רומן אהבה
רותי ואודי נשארו חבוקים וברגע זה שונה משהו מאד מאד משמעותי בחיי שניהם. שונה ??? מקווה כל אחד מהם רק לטובה.!!!!!!!!!!!
מונית שעברה לידם עצר אותה אודי ושניהם נכנסו למושב האחורי שלה ואודי אמר תקח אותנו בקשה למלון "בזל" בת"א. בשמחה אדוני! "אדוני פנה הנהג לעבר אודי"? "כן"? "אתה מעדיף שאפעיל את המונה או שאנקוב בסכום כבר עכשיו"? "אני מעדיף" ענה לו אודי "שתעשה מה שטוב בשבילך לגבי דידי אין זה משנה כלל ועקר. "תודה הודה לו הנהג והבין שמושב האחורי יושב איש נדיב וישר"
המונית יצאה לדרכה ורותי חבוקה בין זרועותיו של אהבת חייה ומדי פעם מתנשקים בלהט רב וידו "נוברת" בשערותיה המתולתלות שלעולם אינן יכולות להיות מסודרות וזה כל היופי!!!! "אודי" לחשה רותי "כן מתוקה שלי" "האם נבשר להורים את הבשורה הנפלאה כבר היום " ? "סליחה" השיב לה אודי "אלא מתי" כשיבואו לבקרך בבית היולדות" ? "מאמי יפה שלי אני מת עלייך " וידו ביקשה חרש חרש ללטף את שדיה המוצקים והמזמינים אותו בוא הכנס מתחת לחולצת הבטן היפהפייה כי כל היופי הזה שייך רק לך.
"אודי אבל אנחנו במונית לחשה לו" "באמת ? חשבתי שאנו במטוס, חחחח מצחיק מאד חייכה רותי וידו של המאהב המושלם הבקי בסוד האהבה המשיך בשלו. "הנהג הכריז לפתע הגענו למלון בזל רבותי " "מה כל כך מהר חייך אודי" הוא יצא ראשון מהמושב האחורי של המונית ומיד שלף שטר מכיסו ושילם לנהג וההוא נשאר בהלם "אדוני אני צריך להחזיר לך הרבה עודף" בואי רותי אחז בידה ולאט יצאה החוצה הוא חיבק אותה חזק והשיב לנהג "הכל שלך " וטרק את דלת המונית.
הם נכנסו ללובי של המלון ומה גדולה הייתה ההפתעה שציפתה להם בלובי , ההורים ישבו נינוחים בכורסאות הנוחות ועל השולחן הקטן היו שני ספלי אספרסו שככל הנראה לגמו טרם בואם. גב' נבות קמה מהכורסא ומיד נישקה לרותי וכמובן גם לאודי ואמרה "איזה כייף לראות אתכם" איזה כייף שבאתם לבקר אותנו!!!!? "מה שלומך מר נבות שאל אודי?" "תודה לאל מתחזק לאט לאט ואחרי ארוחת הצהרים הייתה לנו הרצאה שהביאה לרעייתי ולי המון בטחון ו"טיפים" שנקח הביתה ונחייה לפיהם.
שבו בבקשה רותי אודי "אנא אודי תזמין מה שאתם רוצים ותחייב את החדר שלי" תודה אך אנו אכולים ושתויים ואף לכם הבאנו משהו קטן" הוא שלף מתוך השקית האטומה את שתי הסלסלות שהיו ארוזות בטוב טעם – "מה זה הכל בשבילנו התלהבה גב' נבות" "כן מאמי ענתה לה רותי הכל בשבילכם"
"יש לנו בשורה שלדעתנו מאד תנעם לשניכם " פתח אודי אך אנא לא להתרגש בפרט אתה אבא"לה היקר. הוא הביט לעברה של רותי והמשיך "למעשה 2 בשורות" 2 . האנשים מסביב לשולחן בלובי של המלון ישבו פעורי פה ורצו לדעת מה ההפתעות. הוא קם לשנייה מהכורסא והושיב את רותי על בירכיו "כך יהיה לי אומץ להמשיך" חייך "ובכן אני ביקשתי את אהבת חיי להינשא לי והיה השיבה I DO ההורים נשארו בהלם טוטאלי "עוד משהו משמח רותי ואני עומדים להיות הורים בעוד כ- 8 חדשים!!!!!
וזה אומר שאתם מחכים לנכד או נכדה שתצא לאויר העולם ותאהב אתכם את שניכם לא פחות מאיתנו. שאנו כה אוהבים ומכבדים את שניהם".
