בקי
תאומות יפהפיות ללא שום ספק גדולות להן בשקט אצל אמא רותי איזה כייף מזל טוב אודי רותי התאומות ומשפחת נבות המתוקה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

רומן אהבה

בקי 11/07/2011 543 צפיות אין תגובות
תאומות יפהפיות ללא שום ספק גדולות להן בשקט אצל אמא רותי איזה כייף מזל טוב אודי רותי התאומות ומשפחת נבות המתוקה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שמחים וטובי לב יצאו רותי ואודי מהמירפאה של פורופסור מושונוב שקבע חד משמעית כי עומדות להיוולד להם תאומות. זה כל כך שימח את ליבם וחשו אופורייה מדהימה הכל מתקדם נפלא !!!!

שניהם הגיעו הביתה ולא פסקו מלהתנשק ולמלמל כמה טוב כמה נפלא יש לנו תאומות. "אודי שאלה רותי למי אתה חושב שהן ידמו "? אני מאד מאד מאד מקווה ששתיהן תהינה קופי שלך כי את היפהפייה המתוקה שלי"

"" רותי עכשיו הגיע הזמן להודיע להורים את הבשורה המשמחת ביותר וצץ לי רעיון ,אשמח אם תביעי את דעתך" "אני רוצה להפקיד בבנק בחשבון ההורים -.20,000 ש"ח שיהיה להם מרחב מחייה ויחושו בטוחים יותר. "בוא אלי הגבר שלי אלוהים כמה את הגון כמה את מקסים" איך אתה חושב מחשבות כה הומניות כיצד אתה רוצה להיטיב להורי "? "בוא אלי " תעניק לי את הנשיקה הכי מהממת הכי מרגשת הכי אוהבת הכי הכי ושפתיו של אודי רפרפו על שפתי אהובתו ואז נישק לה בצורה כזו של תשוקה של אהבה של משהו שאין אפשרות להגדירו משהו שיצא מעמק הנשמה"

"רותי מאמי את רוצה לדבר עם ההורים ? או אני אתחיל ? כן מתוק שלי תתחיל אתה ואנוח לי קימעה מהנשיקות שזכיתי לקבל מאהוב לבי מהאוצר שאלוהים העניק לי ועל כך אני מודה לאל עליון"

"רותי את יודעת באיזה בנק להורים יש חשבון ? ודאי בבנק דיסקונט מה דעתך שאפקיד בחשבון שלהם אם כמובן את יודעת מהו? כן אני יודעת " יופי נפלא אני מיד אתקשר ליואבי מנהל עו"ש ואבצע את העברה". אודי צלצל לנייד של יואבי שכמובן רק אנשים מיוחדים מקבלים את מספר הטלפון שלו ולאחר שנייה הוא ענה דיסקונט מדבר יואב יואבי מדבר אהוד מה שלומך יואבי אהוד אני שמח לשמוע את קולך במה אוכל לעזור לך? ובכן אני רוצה להעביר סך של -.20,000 ש"ח אהוד לחשבון שלי כמובן? !!! האמת לא חשבתי עליך אך אתה הלוא שולט ביד רמה בכל הכספים שלנו חחחחחח ובכן אנא העבר את הסך של -.20,000 ש:"ח לחשבון מס' כך וכך משפחת נבות!!!! אוקיי הכל הועבר ואנא המתן שניונת ואתן לך את מס' האישור , אוקיי תודה ולאחר מס' דקות הוא מסר לו את מס' האישור וסגרו את הטלפון.

אודי חייג להורים וגב' נבות ענתה" אודי שלום מתוק שלי מה שלומכם ? מה שלום רותינקה ? אנחנו מאד מתגעגעים אליכם" "אוקי אמא'לה זה הדדי עכשיו את יושבת ?" כן כמובן בלובי של המלון ומודים לך מאד שאיפשרת לנו להמשיך להתפנק עוד שבוע ימים , יופי אמא'לה אני שמח לשמוע ובכן תקשיבי: את יודעת שאנו בהריון נכון ? " ודאי אז ככה בבטנה הסקסית של בתך המדהימה מתפתחות להן תאומות " תאומות אתה שומע היא אומרת לבעלה אני לא מאמינה אני כל כך שמחה" והיא המשיכה בצעקות מרב שמחה עוד זמן רב,, "אמא'לה אני רוצה לומר לך עוד משהו" תקשיבי לפני רגע אני העברתי לחשבון שלכם בבנק דיסקונט -.20,000 ש"ח " מה היא צרחה מה אתה אומר אני לא מבינה הנה אבא " שלום מר נבות מה שלומך חבר יקר שלי " ?

עד עכשיו היה הכל בסדר ועכשיו אשתי יצאה מדעתה כל הלובי קם על רגליו" "אני שמח לשמוע" אמר אודי תקשיב בבקשה מר נבות אנחנו בסך הכל החלטנו עם רותי להפקיד בחשבון שלך סכום צנוע של -.20,000 ש"ח שיהיה לכם מרחב מחייה" מההההההההההההההההה פרץ מר נבות בצעקה אולי יותר חזקה מזו של אשתו "אבל למה אנחנו מסתדרים" טוב אמר אודי "את הנעשה אין להשיב" "העברה בוצעה ומאחל לכם שתהנו כפי שאנו נהננו להפקיד בשבילכם" "תודה אודי את איש מיוחד במינו אדם מקסים שאני מאד מאד מעריך ומכבד אותך" "זה הדדי תאמין לי זה ממש הדדי"

הגב' נבות ביקשה לדבר עם רותינקה ושוב חזרה אך בכל שקט יותר כמה היא שמחה על התאומות וכמה היא מודה על הכספים וכמה היא מתגעגעת "מאמי גם אנחנו מאד מתגעגעים אליכם ולבטח נבוא באחד הימים אך קרוב לודאי כשתהיו בבית כי אני התעייפתי מאד להגיע אליכם וזה יקח קצת זמן כשאני ארגיש חזקה יותר נבוא הביתה ובינתיים נשיקות חמות לך ולאבא ותשמרו על עצמכם" רותי סגרה את הטלפון.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך