בקי
האם אודי ורותי יממשו את אהבתם בברית נישואין ?????????????????? ימים יגידו

רומן אהבה

בקי 30/06/2011 872 צפיות 2 תגובות
האם אודי ורותי יממשו את אהבתם בברית נישואין ?????????????????? ימים יגידו

מר נבות הגב' נבות רותי ואודי נכנסו למונית של הנהג החביב כשהם בדרכם למלון בזל "הפרוקרדייה". לאחר נסיעה ממש קצרה הגיעו כל הארבעה למחוז חפצם ואודי עזר למר נבות לעלות אט אט במדרגות ולהכנס ללובי של המלון. ההרגשה הייתה ממש עילאית מבית חולים להגיע לבית מלון ולחוש את הדינמיקה שבו. ליד דלפק הקבלה היו באותה עת קבוצה של נערים שהגיעו כנראה מחו"ל וצחוקם ו"הרעש הנפלא שהרעישו" עשה טוב לכל הארבעה גם יחד.

אודי חזר לנהג המונית וביקש ממנו שיעשה טובה ויואיל להחזיר את כסא הגלגלים למחלקת לב-ריאה וכמובן אני רוצה לשלם לך !!!! אני עומד על כך לשלם לך כי השירות הנפלא שאתה עשית בשבילי הוא מעל ומעבר למצופה. אוקי ענה הנהג אני נכנע !!!! שלם לי כמה שאתה רוצה ????? אודי שלף שטר של -.100 שקלים ונתן לנהג מכל הלב. הנהג רצה לומר משהו אך אודי נפנף לו בידו לתודה ומיהר להכנס פנימה למלון.

אודי אמרה רותי בוא איתי בבקשה לקומה 1 שם צריך להסדיר את ה"קבלה" של הורי ואחר כך נעלה לקומה 6 שם כנראה נמצאים החדרים למחלימים.

כן אהובתי בואי ובצחוק פנה אל ההורים "אל תברחו לנו" חחחחחחחחחחח והם מיהרו לעלות לקומה ה-1.
ההורים נשארו פשוט המומים מהגבר הבלתי רגיל הזה שאת כל מה שיש לו נותן לא רק לרותי שבה הוא מאהוב מעל לראש אלא גם לנו . גב' נבות פנתה לבעלה "אם וכאשר הם יצטרכו להיפרד הפרידה תהיה ממש קשה לשניהם ובמיוחד לרותי שלנו. הוא השיב לרעייתו למה לנו להקדים את המאוחר למוקדם נחיה ונראה. והם רותי ואודי כבר חזרו עם טפסים מסודרים ואודי שאל באם אתם רוצים לעלות לחדר שלכם או להמשיך לשבת בלובי ?

אני רוצה לעלות אמר מר נבות , אני חייב לנוח מעט. אוקיי בודאי בואו נעלה. הם המתינו למעלית וארבעתם נכנסו בה כשתומכים באבא לבל חלילה וחס ימעד. המעלית הגיעה ליעדה והם נכנסו לפרוזדור ארוך כששטיח מקיר לקיר מעטר הן את הקירות והן את הריצפה ורותי ניגשה לקבלה ומשם יצאה אשה חייכנית ומאד נחמדה: שלום וברוכים הבאים חייכה לכולם. מר נבות אני מבינה שאתה המחלים למרות שאתה נראה מצויין אם הייתי רואה אותך בלובי לא הייתי מעלה כלל על דעתי שאתה אחרי ניתוח וכל מה שנילווה לכך וכאן תקבל את הפינוקים שמגיעים לאיש נחמד כמוך ושמחה מאד שגם רעייתך תשהה לצידך זה פשוט עושה את האווירה יותר נעימה.

הנה המפתח לחדרכם ואחרי שתתארגנו בו אשמח להכנס ולבדוק אותך מר נבות כדי למלא את כל הפרטים בגליון שילווה אותך במהלך כל השבוע שבו תשהה איתנו.

אודי לחש משהו לרותי והיא אמרה נכון !!! אבא ואמא שלי המתוקים אנחנו נאלצים להפרד מכם אך כמובן נשוב בערב לבקור. בבקשה אתם צודקים נכון מאד אמר האבא תודה על הכל אודי אני ממש אוהב אותך ומודה לך על כל מה שעשית למעני וכי אתה שומר על בבת עינינו על רותי בתנו היקרה.

הוא חיבק את רותי ליד ההורים והוכיח שהוא ממש שומר על רותי, ושניהם הלכו לכיוון המעלית בדרכם החוצה.

כשהגיעו ללובי אמר אודי אני מנחש שאצה דרכנו לחזור למלון שלנו האומנם ????????? כן מאמי אני כבר "מתה להתלטף בין זרועותיך" אני "רוצה אותך ורק אותך אהבת חיי הפרופסור הדגול שמשום מה לחזור לעבודה הן אדוני והן גבירתי זה פשוט לא מעסיק אותנו חחחחח התרגלנו לבטלה וטוב לנו.

אודי אימץ אותה אל ליבו ונשק לשפתותיה האהובות עליו מאד מאד ולא רצה להרפות לה הוא רצה אותה לעצמו הוא אוהב אותה כמו שלא אהב מעולם. רותי מאמי שאלה היפוטטית לי אלייך: יש לי הרגשה שרעייתי שתחייה מצאה את אהוב לבה בארה"ב זו דעתי ואם אכן נכונה השערתי האם יש מצב שתרצי להיות לצידי לעולמים? אודי את מציע לי נישואין ????????? כן משהו כזה אזי התשובה היא כן!!!!! ומה עם פער הגילים ? מה איתו היא השיבה?

אודי המשיכה היפהפייה המפונקת "נראה לי שאשת בשורות אני [" את רוצה להגיד לי שאת אולי כנראה ובטוח בהיריון ?????????? נכון איך ניחשת ? אלוהים אין מאושר ממני בחיים אלוהים רותי שלי אלוהים כמה אני אוהב אותך אלוהים בואי מהר לבית המלון שלנו עכשיו. רותי מתי היית אמורה לקבל את המחזור לפני שבוע בדיוק כשנפגשנו והוא מגיעה אלי כמו שעון שוויצרי ועדין בושש לבוא . חחחחחחחחחחחח הלוואי ויהיה בושש 9 חדשים ותיוולד לנו בת יפהפייה כמוך הלוואי הלוואי הלוואי.

המשך יבוא


תגובות (2)

יייייייייייייייייייייייייששששששששששש הלוואי והיה לאודי ורותי ילדה !! :) תמשיכי בבקשה :)

01/07/2011 12:11

יייייייייייייייייייייייייששששששששששש הלוואי והיה לאודי ורותי ילדה !! :) תמשיכי בבקשה :)

01/07/2011 12:12
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך