הדימום" רותי הורידה את תחתוניה ובאמת היה עליהן 2 טיפות דם.
פרופסור מושנוב ביקש ממנה להיות רגועה ואין שום משמעות למה שהיא חשה וכמובן לשתי טיפות הדם לא מצביעות על משהו חריג. "תראי בבקשה רותי פנה אליה הפרופסור יש כמה דרכים לטפל בבעייה שהיא מיזערית ביותר" הראשונה שבהן לבקש ממך שלא תרדי מהמיטה אלא רק לשירותים" השנייה היא להגיע למירפאתי ואז לבדוק מה שלום התאומות ואני דווקא חושב לקבל את האפשרות השלישית והיא אתן לך מכתב הפנייה לבית חולים "ליס" עובד שם חבר יקר שלי ושמו ד"ר אור עכשיו למה לבית החולים מאחר ומיד יצמידו אותך למוניטור שיראה את התאומות נוסף לכך יעשו לך בדיקת דם מיידית ואם הכל יהיה בסדר הם ישחררו אותך כעבר 24 שעות את פשוט תהיי שם למעקב ולא יותר מזה". "אולי נבחר את האופצייה שלך להגיע למירפאתך " שאלה רותי ? תקשיבי לי רותי זה לא יהיה אפקטיבי מאחר ואני לא רוצה לטלטל אותך ואין לי את כל הציוד כמו שיש בבית חולים וזה עדיף" אני רוצה בבקשה לכתוב כמה מלים לד"ר אור וכמובן אצלצל אליו , לשמחתי הוא תורן כך שיהיה ממש לידך כל זמן שיהיה צורך".
אהוד פנה הפרופסור לאודי :אני לא הייתי רוצה שהיה תגיע עם הרכב שלך לבית החולים ולכן אני מבקש שתזמין אמבולנס כדי שהטלטולים יהיו כמה שפחות ורק אמבולנס נותן את המענה לטילטולים. הם מאד מנוסים ויודעים כיצד לנסוע. וכמו כן מד"א התחדשה עם כמה אמבולנסים בולמי זעזועים וזה יהיה עדיף על הכל. "אלוהים התחילה רותי להתייפח מה אמבולנס? "רותי , ישב לידה הפרופוסר אני מכיר אותך בתור אשה נאורה לפחות כך התרשמתי ממך." כמובן שבית חולים וההגעה אליו עם אמבולנס זה לא נעים אך תאמיני לי אני מאד מאד פדנט ולוקח את התמונה בכללותה ופועל לפיה". אם היית בהריון עם עובר אחד בלבד לא הייתי בכלל מבקש ממך להתאשפז (וזה אישפוז קצרצר) אך מאחר ואת בהריון עם תאומות – המצב שונה – ולכן בואי נתקדם ואנא אודי צלצל למד"א ואני רוצה לדבר איתם" אודי התנהג כמו רובוט כי חשכו עיניו והוא צריך לתמוך ולעודד את רותי ומד"א ענתה בחורה בקשה פרופסור" שלום לך גבירתי מדבר פרופסור מושוונוב "מה שלומך פרופסור מושונוב "? בסדר תודה" תקשיבי בקשה אני רוצה שתשלחי לכתובת שמיד ימסרו לך אמבולנס מהחדשים שיש לו בלימת זעזועים מאחר ואני רוצה שפציינטית שלי מקסימה תבקר היום בליס". בשמחה פרופסור מושונוב ואנא בוא לבקר" תודה !
אודי תעדכן את הכתובת שלך בפני הפקידה החרוצה ואכן לאחר פחות מ-10 דקות הגיע האמבולנס לדירתם של אודי ורותי. הם נקשו בדלת ואודי מיהר לפתוח והופיעו שני גברים צעירים שנשאו כסא שהופך למיטה אודי היפנה אותם לחדר השינה ושניהם הרימו את רותי שלא פסקה להזיל דמעות הושיבו אותה בזהירות ובעדינות הפכו את הכסא למיטה.אחד מהם הביט לצדדים וחייך בשמחה פרופסור מושונוב היקר שלנו אנא תומר לגב' הצעירה הזו שאם "אתה בשטח היא יכולה להרשות לעצמה לא להיות במתח" רותי חייכה וביקשה סליחה !!!!!
שני הגברים הצעירים הובילו את רותי לכיוון האמבולנס ופרופסור מושונוב ראה שאודי קצת "אאוט" ולחש לו "אין שום סיבה לדאגה" עכשיו תנעל בבקשה את הדלת לבל תשאיר את הדירה פתוחה ובוא נצא החוצה" אודי נעל את הדירה ומיהר לכיוון האמבולנס" רותי כבר מוקמה בתוכו ואודי התיישב לידה וכל הזמן ליטף אותה ומנסה להרגיעה למרות שהוא זקוק להרגעה ולמרפה הפלא הפרופסור מושונוב עלה והתיישב ליד הנהג וביקש לנסוע בעדינות לכיוון בית חולים "ליס".
תגובות (0)