ההורים נשארו נדהמים ועד שקלטו את הבשורות עבר זמן מה ראשונה התעשתה האמא "סליחה אני רוצה להבין כל מה שאמרת לנו הכל אמת או האם היום ה-1 באפריל ? "לא מאמי " חייכה רותי ונישקה על פיו של אהובה. "מר נבות שאל את אודי ומה עם רעייתך ? אודי ? "ובכן" ענה לו אודי "רעייתו בארה"ב כנראה לפחות לפי מה שהיא הודיעה לי מצאה אהבה חדשה וביקשה ממני לתת לה גט. "אותה שנייה שאלתי את בתכם האצילה היפהיפייה והמהממת באם תרצה להנשא לי ? " האם "פער הגילאים בינינו לא ירתיע אותה ? וראיתי רותי עם ברק בעיניה היפות שמעבר לחיבוקים ונשיקות וכל הפינוקים שפינקה אותי לא היו צריכים להאמר במלים" "אבא אמא אני מאושרת אמרה רותי אבא , אמא אני מאושרת וכל החדש האחרון עם אודי נתן לי אהבה שאין אפילו בסרטים שכמותה " טוב ליבו ונדיבותו הם נר לרגליו וכן אני אשמח מאד מאד מאד מאד להקרא הגב רותי נבות רוזן". "אלוהים " אמרה האמא איזה בשורות מדהימות " אין מאושרים מאתנו למשמע ההפתעות שהפתעתם אותנו ביום נפלא זה"
עכשיו הוסיף אודי "אנחנו צריכים לחזור לירושלים רותי למשרדה ואני לבית המשפט אך נחשוב במהלך החדשים הקרובים אולי לשינוי עיר מגורינו והכוונה לעבור ולהיות קרובים יותר אליכם. כל זה יתבהר בהמשך.
אבא אמא אמרה רותי "לאודי יש דירה יפהפייה לאורך הטיילת בבת ים ואולי אם נעבור למרכז כמובן במהלך הזמן (זה כלל לא פשוט) נשתקע בבת ים שהקירבה שלה לת"א היא תוך חצי שעה "גג" אודי ביקש מרותי סליחה והקים אותה מברכיו "למה ? התפנקה היה לי כה נעים " אני מיד חוזר" הוא ניגש לדלפק הקבלה אמר משהו לפקידה ושב מיד אליהם. "אודי מה אמרת לפקידה ?" "הצעתי לה נישואין" חחחחחחחחחחחחחחחח וארבעתם פרצו בצחוק אדיר. כולם ראו שהפקידה יוצאת מעבר לדלפק וניגשת לאן-שהוא ולאחר דקות ספורות היא הגיעה אליהם כשבידה שקית קטנה אותה הגישה לאודי.
אודי הודה לה והיא אמרה "פרופסור רוזן תעבור אחר כך ואחזיר לך את "הוא לא נתן לה להשלים את משפטה ואמר תודה ואין בעייה". את השקית הקטנה הגיש אודי לאהבת חיי והיא בידים רועדות פתחה אותה ושם מצאה קופסא עדינה בצבע בורדו חזק ובידים רועדות פתחה את הקופסא שבתוכה נחה לה בשקט ובשלווה טבעת מזהב לבן כשבמרכזה יהלום בוהק יפהפה. ההורים נשארו בפה פעור ורותי חזרה לברכיו של אהובה ומלמלה "תודה אודי תודה מתוק שלי אך כבר נתת לי מלא תכשיטים" נתתי לך בתור חבר ועכשיו אני מגיש לך את לבי שזור ביהלום זה לך התינוקת היפהפייה שלי.הגב' נבות לא יכלה להסתיר את הדמעות שירדו על לחייה וגם לאבא לא נשארו עיניו יבשות כלל וכלל !!!!!
המשך יבוא
תגובות (7)
מרי את מוזמנת להגיב אני יודעת שהתגובות שלך הם מכל הלב – תודה מראש בקי
ממש יפה!!
יהלה החביבה אני מאד נרגשת על המלים החמות שלך. זה פשוט נותן לי מוטיבצייה להמשיך. וברשותך אעקוב אחרי הכתיבה המהממת שלך ואביע דעתי בכייף.
תודה בקי
אין מאושרת מימני עכשיו =] זה ממש מדהים איך שאת כותבת זה כאליו ממש הדמויות יוצאות מהמסך ומופיעות מולי את נותנת את כול כולך בסיפור ורואים זאת אני מקווה שתמשיכי לכתוב מדהים כמו שאת כותבת עכשיו ו=] ותמשכי הכי הכי בקרוב שאת יוכלה :)
מדהים !
העלילה מרתקת, אני ממש אוהבת את הכתיבה שלך היא מובנת, עשירה עם משלב גבוהה ואת גם מעלה סיפורים לעיתים קרובות שזה מעולה !
תמשיכי ! :)
וואו אין מאושרת ממני חברותי "המדליקות" אתן "המנוף" שלי שלוחש לי כל רגע דל : "בקי תמשיכי בקי תמשיכי חחחחחחח אוהבת את כולכן ומוקירה את הכתיבה היפה לפי דרכה של כל אחת ואחת ומקווה שנמשיך לרוות נחת (אני מדברת בשם עצמי – "אני מתה לכתוב") וכבר נרקמים בראשי רומנים למכביר.
תודה מעמק לבי ליהלה, למרי ולעדינה המתוקות ממני בקי
אני מאוד רוצה לקרוא את הסיפור שלך…
אבל בגלל שהפרקים לא ממוספרים אני לא מצליחה לעקוב!